Ben böyle ışıltılı taşlı şeyler çok seviyorum o yüzden taş ekletmek istedim ama kırmızıyla abartılı mı olmuş? Şimdi çocuk beni bun ne süslü diye bırakmasın?
Flörtümle görüşeceğim, sizce tırnaklarım fazla mı iddialı olmuş?
Şehit filan olarak çok güzel herhangi kötü bir şey yok ama kırmızıda güzel bir seçim fakat o kadar açık o kadar ben buradayım diyen o kadar parlak bir renk seçmişsin ki senin yerinde olsam birazcık daha kapalı bir kırmızı seçerdim ben mat bir renge sahip olan oje seçerdim Bu gerçekten aşırı derecede yani apart oturuyor biri kötü hoş bir görünüşe sahip değil
Bu zamana kadar hiç “acaba filanca erkek beni tercih eder mi etmez mi terk eder mi” diye düşünmedim. Sen de düşünme. Tırnaklarına gelirsek ellerini çok büyük ve kaba göstermiş. Zarif göstermemiş. Ama beğendiysen bir şey diyemem.
Amaan bunun için bırakacak insan zaten hiç girmesin hayatına, bence harika olmuş. Kırmızı ojede en sevdiğim renk ve ışıltı seven biri olarak gerçekten ba-yıl-dım.❤️
Güzel olmuş ama taşları daha belirgin edecek bi renk olabilirdi. Ben de severim partnerim böyle taşlı vs gelse. Bi dakika Yaa benim sevgilim partnerim falan yok ki 😶😶
Kırmızı oje yerine french yaptırsaydın taşlarla birlikte çok daha cool ve genç işi olurdu. Kırmızı ojenin tonu cırt bir renk sevemedim daha yaşlı işi gibi duruyor
Kendinize hicmi guvenmiyorsunuzki vucudunuzla bu kadar oynuyorsunuz. Erkekleri bi turlu anlamiyorsunuz. Butun erkekler dogalligi severler. Kendinze bunu yapmayi birakin