Hayır yani ilk önce yüzüne sürmesen bile elime sürüyorum bakıyorum hani bana uyumlu mu rengi bana uyumlu mu filan diye bir de şeye bakıyorum mesela sürdükten sonra böyle baskı hissi yaratıyor yani baskıdan kasıt şöyle bir şey sürdüğüm yerde böyle sanki orada kalın bir tabaka varmış gibi hissettiriyor en çok dikkat ettiğim şey bu çünkü böyle bir şey varsa almıyorum rengi ne kadar güzel olursa olsun