Kızlar dış görünüş konusunda erkeklere göre daha şanslı değiller mi?

Ortalama veya ortalama altı erkekler tercih edilmez genelde gerçekten aşık olan haricinde. Ama bir kızın sevilmesi için en kötü ortalama olması yeterli sıradan bir kıza yakışıklı erkek de bakar ama erkekler için aynısı geçerli değil üstüne bir de erkeklerde kellik gibi bir durum söz konusu olunca hiçbir kız gönlünü vermez istemez içine sinmez. Zaten bir kız bakımla en kötü ihtimalle ortalama olur çirkin olma ihtimali yok ama erkek için aynısı geçerli değil doğuştan gelen bir yakışıklılık tip olur erkekte bakım pek fazla yakışıklılığın artmasında etki etmez. Benim düşüncelerim böyle siz ne düşünüyorsunuz?
Kızlar dış görünüş konusunda erkeklere göre daha şanslı değiller mi?
Cevapla