Göğüs estetiği yaptırdım ama pişmanım, ne yapmalıyım?

Öncelikle aklınıza gelen ilk şey göğsümü küçük bulduğum için göğüs estetiği yaptırdığımdı muhtemelen ama hayır öyle değil. Poland sendromu denilen bir göğsün normal ya da büyük ölçülerde olup diğer göğsün çok küçük olduğu bir sıkıntıdan muzdariptim. Yani sol göğsüm neredeyse yokken sağ göğsüm ideal bir b cuptı. Bundan kurtulmak için estetik operasyon geçirdim çünkü sütyen bulamıyordum, duruş bozukluklarım oluyordu. Eşit olabilmesi için her iki göğsüme de implant konuldu. 5. ayım. Doktor her ne kadar 1.5 senede doğal göğüs gibi olacak desede ben dayanamıyorum. Göğüslerim sanki bana ait değilmiş gibi hissediyorum, çok büyük görünüyorlar gözüme. Hissiyatını da sevmedim erkek arkadaşım normal meme gibi diyor ama ona inanmıyorum bence öyle değil. İnternette özellikle erkeklerin implantlı kadınlara yaptıkları acımasızca yorumları gördükçe daha da kötü hissediyorum. Sanki ucubeymişim gibi. Hepsi çok yapay bir görünümü ve dokusu var, yaptırmayın iğrenç görünüyor, insanın dokunası gelmiyor yazmış. Özgüvenim çok düştü. Arkadaşlarımın hepsi memelerine bişey mi yaptırdın diyo çok göze batıyo. Çıkartmayı düşündüm ama memede deformasyon olacak, ben cidden ne yapmalıyım hiç bilmiyorum..
Göğüs estetiği yaptırdım ama pişmanım, ne yapmalıyım?
Cevapla