Hangisi daha dikkat çekici ve fazlasıyla yakıştırıyorsunuz? Herkes farklı yorumları atsın ve arasında en çok hangi aynı görüş olduğunu hesaplayacağım. 💜 Oranlara bakmak gerek bazen. O halde tarafınızı seçiniz.🎉Kylie #GüzellikBakım 🌺KendallXoxo! 💕
Kadınlara en çok incecik bel mi, yoksa abartı olmayacak şekilde dikkat çekici kalçalar mı daha çok yakışıyor?
Tek başına Brezilya poposu itici. Ince bel olup da küçük popo ve göğüs de kötü görüntü. Bana göre kadın S harfini simgeleyen vücut hatlarına sahip olmalı. Yani bel kalın bile olsa iri göğüs ve kalça her sekilde cekici gösterir👍😎
Selamlar.. Bana kalırsa bel de önemli kalça da.. Ben bölgelerin arasındaki uyuma daha çok bakıyorum.. Yani bel kırılacak gibi olmasın o önemli değil ama kıvrımlı olsun, kalçalar dolgun olsun ama aşırıya kaçmasın.. Her kadının kendine has vücut tipi var elbette ama ben bana çekici geleni söyledim.. Orantı önemli.. Keyifli günler..
Şimdi ikisi de önemli ama birinden birinin eksik olduğunu düşündüm. Dümdüz bir kalçası ve ince beli olan kadın mı güzeldir yoksa dikkat çekici kalçası olup beli ince olmayan mı diye ikiye ayırırsak; kalçaların güzel olması daha çok yakışıyor.
Incecik bel doğal olsa bile bana yapay geliyor. Abartı olmayacak buyuklukte kalçalar iyidir. Aşırı buyuk kalcalar da hem yapay duruyor hem de hiç estetik değil 💃🌺
Kalça kesinlikle. İyi kalça, iyi bacak veya iyi göğüs fazlasıyla iş götürür. Bel de bu işin bir parçası ama, proporsiyonun dengeli olması ve güzel olması esas olan bence.