Dişlerini fırçalamamak dişlerin pis olduğu anlamına gelmez fırçalamak temiz olduğu anlamına gelmez dişler orjinalde kemiktir ve kemikler tamamen beyaz değil çok hafif Sarı ve mat renktedir dişleri fırçalamak rengini açmak için dişin en dış katmanını kazır böylece içindeki renk ortaya çıkar bu renk beyazdır ancak bir süre sonra dişler iyice incelir hassasiyet diş kaybı gibi durumlar ortaya çıkar duş almak da aynı hergün duş alınırsa cilt sşırı nemlenir nefes alamaz hızlı yaşlanır duş uzun süre alınmazsa gözenekler tıkanır cilt rengi solar yorgunluk başlar gibi gibi denge önemlidir mesela her sabah diş fırçalamak yerine her tüketimden sonranyani yemek atıştırmalıktan sonra ağzımızı güzelce çalkalasak evet dişler hafif Sarı kötü görünecektir ama sağlam kalacaktır örnek sağ üst tarafta dişimin içinde vida var dişimin yarısı kırık ve bu kırık dişim okadar sağlam ki bira şişesini bile ısırıp açabiliyorum ki soda şişesiyle diş kıranlar var
Ayda bir kere neden ve niçin ben yaptığını sorgularım bir açıklaması mantıklı değilse o zaman yol veririm. Çünkü cenabet cenabet de gezebilir. Hijyen her anlamda çok ama çok önemli benim için. Ben de olsam ilişkimi bitiririm yoluma bakardım.
Aynen Profil Resmine bakımca Sen fazla Süslüsün bana göre Sevmediğim Tiplerdensin. Nasıl oluyorda Senin gibi Süslü Püslü böyle bir İnsanla bir araya geldiniz Gökyüzünden mi düştü
Kesmem ama bu durumu söylerim yani alınır mı alınmaz mı? diye düşünmem. Uygun bir dille ifade ederim. Bu durumun onun için önemli olduğunu ifade ederim.
Hola! 💕 Aslında çok fazla değer ve sevdiğim biriyse tatlı bir dille uyarırım. Çünkü bu konuda hassasım yani bakımlı ve banyo yapılması gerekir her insan da. O yüzden bir şekilde uyarırdım kendisini. Yani sırf bunun için iletişimi kesmezdim çünkü halledilebilir bir şey. Ya da bir psikolojiye götürürdüm derdi nedir diye. 💜 Xoxo! 💃
Hayatınızda hiç ayda bir yıkanan biriyle tanıştınız mı bilmiyorum ama ben tanıştım. Oda arkadaşımdı kendisi. Görece büyük bi odamız olmasına rağmen o odaya girer girmez camları hatta oda kapısını açıyorduk. Dişlerini 3 günde bir fırçalıyor, banyo yok zaten bolca parfüm... parfümle karışmış ter kokusunu kaç kişi biliyor bilmiyorum ama bilmenizi de istemem... üstelik sevgilisi vardı, "sevgilinle buluşmadan önce duş almayacak mısın" dediğimizde "yoo daha 3 hafta oldu duş alalı" demişti 🤷♀️ yani sonuç olarak ayda bir banyo yapan insanın bunu dile getirmesi asla şart değil, yanına bile yaklaşamazsın zaten ki bu da 2. Buluşmayı bile görmemek demek. Hadi sakladı diyelim bi süre sonra zaten salar kendini🙃 o yüzden asla olmaz diyim de yine tükürdüğümü yalayım😅😂
Daha önce koktuğumu fark etmemin üstüne ayda bir duş aldığını öğrenirsem evet uzaklaşırım ufak ufak. Ama rahatsız edici bir koku yaymıyorsa kişisel temizliğini nasıl yaptığı hangi aralıklarla yaptığı beni ilgilendirmez.
Günlük 2 defa duş alan ve suyun bedenime değmesinden hoşlanan biri olarak bu soruya tabiki de önyargılı yaklaşmam sebepleri varsa sıkıntı olmaz ama bilerek almıyorsa ımhh olmaz.