Marilyn 1960 lı yılların kadını ve göz önünde
Ama günümüz güzellik algısına sizce uyuyor mu?
Ama günümüz güzellik algısına sizce uyuyor mu?
Evet güzel
Hayır berbat
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayır kesinlikle güzel filan değil bence bu kadını niye bu kadar abartıyorlar anlamıyorum kadının tek özelliği şu aşağıda vantilatör çalışırken birazcık böyle iyi geliyor etekleri uçuşuyor başka hiçbir özelliği yok kırmızı ruj sürüyor aşırı derecede kırmızı ki bunu artık herkes yapıyor ben bile hiç bir etkileyici özelliği yok yani 2022’ye gelirse normal bir insandan hiçbir fark yok
#SelamGençlik 🍀
Güncel güzellik anlayışı klişelerle sınırlı değil. MM elbette hoş bir kadın, bunu sorgulamak bile gereksiz. Farklı algılanmasını sağlayan hiçbir zaman klişe güzelliği olmadı. Zekası, enerjisi ve karizması ve yaşadığı hayat onu yücelten, sıradışı kılan etkenler. Belki enerjisi bu zamana uymayabilirdi. O zaman her şey de farklı gelişebilirdi.. #TubaSueda 🍀
Cevap
13Cevap
Ben çok güzel buluyorum, günümüzde yaşasaydı yine güzel bulurdum diye düşünüyorum. Farklı bir aurası var, fotoğraflarından bile yansıyor bence :)
Güzel bulunurdu ama şu an biçilen değer biçilmezdi orası kesin.
Kesinlikle hayır berbat seçeneğindeki fotoğrafın güzelliği de ayrıca.
güzel bir kadın
bence güzel bulunurdu ikon olurdu zaten ikon da
Kadını güzel yapan hali tavrı konuşması..
Şimdi de güzel olurdu.
Zamana uydururlardı her halde ama ben onu hiç bir zaman öyle muhteşem bir sarışın olarak görmedim..
Güzel ama kendi dönemindeki gibi bir tanrıça muamelesi görmezdi şimdi
40 beden sarışın bir kadın 3773773 sonra da hepinizinden güzel olacak kızlar
tarihler gerçekleri masallar efsaneler yazar hanımefendi bu bayan unutulmaz
Evet güzel bulunurdu fakat günümüzde çok daha iyileri var.
Çuval bile giyse güzel görünen bir kadındı. Siz kim için berbat ya da orta güzellikte olurdu diyorsunuz?
Evet yine beğeneni çok olurdu bence
Ben güzel bulurdum valla
Kendisi her dönem güzel olur
Hiç şüphesiz.. oldukça güzel bir kadın.
Değişik güzel bi havası var.
Çirkin değil ama aşırı güzel de değil bence.
Marilyn Monroe her zaman çoook güzellll
Bence evet
Buna da çirkin demeyin MK
Sanmıyorum
Orta güzellikte.
Evet güzel yine de
Evet güzel
güzel bir kadın
Güzel hep güzeldir
Evet güzelmiş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?