Öncelikle göz zevkinizi bozduğum için özür.. Ama insanların dalga geçmesinden bıktım estetik istesemde zaten param yetmez ben doru düzgün kıyafet bile alamıyorum sizce ne kadar isterler bi umut belki ilerde :( aynaya bakamıyorum o kadar büyük ki
Arkadaşlar sizce bu burnumun sorunu ne, kaç para derler ki estetik?
Burnun kotu durmuyor. burada anlaman gereken sey insanlarin kotulemekten yargilamaktan baskalarini alay konusu etmekten asla cekinmedikleri. Sen burnunu yaparsin bu sefer ya kotu yapmissin derler ya da kasin gozun batmaya baslar. Burnun kotu degil. Keske yuzunu tam atsaydin eminim guzel bi kizsindir. Insanlar sadece hayattan sogutmak icin varlar. Heleki boyleleri. Takma. Ameliyatlik bi burun yok. Bi ise girersen yakinda o para cok normal gelir sana. Bu hayatta amacin birilerini memnun etmek olmasin guzellik. Sen ol. Kendini yasamak olsun. 30 40 yasina geldiginde geriye baktiginda hicbisey yasamamisim ya da baskalarini memnun etmek icin kendimi cok uzmusum deme. Emin ol boyle dusuneceksin. Takilma bunlara.