çiller:) çocukken yüzümün her tarafında vardı (o zaman çok rahatsız olurdum çocuklar dalga geçiyordu) ama büyüdükçe yanaklarımda ve burnumun üstünde olanları kaldı renkleri de 2 yıldır maske taktığımızdan açıldı. güneşe çıkıyorum belirginleşsinler diye
Bence herkes kusurlarıyla vardır.. En çok yakıştırdığım şey bir kadının kusurlarını da sevmesi, kendini sevmesi ve kendine güvenmesi.. Keyifli geceler..