Influencer videolarını izlerken ben de bakım mı yapıyorum diye kendimi sorguluyorum. Çok fazla ürün kullanıyorlar gerçek hayatta ciltleri nasıl bilmiyorum tabii ama garip geliyor. Yeteri kadar bakım yaptığınızı düşünüyor musunuz?
Hayır düşünmüyorum çok daha iyisini yapabilirim şu an maddi olarak gayet iyi bir durumdayım yani istesem şu anda kendime çeşit çeşit bakım malzemesi alabilirim bunları uygulayabilirim güzellik merkezine gidebilirim mükemmel şeyler yaptırabilirim ama hayır henüz biraz daha zamanı var bence şu an ihtiyacım yok yeterince yapmıyorum bundan rahatsız olmam yine de gerek yok