Güzellik başa bela mıdır?
Evet oluyor
Hayır olmuyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eğer bir kişi fazla güzelse evet başına bela olur kimse yok denesin herkes güzellik isterim herkes taşıyamaz ben şanslıyım güzel değil çünkü günaşırı Göztepe atmıyorum Sırıtmıyorum yani fazla benden daha güzelleri var ben rahatım kimseye karışmıyorum başarılı olsun daha güzel olsun kimseye zararım yok sadece tebrik ediyorum gerçekten İmrenerek bakıyorum insanlara ama benim zaten güzel olmak gibi bir niyetim yok.
#reda
Cevap
22Cevap
yemın ediyorum bıktım keske bu kaddar güzel olmasaydım soruyolar yook feysbukun var mığ yok istikramın var mığğ
profildeki sen misin? istemez
Ahahahaha 11 kişide sahada top prşinde koşuyor hedef gol atmak fazla şişirilince beyler böyle eserler ortaya çıkıyot skskdkdkks
Annem hep der Allah çirkin şansı versin diye. Çok kez yanlız kaldım güzellik yüzünden bu benim sucum değil.
Bazen dalgasına “güzellik başa bela” diyorum ama başıma gelenlerin güzelliğimden kaynaklandığını düşünmüyorum. Bu yüzden hayır. 😄
Şeninde maşallahın var çok güzelsin ama ben bile aşık oldum
Gözlerin lens mi
Maşallah
Hayır daha dikkat çekici ve açık giyinsem bir sürü kişinin peşimden koşacağından adım gibi eminim ama tercih etmiyorum. Spor ve sade tarzımla çok mutluyum.
Çok güzelin bir şeyi kıt olur ya aklı ya da zekası ama nadirende olsa hem güzel hemde mükemmeller denk geliyor :D. Her şeyin fazlası zarar sexin bile maalesef.
Güzellik başa bela değil yahu benim başıma ne geliyorsa kendi elimle getiriyorum.
Bile isteye ateşe atıyorum kendimi 🤪😁😂
ben dönyanın en gözel garısıyam :D :D
Kontrolsüz güç değildir😊 bir oto lastik reklamda öyle diyordu.
Niçin olsun ki
Hayır değildir. Başa bela diyenden uzak durmak gerekir.
Sana Aşık olsaydim ne yaparsin 🤭🙈😍💖 Sende çok Güzelsin de ondan dedim 😊
@birsuskuncicek
Yakışıklılığım ve iç güzelliğim yüzünden çok kızı birbirine düşürdüm sanırım birbirlerine bela oluyorlar aksine benim hoşuma gidiyor sksjsjskskd
usenmedim okudum guzel yasmissin su killi bacagina atda bizde gorelim cok komiksin
Kapimdan eksik olmuyorlar belalar vs o derece 😜😜😄😄😄 resmen anneciğim taş meteor dogurmuş.
Evet oluyor, etrafımdaki herkes güzelliğimi kıskanıyor ve sürekli fesatlık yapıyorlar
Of sorma yetişemiyorum belalara
Güzel olmanın bedelini çok ağır ödüyorum.
Hayırr herhangi bir sorun yasamadımm
Güzel olmadığım için öyle sorunlarım yok
evet, kızlar kıskanırlar erkekler peşine bırakmazlar ve hep yanlızım
evli kadınlar düşüyor sadece
kizlar peşimi bırakmıyor ne yapacağımı şaşırdım
Kurşun döktürmek lazım
Bence güzellik başa bela olacak şey değil:)
Tipsizliğim başa bela oluyor.
Sanki çok güzeller var da haha.
Sen epey rahat olmalısın bu konuda.😊
Oluyor laf atıyorlar 😏
Yavşayan oluyor ondan mesafeli davranıyorum hep
beni hep zigmek istediler...
çirkin olduğum için sorun yok pek
Yok olmadı
Sorma 😂
Ah hemde nasıl😂😂
Benimde başıma bela oluyor😂🥰
Hayir aksine guzeeeel
Yok olmuyor
oluyor ahahaha
Evet oluyor
Çok çekici bir erkeğim
Olmuyor
B dedim
Olmaz mı
Her zaman değil
Hayır olmuyor
bazen evet
Evet oluyo
Güzel dğilim
Değildir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?