Avrupalı kızları türk erkekleri abartmıyormu?

Yani baktım okadarda güzel degiller hepsinin yüzünde bı ton makyajvar zaten 30dannsomra hepsi insanlıktan çıkıyor Bence benim ülkemin kızları daha güzel bizim paramız yokki bir oje 15lira onlar estetik yaptıriyor popolarini yaptırıyor dudaklarına silikon yaptırıyorlar memelerine silkon takdiriyolar sonra bize çirkin diyorsunuz siz önce kendinize bakın heryerinizdem kıl fışkırıyor
Avrupalı kızları türk erkekleri abartmıyormu?
Cevapla