Tabi ki temizlik aşkıyla buluyorsunuzdur ama bazen çok zor. :D


Dışarda çıkmakta buluyorum. Ben her gün duş alamazsa insan içine çıkamam. Biraz böyle bir takıntım var. Bu yüzden o gün hava çok soğukta olsa dışarı çıkacağım için soğuk falan dinlemeden gayet motivasyonlu bir şekilde girerim duşa.
Cevap
13Cevap
Bazen mecbur temizlenmek gerekiyor
Hiç öyle bir motivasyona sahip olamdım olmakta istemem
Banyoda sıcağı, uyurken soğuğu severim
Ayrı bir Sıcak su hattı var küveti doldurup haftada bir girerim kışın
çok su gidiyo diye ben yapamıyorum :(
Kışın soğuk duş alırken yazın havuza girmeden önce girdiğim havuzun duş yerini hayal ediyorum uff havada yanıyor diyip alıyorum 😄
O sıcak su herşeyi unutturuyor. Sabahları duş almadan evden çıkmam üstelik sabah kar yağdı ve saçımı kurutmadan çıkarım🙂
Hergün alıyorum bu biraz kültür meselesi mevsimlik bir şey değil
Soğuk hava da gerçekten çok zor oluyor ama temizlik şart napalım donsakta yapacaz 😁
Harika oluyor sıcak suyun altında vallahi kendime geliyorum.
Sırf o sıcak su için alıyorum yoksa zaten sabahtan akşama kadar buz gibi havadayım
Spordan sonra buz gibi suyla o kadar güzel duş alınıyor ki tadına doyulmuyor :)
bence güzel ilk önce ısınıyorsun sonra donuyorsun:)))))))
Mecburen işte keyfimden değil. Dona dona alıyorum duşumu. 😄
Spor yapıp terleyerek
Duş almak zor bir şey değil
Ev sıcak duş sıcak sorun olmuyor seviyorum ben.
Dindamda illaki alınacak o duş
Su sıcak olduğu için sıkıntı olmuyor :)
Fark etmiyor benim için.
ben seviyorum😍😍
Valla ha 😄
Duş gibisi var mı be
Çok zor oluyor ya ama mecbur alacaz
Bulunamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?