Lisede incecik bir çocuktum. Bir kız beni çok zayıfsın diyerek reddetmişti. :D Şuanki beni görmesini isterdim. Kızlar gerçekten erkeklerde zayıflığa bu kadar takılıyor mu?
Lisede zayıf bir çocuk olduğum için reddedildim. Kızlar zayıf erkeklerden neden hoşlanmıyor?
Bende baya fit tim bende reddedildim. Türk kızları ne istediğini bilmeyenlerdir bak. Gider 10 tane sevgilisi olan oğlana kalbini verirler birilerinden ya mermi yerler ya da işkence, sonrada gelir bizim gibi hiç hayatında kimse olmayanlara çatarlar. Türkiye’de keşke doğmasaydım.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Lisede zayıf seviyorlardı. Genç kızların çoğu da zayıf sever. 25 e yaklaştıkça zayıflık sıkıntı olur. Ve fotoğraftaki de hastalıklı gibi be. Ben zayıf olup balık etli kızlarla birlikte olan birisiydim. Kendimi bildim bileli fiziğimi kıskanmışlardı. Özellikle yiyipte kilo alamayan tiplerden olmamı
Biraz kalıplı ve iyi duruşlu erkekler güven veriyor ilk etapta koruyucu bir görünüşü oluyor zayıf erkekleri bende sevmiyorum açıkçası ilgimi hiç çekmiyor😅e tabi içi iyi olmadıktan sonra vitrini kim napsın..
Ben cılız erkek sevemiyorum. Sarılsam adam kollarımda can verir diye ödüm kopuyor. 😬 Erkek dediğin az etli olacak. Ne çok kilolu, ne de cılız tam orta.
Paran olsaydı o zamanlar emin ol seni kaslı görürlerdi 😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yok ama totosu bicimli dolgun olanlar cekici simdi 😂😂😂 toto saplaklamayi sevom sevgilim zayif kilo al vurcam diyom bide bence hafif yanakli olmali ben yanak sıkmayıda severim
Bende iştahım çok iyi olmasına rağmen kilo alamayanlardanım. Ama zayıftan zayıfa da fark var yani. Boy, kemik yapısı, omuz genişliği vs. Ayrica boyla, kiloyla, kalıpla, kılla adam olunmuyor, gücün kimde olduğu belli olmaz. Onemli olan yürek.