Gece bakımlarınızı yaptınız mı bebektolarım?

güzelliğimin sırrını herkesle paylaşmam, değerinizi bilin.
güzelliğimin sırrını herkesle paylaşmam, değerinizi bilin.
Ciltler arındırıldı, asitler, niacinamideler sürüldü mü?😅
Güncellemeler
+1 yıl
Hayır tabiki, ben görsellik katmak amacıyla hepsini paylaşmış olabilirim.

Aslında en önemlisi yüz yıkama jeli ve cilt tipine uygun bir nemlendirici. Onun dışında kalan tonik ve serumları üşenmezsem, canım isterse düzenli kullanmaya çalışıyorum. Kullanmadığım, bazen sadece yüzümü yıkadığım bile oluyor. Arkada kalan diğer 3lü ürünü düzenli kullanıyorum desem yalan olur. Spray şişedekini saç derime uyguluyorum, aloe verayı da dün ilk kez saç derime uyguladım zaten.
Güncellemeler
+1 yıl
Aslında çok değil ama şimdi böyle çok göründü. ayrıca bir ürünü bitirmem aylar alıyor, müsriflik yok. Kullanmayacağım, kalitesiz bir şeyi almam. Hepsi de faydalı ve nefis kokulu çiçeklerden toplanarak doldurulan tatlı ve şifalı bal gibi ürünler.🤣

Bu kadar açıklamayı niçin yaptım acaba👏🏻
Gece bakımlarınızı yaptınız mı bebektolarım?
Cevapla