Bazı insanlar (erkekler) yüzüme bakıp eksitiyorlar bende niye bu bana böyle baktı falan diyorum çirkin miyim ki ben diyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gerçekten ahmak insanlar için bıçak altına girmeye değer mi 😢 Özellikle kalpleri böylesine kötü insanlar için... Dış güzellik her şey değil, güven bana ama eğer sırf dış görünüşünü beğenilmesini istiyorsan bu her zaman sağlıklı bir ilişki yaratmaz. Yani, trafik kazası olur yine bir şeyler değişebilirsin, hatta yaşlanmayı da düşünürsek gerçekten dış güzellik kalıcı bir şey mi 😢
Benim önerim, kesinlikle o toksik insanların davranışını görüpte bıçak altına girme, çünkü onlar bir insanı dış görünüşüne göre yargılayan iğrenç kalplerini düzeltiyorlar mı ki... O insanların seninle olmaması, inan bana senin için daha iyi.
Eğer kendini beğenmiyor ve güzel bulmuyorsan, ona bir şey diyemem. Ama kimse için değişmeye çalışma, bırak seni sen olduğun için seven insanlar çıksın karşına.
Belki konudan çok saptım, farkındayım ama inan bana bende seninle aynı durumdayım ve beni de beğenen pek kimse yok. Kendimi çirkin bulmuyorum ancak insanların beklentileri çok fazla ve anlamadığım şekilde anlamsız.
En başta, sen çirkin değilsin ve sana böyle davranması gereken en son millet türkler çünkü inan bana türkiyede çirkin, kalpsiz ve toksik insan sayısı ile yeni bir ülke kurulabilir.
Kendini hiç bir oksijen israfı ve gezegen katili insanlar için üzme, değmezler.06 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim iyi geldi ama bazen bakımlı ve makyaj yaptığımda insanlar gülümsüyor kimse dislamiyor çok mutlu oluyorum bazen çirkin oluyorum ve kötü bakiyorlar ben kendimle çok barisiktikm ama çok alay ettiler disladilar japon falan dediler yolda yürürken çalıştığım yerlerde kendimi dışlanmış hissettim önceleri çok pozitif enerjik biriydim ailem de etkili pek huzurlu bir ortamda yasamiyorum
- +1 yıl
Kozmetikte bir noktada estetik gibi, gerçek seni yapılı bir şekilde örtüyor olsa bile her sabah uyandığında aynanın karşısında ki sen, gerçek sendir... Dolayısıyla, seni sevebilme şansını elde eden insan ne makyajı ne de estetiği umursamalı, bana kalırsa dünya üzerinde ki tek gerçek güzellik kalptir, insan olabilmektir... Diğer arkadaşlarının ne söylediğini ise pek umursama, onlar genelde kendi aralarında bile goygoy yapabiliyorlar ve arkadaşlıkları kalıcı olmuyor... Yine de kendinle her zaman barışık ol, her şey dış görünüş değil ve kendini sevebileceğin çok sayıda özelliğin vardır zaten. Dışlanmış hissini ben ortalama her gün yaşıyorum, ne kadar can yakıcı bir şey olduğunu biliyorum maalesef, ama hayat bir şekilde devam ediyor ve her iyi şeyin olabildiği gibi her kötü şeyinde bir ömrü var, yani tüm bu zorlukların ardından iyilik ve mutluluk neden tekrar yükselmesin ❤️ Ayrıca son konu, insanlar Japon ve Korelilere gerçek anlamda ölüyor ve tüm hayatlarını onlar gibi yaşamaya çalışıyorlar. Kız veya erkek hiç fark etmiyor... Bu yüzden Japon demeleri aslında bir çok insan için ciddi bir iltifat gibi bir şey, anime veya mangacı insanlar çok fazla olduğu gibi kore popu ve kore sineması izleyen deli gibi bir kitle var... Mesela benim anneannem tatar gibi ve çekiktir gözleri ama bu aslında o kadar güzel bir özellik ki, hem son derece zeki ve aydın bir insan, hem de yaşını hiç göstermiyor... Yani Japon, veya çekik / asya türü bir şey kesinlikle kötü bir şey değil. Onlarda bizim milletin asla sahip olamayacağı bir çalışma azmi ve güzellik var. Gratis ve Wattson da ki maskelerin çoğu bile onların 😂 Yani üzme kendini, boş ver o toksik insanlar asitli göllerinde yüzmeye devam etsinler ❤️
