Ben her kullanmakta değiştiriyorum değiştirmek zorundayım çünkü sürekli maske takmak zorundayız dışarda sokakta olduğumuzda bile havalar çok soğuk mesela maske takılı iken nefes alıp verince içerde buhar oluyor maske ister istemez benim nefesim ile ıslanıyor Ben bir günde mesela üç tane maske değiştiriyorum okula giderken okulda bir de okuldan gelince daha fazla dışarı çıkarsam bu sayı bayağı yükseliyor ucuz zaten bedava dağıtıyorlar gerçi can sıkılınca da değiştiriyorum en ufak bir şeyde değiştiriyorum ben😂
çok doğru örneğin babam montunun cebinde bi maske oluyo onu defalarca takıyo diyorum ki baba maske tek seferliktir bu ne sürekli aynı maske diyorum kirlenmedi ki daha diyo 😂😂 çorap mı bu ya kirlenmesi ne demek evde de iki üç kutu maske olur bizim yani bu neyin pintiliği anlayamadım ki çözemediğim ise bir tek maskeye elektriğe karşı böyle cimri 😂