Kızlar bence en abaza erkekten bile bin beter. Sessiz durarak, sinsilikle gerçeği nereye kadar saklayabilirsiniz? Ortada hayvan gibi cinsellik yaşanıyor. O sırada erkekler birbirini dürtmüyor. orada yine bi kadın var. Ama ne hikmetse günün sonunda yine tertemiz. Ve namuslu yersen 👎
Öncelikle doganın kanunu bu tabiki bir erkek gibi ortada bunu yapamaz kadın ön plana alamaz. Her erkekte varsayım oldugu gibi kadındada var tabiki tercih meselesi
250 kişi reddettim erkeğiz diye her önüme gelene katlanacak değilim. Standartıma uymayan siiktirsin gitsin. Gördüğün gibi nefes almanız yetmiyormuş demi. Bi daha genelleme
Bunu diyen insanlar için dedim bunu niye atladınız üzerinize alındınız seçene seçici olana degil bu söz ben önce karaktere bakarım uzatmayın yine diyorum nefes alsın yeter evet genel evler bu yüzden var sizler için bizim için yok böyle baglayayım bari aa
Bende genel konuştum zaten. Hem cinslerim değilmi zaten onları korumak kollamak benim vazifem. genel evler sizin için yok ama jigolo arkadaşım var paraya para demiyo. Jigololarda sizin için var.
Saçmalamayı bırakırsan eğer iyi olucak ben öyle nefese muhtaç kişilerle işim yok ben kalbimle hissettiğim aklımın aldığı şeylerde yim her kadını bu şekilde yere çalamazsınız 😊sakinim çünkü umrumda değil şu söylediğin
Hangi kadın seni hayata küstüren bilmiyorum ama iyi yapmış 😂tarihi sen oku bence şuraya yıgarım kadınları ama gerek yok kavganın da asil olanı makbuldür sal yakamı dünya biliyor Türk kadınının gücünü sende öğren gel
Yığğ bakim hangi makyaj malzemesini hangi kadın bulmuş 😅😅 onu da bulan kesin erkektir. Biraz güzelleşsin diye. 36 dakikada kendi kalesine 3 gol atan kadın tanıyorum 😂
Bence makyaj kadının siperidir. Güzel kadın zaten makyaj yapmaz gerek duymaz. Çünkü makyajınızı sildiğinizde suratınız bir garip oluyor kanı çekilmiş gibi 😁
Ben sabırlı bir insanım o yüzden devam et böyle ben diyorum ki sana kadının makyajı gülümseme gül yüzü ben makyaj savunmam çokta yapmam günlük hayatta yazdığım şey savunma degil nasıl anlıyorsun acaba 😬
Göğüsün normalini bulsa şükredicek insanlar var birde ledli olanı çıktı :D Yani ışıklı göğüsler ile yürüyen birini düşünemiyorum mıknatıs gibi çeker abazaları peşinden