- +1 yıl
Kendi akranlarımdan biraz farklıyım ve genelde onlar gibi düşünmüyorum. Ben özel bir ünversitede okuyorum ama bunun özeli veya devleti çok fark etmiyor bence ve maalesef çevremde ki insanların çoğunda bir gösteriş, kin, çıkarcı ilişkiler var... Yani, mesela dersteyim ve arada gelen spor arabaların egzos patlama seslerinden dolayı dikkatim dağılıyor. Maalesef kızlarda farklı değiller ve genelde sevgili seçimleri maço ve keko dedikleri insanlar oluyor ve tüm arkadaşlıkları hep iyi gün arkadaşlıkları oluyor... Genelde dışlanma nedenim bu, çünkü ben onlar gibi çıkarcı davranamıyorum, birini sevmiyorsam taklit yapamıyorum, sevgiyi bir oyuncağa dönüştüremiyorum, hayal gücü, çalışma ve araştırma benim için önemli falan filan... Maalesef okuldayken çok fazla yoğun depresyon geçirdiğim oluyor ve bazen kendimi bir sınıfa kapatıp ağladığımda... Bu konuda okul içinde bazı birimlerden yardım alıyorum ama bakalım. Sonuçta, yalnız kalmak iğrenç bir duygu ama asıl en kötüsü iyi bir insana denk gelememek... Aslında bakarsan daha çok nedeni var ama işte, bunlarla seni üzmek istemiyorum. KizlarSoruyor a da bu yüzden kayıt oldum, tek istediğim sadece iyi bir insanı hayatıma alıp önüme bakmak... Maalesef özel bir durumum var ve bunu kiminle paylaşsam sanki ucubeymişim gibi davrandıkları için artık kimseye söylemiyorum. Bu özel durumun getirdiği en güzel şey, yüksek zeka seviyesi ve mantıksal zeka... Ama buna karşılık duygusal zekamda düşük maalesef. Aklımdan mekanik aksanları hızlıca tasarlayabiliyorken bir insanla tanışabilmek tam bir eziyet benim için... Kaç kere linç yediğimi tahmin bile edemezsin. Benim durumum Mucize Doktor dizisiyle biraz ünlendi, epey benzerler ama insanlar maalesef kendi gibi olmayan kimi varsa dışlama eğilimindeler... Bir çok sosyal topluluklarda ailecek aktif çalışıyoruz ve benim gibi bir çok özel durumu olan insanların toplumun zorbalığından dolayı intihar ettiğini biliyorum... Yani durumlar böyle ama umarım seni yormamışımdır 😢
En İyi Cevaplar
Geçen sen miydin resim atıp yorum yapmamı isteyen 🤔 her neyse bence kötü düşünmemelisin! Yüzünde yanık izi mi var, kafanda yumruk kadar ben mi var, ağzın yüzün kaymış halde mi 😂 nedir o zaman bu kendini begenmemezlik! Kadınların hepsi güzeldir ama bir tanesi özeldir bence!
05 Yorumla
+1 yıl"Kendini sevmemek" çok kötü bir alışkanlık. İnsan toplum karşısına çıktığında "acaba tipimden dolayı insanlar beni yargılar mı?" düşüncesi ile yaşamadan edemiyor. Önce kendini sevecek bir şeyler bul. Kendini değil kendini sevmeme alışkanlığını değiştir.
00 Yorumla
+1 yılkanka hiç kimse dünya güzeli değil. güzellik görecelidir. bence derse odaklan. kendi ayaklarının üstünmde durunca o zaman istersen estetik yaptır. ama bana kalırsa yaptırma. doğallık harika. kendine takıntı yapıp demoralize olma.
