Neden böyle oluyor Bende anlamadım bu nasıl bir iş
Biri yakışıklısın diyor biri çirkin
Neden cevap verin lütfen nedennnnn?
Biri yakışıklısın diyor biri çirkin
Neden cevap verin lütfen nedennnnn?
Çünkü güzellik göreceli bir kavramdır kimine göre güzel veya yakışıklı olan insan bir başkasına göre güzel veya yakışıklı olmayabilir. Bunlar normal şeyler önemli olan kişinin kendini sevip beğenmesidir.
Cevap
3Cevap
Güzellik göreceli bir kavramdır.
Bazılarına göre yakışıklısın bazılarına göre değilsin herkesin güzellik algısı farklıdır
Kafana takma. Burak ozciviti bile beğenmeyen var bu ülkede. Sana bana dedikleri boş şeyler
Selam. Renkler ve zevkler
Bazılarına inanmalısın sen yakışıklı birisin...
Göreceli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?