Bence gerek yok... Allah seni nasl yarattysa insan o şekilde olmalı çok para verince oranı burani yaptirinca ne olacak o zaman sen senlikten çıkıyosn bence gereksz. Kendini birilerine begendirmek gibi niyetn varsa begenen olduğun gibi begensin sen senlikten çikinca varsn kimse begenmesn herkes yoluna baksın.. Sen kendini begeniyosn boş ver milleti.. Kendisiyle bedeniyle barışık olmalı insan
Ahh harcayamıyorum ki😀 Harcamadan cebimde para yok yani. Zaten az bir şey param var. Gerekli şeylere para harcıyorum şimdilik bakım ürünleri vesaire... Ama zengin olsaydım paramın 4 te biri güzellik ve bakıma giderdi. 😀
En İyi Cevaplar