014 Yorumla- +1 yıl
evet nolduki
- +1 yıl
teşekkür ederim. o şansı kendine sen ver. takıntılı olma.
- +1 yıl
bana da mallar çeşitli laf söyleyip soktuktukları oluyor. onlara mesafe koyuyorum ve tınlamıyorum. sende öyle yapmaya çalış.
- +1 yıl
çocuksun, ergensin kısa boylusun gibi laflar
- +1 yıl
159
- +1 yıl
kanka yapıyom bazı hareketler. barfiks demiri aldım kapı arasına kurdum. devamlı sallanıyorum.
aynen hayırlısı artık :)
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
36
Cevap
66Cevap
+1 yılSana yüzünü eksiten insanların tipini çok merak ettim. Artık estetik algısı dünyada yavaş yavaş kalkıyor Netflix dizilerinde başroller kilolu , burnu kemerli , kısa boylu vs (toplumun güzellik algısına uymayan ( tipler oluyor genelde. Artık bunları bırakalım. Para ile satın alınmış bir güzellik sana sahte insanlar verir, insanlar bırak seni olduğun gibi sevsin
22 Yorumla- +1 yıl
O zaman daha ne konuşuyorsun sen be kanka sal gitsin hayata böyle bu kadar takılmaz. Valla bak
+1 yılYa bence kafana takmaya değecek bişey değil. Mesela bende bazen kendimi çirkin buluyorum bazen de çok güzel ama neticesinde kendimi seviyorum ve kendimle barışığım. Emin ol güzellik algısı kişiden kişiye değişiyor. Sonuçta milyon tane insan var ve hangi birinin güzellik algısına göre kendini kıyaslayabilirsin ki 🤷♀️Sen kendini sev ve Allah’ın belki bi çok insanda eksik olan eli , yüzü , gözü sana verdiği için şükret. Ondan sonra kim seni beğenmiş kim seni beğenmemiş takma bile. Cidden boş işler ve kendini bunun için üzmeye asla değmez.
12 Yorumla- +1 yıl
Dediğim gibi güzellik göreceli bi kavram. Kısacası kimin ne dediğine çok takma sen kendini sevmeye bak. Ondan sonra zaten kimin ne dediği umrunda bile olmuyor.
+1 yılBence sen kafaya takmissin ve sadece senin bir algin, eminim yuzlerini falan eksitmiyorlar. Ayrica altta birinin de dedigi gibi guzellik algisi o kadar cabuk ve o kadar kisiye gore degisiyor ki, bosuna yoruyorsun kendini. Sunu unutma ki asla kesin guzel veya kesin cirkin diye bir sey yoktur. Guzellik algisi kisiden kisiye gore degisir. Seni guzel bulan insanlar mutlaka olacaktir, cirkin bulanlar da olacaktir. Bu arada bence imkanin varsa psikiyatriye/psikologa daniş, ucretsiz bulabilirsin, online da bulabilirsin. Neden psikiyatr diyorum cunku sen kafaya takmis olabilirsin. Bazi rahatsizliklar var kendi görüntüsünü begenmemeyle ilgili. Cok bilgim yok emin degilim
00 Yorumla
+1 yılsağlığın yerindeyse hiç üzülme.. kimseye kendini beğendirmeye çalışma. beğenmeyenlere el salla gitsin. aşırı kilon yoksa mutlu ol ve kendine haksızlık etme.
010 Yorumla- +1 yıl
belkide onu diyenler seni kıskandıklarından derler..
- +1 yıl
kedi uzanamadığı ciğere murdar derler.. sen kendinden emin olduktan sonra sevdikten sonra zırvalara kulak asma.. yorumla az göz gezdirdim. hepside seni motive etme çabası var.. bunu küçümseme.
- +1 yıl
sana sözüm yok daha
- +1 yıl
ben dahil sorunu önemseyip yorum yapmışız.. ama sen dalga geçiyorlar diyorsun.. ondan sana sözüm yok dedim
- +1 yıl
rica ederim..
