Fotoğraflarda kötü videoda iyi çıkmanın sebebi nedir?

Arkadaşlar merhaba uzatmayayım genelde etrafımda güzel bir kız olduğum söylenir ama evet fotoğraflarda çok kötü görünüyorum yani bir türlü kendimle barisamadim öyle ki fotoğraf fobim bile var yani. Fakat videolarda gayet iyiyim, yani baya baya iyiyim. Videonun herhangi bir saniyesinden fotoğraf aldığımda da iyi görünüyor. Bunun sebebi ne olabilir? Daha önce bir fotoğrafçıya sormuştum, fotoğraflarda doğal olamazsan yüzün kötü görünür kasıntı durursun ama videoda jest ve mimiklerini birkaç saniyeden fazla sabit tutamadığın için çok daha doğal dolayısıyla iyi olursun gibi bir şey söylemişti. Bunun gibi daha teknik yönden yaklasabilecek var mı?
Fotoğraflarda kötü videoda iyi çıkmanın sebebi nedir?
Cevapla