Güzellik & Bakım Kaş ve bıyık aldırmak için 50 tl fazla mı? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Kuaförde her defasında 50 60 tl Ödüyorum sadece kaşımı ve bıyığımı aldırıyorum sizce pahalı mı? Kaş ve bıyık aldırmak için 50 tl fazla mı? Cevapla Pahalı Soruları Bıyık Soruları Kaş Soruları Beğen Paylaş Takip Et
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 28 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 7,2b cevap paylaştı. Evet normali bence 20 filan olmalı diye biliyorm 0 0 Yorumla
mesut_boztas Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. Fiyat lokasyon seçimi salon standartlarına göre değişkenlik gösterebilir 20 TL yede bu hizmeti sunanda var 200 TL yede sektörde olduğumuz için bilgim var 0 0 Yorumla
Atarlıı_Şekerpare Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 96% +1 yıl Bu devirde her şey pahalı 50₺ 20 ₺ gibi olmuş 0 0 Yorumla
ahmetcann01 Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl 2 tllik permatiktr aynı işi görüyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl benim berberde 15 lira, gel.. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Yaaa hahah Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😉🙏 Yorumla
geçmişiolmayanadam Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 325 cevap paylaştı. Kadın olmak zor ve maliyetli valla 0 0 Yorumla
kibaaarbiirkızzz Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Kız aşırı pahalı gel ben alıyım ikisini 20 tl ye😂 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Kız ne ya Hiç sevmem böyle şeyler Yorumla kibaaarbiirkızzz +1 yıl Ben de böyle üslubu olanlari sevmem hiç Yorumla
nicksizman3535 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Bnce değil bunun için değer sponsor olayım😃 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Evet normali bence 20 filan olmalı diye biliyorm
Fiyat lokasyon seçimi salon standartlarına göre değişkenlik gösterebilir 20 TL yede bu hizmeti sunanda var 200 TL yede sektörde olduğumuz için bilgim var
Bu devirde her şey pahalı 50₺ 20 ₺ gibi olmuş
2 tllik permatiktr aynı işi görüyor
benim berberde 15 lira, gel..
Yaaa hahah
😉🙏
Kadın olmak zor ve maliyetli valla
biz bedavata aldırıyoruz berbere fnfk
Kız aşırı pahalı gel ben alıyım ikisini 20 tl ye😂
Kız ne ya Hiç sevmem böyle şeyler
Ben de böyle üslubu olanlari sevmem hiç
Sen gel ben bedava bıyıklarını alacam😂😂
Fazla benceee
bu devirde luks
Bnce değil bunun için değer sponsor olayım😃
Çok fazla
Fazla tabi