+1 yılMerak ettim bu kadar kafaya takacak kadar mı beğenmiyorsun kendini. Başkaları için yaşama. Sağlıklı olduğuna şükret. Beğenen birileri çıkar herkes herkesi beğenmez zaten dünya güzeli/yakışıklısı olmadığın sürece
00 Yorumla
+1 yılKimseye kendini beğendirmek zorunluluğun yok kardeşim yüz ekşitenler senin yüzünün değil kendi kalplerinin çirkinliği sen ekşitiyor, kimseyi umursama, onları hiiiç mi hiç umursama
04 Yorumla- +1 yıl
İnsanları böyle değerlendirmemek lazım aslında
- +1 yıl
Ben de diyorum ki avuntuya ihtiyacın yok, seni güzel olduğun için sevecek birisi güxellik geçince gider zaten, belki de güzel olman o kadar da güzel değildir
+1 yılTipini görmediğim için bir şey diyemicem ama şu bir gerçek valla çok banel gelecek ama insanın içi güzel olsun her halükarda kendini sevdirir. Yaşlanınca herkes aynı oluyor ama iç güzelliği hiç değişmiyor insanın önemli olan bu
00 Yorumla
+1 yılÖzgüvenini yükseltmeni tavsiye ederim. Sana kendini güzel hissettirecek şeyler yapmalısın. Estetik en son seçeneğin olmalı. Unutma ki sen kendini beğenirsen diğer insanlar da seni beğenir
01 Yorumla
+1 yılPsikiyatriye görün istersen yanlış anlama hani kafaya takma konusunda seni biraz rahatlatır her insanın ayrı bi güzelliği vardır dert etme bukadar
11 Yorumlazaman geçtikçe yüz hatları değişir merak etme sen kariyerine odaklan para kazan ardından güvenilir ve iyi bir estetik merkezine git :) :)
20 Yorumla
+1 yılBaşkalarının düşüncelerini takarsan yaşayamazsın. Çirkin kız yoktur bakımsız kız vardır sözüne de katılıyorum.
01 Yorumla
+1 yılBelki de güzelsin diye ilgi çekiyorsun, çirkin olsan niye baksınlar. Dersine odaklan, en kötü ilerde iyi bakımlar uygulatarak düzeltirsin.
08 Yorumla- +1 yıl
Bence çekik gözlüler daha çekici oluyor. Farklı olman ve çekici olmandandır.
- +1 yıl
Bence kendine haksızlık ediyorsun :) kafanı takmaya gereken bir şey değil, ders şuanda senin için daha önemli.
- +1 yıl
Dediğim gibi güzelsin ama kafana takılıyor stresten, güzel olmasan demezler.
- +1 yıl
Kafana takma, dersine çalış.
+1 yılBu duruma üzülüp sakın içine kapanma, arkadaş çevreni geniş tut, seni oyalar, hayallerin için çalış, daha çok gençsin, buna takılıp kalırsan karakterini olumsuz yönde şekillendirir.
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 505 cevap paylaştı. Bir öneri verebilmemiz için sizi görmemiz gerek. Çünkü ihtiyacınız estetik olmayabilir
02 Yorumla
+1 yılTipinde ne var ya. Neredn estetik olmak istiyorsun?
02 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka ya kimsenin burun eksittigi yok.
