Kadının güzel olması için minyon olması şarttır diyemem çünkü çok çok saçma olur. Her minyon kadın güzel değildir ya da her güzel kadın minyon değildir.😃Boydan ziyade yüz ve vücut hatlarının orantılı olması ve göze hitap etmesi asıl önemli olan şeydir.
Tabi ki herkesin kendine göre bir albenisi vardır ama ben minyon değilim ne yapalım yani.. 😄 Fit ve kendine bakan kadın her zaman çekicidir bana göre.. Önemli olan minyon ya da uzun olması değil bana göre.. Önemli olan kendini sevmesi, kendine özen göstermesi.. Keyifli günler..
Hayır benim boyum kısa değil minyon değilim. Avantajı var mı yok mu bilmiyorum ama bayağı bir alıcıları var kısa boylu kadın seven çok erkek var çünkü ben maalesef kısa değilim açık ve net söylemek gerekirse kısa olmak istemezdim açıkçası çünkü bence güzel bir şey değil kısa olmak evet ben uzunum uzun olmanın kötü tarafları var ama kısa olmak bence uzun olmaktan daha kötü yani uzun olmak daha iyi orta boyda olmak isterdim ama maalesef uzunum oda güzel bir şey değil. #reda
Katılıyorum ben de öyleyim çoğu kişi hoş duruşunu hiç yaş almamış gibi olduğumu söyler erkekler için de daha sevecen geldiğini çoğu zaman duydum ve cinsellik konusunda da farklı şeyleri denemek için avantajlı bir durum
Her lafin bide negatif karsiligi oluyor poposuu yere yakin olandan korkacaksin derler 😅 Bana cekici degilde sevimli geliyor minyon kadinlar bide gec yaslaniyorlar
Şimdi diyorum, eğer diyorum, uzun boylu kadını diyorum, kimyonlarsak diyorum, acaba diyorum, aynı hesaba gelir mi? Son virgülden sonra diyorum kelimesini kullanmadım. Bence bende de gelişme var diyorum. Beyin bedava :)
kadınlar hakkın söylenmiş ilkel ve kafiyeli cümlelerin hiç birine katılmıyorum.. resmen çingenelik bu söylemler siz okul okumuyo musun hayır film de m izlemiyosunuz biraz çağdaş olun ya biraz