O eski makineler yeni nesilden çok daha iyi tabiki. Bende biliyorum. Benim yıllarca kullandığım kablolu philipsin modeli vardı. Artık sık sık bozulmaya başlamıştı. Başlık değiştirttim hep. Başlıkların fiyatı da sıfır fiyatları gibiydi maşallah bir yerden sonra dayanamadım yani sürekli.
Evet aynen öyle ama şu an PHILIPS BRE225/05 Satinelle Essential Kablolu Kompakt Epilasyon makinesini tavsiye ediyorlar. Eski makineler gibiymiş kalitesi.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Her kullanımdan sonra makineyi çok iyi temizlemen lazım bozuluyor yoksa.
Hep öyle yapıyorum
17 yıl yine iyi gitmiş makine daha ne istiyorsun. :D
Kablolu makineleri tavsiye ederim.
O eski makineler yeni nesilden çok daha iyi tabiki. Bende biliyorum. Benim yıllarca kullandığım kablolu philipsin modeli vardı. Artık sık sık bozulmaya başlamıştı. Başlık değiştirttim hep. Başlıkların fiyatı da sıfır fiyatları gibiydi maşallah bir yerden sonra dayanamadım yani sürekli.
Sonra yeni nesilden çok denedim philipsin Braun'un hiçbiri onun performansında değil ama yapacak bir şey yok.
Evet aynen öyle ama şu an PHILIPS BRE225/05 Satinelle Essential Kablolu Kompakt Epilasyon makinesini tavsiye ediyorlar. Eski makineler gibiymiş kalitesi.
Ayrıca fiyatı da uygun şimdi baktım da 190 tl imiş
Pili mi bozuldu ki
Kablo ile çalışıyor
Pillidir normalde baksam yapardım ben onu da
Evet pili yıllar sonra bozuldu ama kabloyu takıp kullanırdım. Şimdi de bu sorunla karşılaştım
Demek ki bozuldu tamamen
Kaç yıllık
17 18 yıllık sağlam çalışıyordu bugün bu sorunla karşılaştım
Artık düzelmez o yenisini al markası neydi
Bir deneme yapıp yaptırmayı düşünüyorum. Arçelik
Eski haline dönmesi biraz zor dönse bile kılları tam kökünden almakta güçlük çeker bildiğin kopartir
Üff yenisini almaya param yok ki
Her şeyde fiyatlar öyle sen genede bir yaptır alırken kaliteli al ki uzun yıllar gitsin kısa süreliğine ağda da kullanabilirsin
Ağdanın alamayacağı ince küçük tüyler
Bozuktur
Pili bitmiştir
Veya şarj
Kablo ile çalışıyor