+1 yılÖzgüveninle hayat enerjin düşmüş senin mesele tip değil
01 YorumlaEtrafındakiler ne düşünüyor fiziksel görünüşün ile alakalı, dahada yaşın genç takmamanı öneririm
01 Yorumla
+1 yılPara biriktir ama çok da takma sen taktıkça daha da kötü olur, insanın düşüncesi yüzüne yansır
04 Yorumla- +1 yıl
Nereni yaptırmayı düşünüyorsun? Ona göre bekli tavsiye verebilirim ilgiliyim bu konuya
- +1 yıl
İkisini de makyajla çok büyük ölçüde düzgün gösterebilirsin. YouTube dan burun ve göz kontür videolarına bak iyice çalış emin ol aşırı fark ediyor. Sonra da paranı bitirir olursun ameliyatını
+1 yılHerkesin bir güzelliği vardır bence bakım ile daha da güzelleşebilirsiniz
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılNiye bir erkek sırf seni beğensin diye estektik yaptırıyorsun ki? Kendin ol her zaman
00 Yorumla
+1 yılHedef şaşırt dekolte veren kızın hiçbir erkek g ön züne bakmaz😉
00 YorumlaYa boş ver şu toplumun aptalca güzellik algısını seni anlayana güzelsin sadece
00 Yorumla
+1 yılnasıl birieisn çok merak ettim ne bu ön yargı kendi e
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 667 cevap paylaştı. Resim gönder bakayım dedikleri gibi mi yoksa abartıyormusunuz söyleyim
12 Yorumla
+1 yılÖzgüveni düşük olanın zaten hayata bağlanması zor oluyor
00 Yorumla
+1 yılNasıl yüzün var ki sana öyle geliyordur bence özgüvenli ol kendine
00 Yorumla
+1 yılKanka görmeden nasıl karar verelim? D
Sen anlatıp , sen dinliyorsun..
Soruyu bize soruyorsun?00 Yorumla
+1 yılPara kazanmak için ders çalışman lazım ki o estetiği olabilesin, ödül mekanizması ve dopamin seviyesi yükselir 😌
10 YorumlaEstetik olman için para lazım bu da sende yok bunun için ne lazim ders çalışip kariyerine odaklanman ayrica çirkin insan yoktur bakımsız insan vardir
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılMillet niye sana bakip yuz ekşitsin? Algida secicilik seninkisi.
01 Yorumla
+1 yılDert etme seni seven öylede sever kimse için değişme
20 Yorumla
+1 yılDünya fani ölüm ani be kardeşim. Hayat sandiğimizdan cok daha kisa. O yuzden sana verebileceğim en güzel tavsiye bu tip şeyleri asla kafana takma hayatin her saniyesini dolu dolu yaşa
06 Yorumla- +1 yıl
Basri abimizin sözüydü galiba
- +1 yıl
Evet evet tam onu tarif ettin
- +1 yıl
Bak benimde sivilce izlerim var. Şu an eskisi kadar belirgin olmasada hala yuzumdeler. Yani bende senin gibi bir zamanlar cok takiyodum. Aynanin karsisinda saatlerce yuzumu inceleyip sinirden agliyodum. Sonradan fark ettim ki böyle yaparak sadece kendime zarar veriyorum. Hani duzeltilmiycek bir şey degil. Teknoloji artik çok ilerledi çoğu şeyin tedavisi mümkun artık. Ben de yazin calisarak para biriktiriyorum kendi tedavimi yaptirabilmek icin. Son olarak şunu soylemek istiyorum. Kendini sev güzel insan.
+1 yılFotoğrafını atma imkanın var mı acaba neden kendine çirkin dediğini merak ettim
33 Yorumla- +1 yıl
Var
- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılZamanla değişir her şey
00 Yorumla
+1 yılBende burun sorun hem kırık kaynaşmış hem alerji filam var ilerde evlensem eşimi öpmeye kalksam burnum gözüne girer kcmxmdmd😂😂😂
03 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler inşallah göz çıkarmam kcmxmx
- +1 yıl
Amin...
+1 yılEğer isterseniz foto atın objektif olarak sizi yorumliyim ben biraz komple yaptığınızı düşünüyorum ama
01 YorumlaKardeşim bence çok yanlış düşünüyorsun
Allah'ın yarattığı hiç çirkin olur mu00 YorumlaBende öyleydim ama bu ruhsal bi problem dışla alakalı değil sen kendini seversen insanlar da sever
11 Yorumla
+1 yılKusur amacıyla baktığın her karede istediğin kadar güzellik yap. Kusur daima gözünün önündedir. Kusursuz olan tek şey zevktir
00 YorumlaŞimdi kadın üstünlükçüleri atlar soruya sen bir kadınsın her halinle güzelsin diye jsjsjsjjsjsj
09 Yorumlaerkeklere kendini beğendirmek saçmalık seni seven sen olduğu için sevmeli kendinle barışık ol
10 Yorumla
+1 yılNe kadar çok düşünürsen o kadar içinden çıkamazsın.. herkes kendine baksın
00 Yorumla
+1 yılgerçekten nedir bu mükemmeliyetçiliniz ya sanki ebdedi yaşiycak insan oglu
00 Yorumla
+1 yılÇirkin insan diye bir şey yoktur. Sakın çirkin hissetme ve yaratıcının yarattığını değiştirme.
