Miss turkey Muş'ta 1. Oldum sarışın mavi gözlü ince belli kalın bacaklı sırma saçlı bir hatunum herkes beni çok övüyor çok güzelsin diyor ama ben kendimi çok çirkin hissediyorum çünkü ben ilgi bekleyen bir ilgi manyağıyım, neyse işte napabilirim?
Arkadaşlar çok güzelim ama kendimi çok çirkin hissediyorum napabilirim?
Size böyle hissettiren kişilerden uzak durun. Güzellik göreceli bir kavramdır başkasının size kötüymüşsünüz gibi hissettirmesine aldırış etmeyin herkes iyi kötü fikrini beyan eder önemli olan sizin buna ne kadar takılıp takılmadığınız. Hem asıl mesele sizin kendinizi seviyor olmanız, geri kalan kişilerin sizi güzel bulmaması bir kriter değil. Güzel hissetmek için özgüveniniz yerinde olması yeterli. Güveniniz yerinde oldukça kendinizi daha güzel daha çekici bulacaksınız diye düşünüyorum.