Hayır yakıştırmıyorum özellikle Türk erkeklerini çünkü saçlarını uzatıyorlar bakım yapmıyolar şekil vermiyorlar neden diye sorunca diyorlar ki kadın işi madem bu kadar Uzatıyorsun değil mi Türk erkekleri uzun saç kullanmayı bilmiyorlar o yüzden uzatmasınlar.
Ben omuzlarına kadar uzattım! Bizimkiler erkek güzeli vs diyordu 😐 baya da yakışıyordu. Kızlar bile imrenirdi. Düz ne güzel saçların vardı. Sonra askere gittim kısa saca alıştım artık uzatmak istemiyorum 😕 arkadaşlar hatta sınıftaki eski kızlar arkadaslardan bazıları uzat diye baskı yapıyor 😂
Not:Profil resmim 4 sene öncesine ait! O zamanlar uzun değildi.