00 YorumlaDerdini anlat benimde ihtiyacım var kuzum yazsana bana
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 306 cevap paylaştı. ders çalış allah için
11 Yorumla
+1 yılFotoğraf ını atabilir misin bakıp yorumlıyım
03 Yorumla- +1 yıl
Var özelden yaz
Her kadın sevildikçe güzelleşir
06 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende kendimi beğenmiyorum çok değersiz hissediyorum senin halinden anlarım
018 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÖzgüvenim yok sevildiğimi hissetmiyorum
Cevap sahibi+1 yılArkadaş çevresinden gerçi arkadaşlarım bar ama her şeye beni katmalarına rağmen nedense sevildiğimi hissetmiyorun çok konuşkan değilim herkes konuşsana diyor konuşamıyorum psikiyatri ye gitmeye bile cesaret edemiyorum gidip ne konuşacam diye her şeyi kafaya takmaya başladım
Cevap sahibi+1 yılAkrep
Cevap sahibi+1 yılAilemle aram çok iyi ama akraba arasında bazı sorunlar yaşadım
Cevap sahibi+1 yılTakip atıyorum özelden yaz bana oradan konuşalım olur mu
Cevap sahibi+1 yılMesajını bekliyorum istek attım
- +1 yıl
Ozguvensizsin tahminimce. Ben de o donemlerden gectim. Hic olmadigin gibi davrandığın, kucuk dusurucu/aptal veya herhangi biri gibi olmamak icin cabaliyor ve olmadigin gibi biri davranıyor musun? Ve Cocukken seni cok simarttiklari veya özgüvenini dusurecek seyler yaptiklari oluyor muydu ailenin , çevrenin veya sinif arkadaslarinin?
Cevap sahibi+1 yılEvet çevremde ve sınıf arkadaşlarımda oluyordu hiç olmadığım gibi biri oluyorum ortamlarda kendiöi ifade edemiyorum
- +1 yıl
Peki cocukken ailenin tavri sana nasildi? Seni simarttiklari veya özgüvenini dusurdukleri oluyor muydu? Bu arada akran zorbaligini ben de yasadim ve hâlâ atlatamiyorum ama en kisa surede psikologa gidecegim sen de oyle yapsan iyi olur
Cevap sahibi+1 yılPsikolağa gidecem ne konuşacağımı bilmiyorum ondan birax çekiniyorum kendimi ifade edemem diye
- +1 yıl
Ben de bazen oyle düşünüyorum ama emin ol psikolog sana yardimci olacaktir ozellikle bunu soyle ona, kendini ifade edememekten oraya gelip gelmemekte kararsızlık yasadigini soyle.
Cevap sahibi+1 yılMehmet
Niye ya ne var tipinde
04 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 419 cevap paylaştı.
+1 yılburun mu kötü ne var tipinde
01 Yorumla belki güzel olduğun için bakıyolardır
06 Yorumla
+1 yılResmini atabilirmisin
01 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 366 cevap paylaştı. paran olunca yaptırırsın
02 Yorumla
+1 yılcirkin değilsin bence ya yas kac ki?
02 Yorumla- +1 yıl
çirkin kiz yoktur sen de degilsindir
+1 yılsende hasta eksileyen senden daha hasta
00 YorumlaÖnce bir görmek lazım ne lazım sana
00 YorumlaÇalış para kazan ve ol
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 343 cevap paylaştı. Neden öyle düşünüyorsun ki?
00 YorumlaDers çalış para kazan tipini değiştir
00 Yorumla- Devamını Gör (42)
Devamını Gör(87)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Tipimi düşünmekten ders çalışamıyorum. Estetik olmak istiyorum ama param yok. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer