Güzelliğin hiçbir önemi yok.. o sadecedikkat çekici bir özelliktir ! Güzel olup beynsiz olana birsürü tip var. İletişim kurmayı konuşmayı tanışmayı bilmiyor ama sadece ben çok güzel diye geziniyorsa düzgün çoğu erkek o beynszi istemeyecektir. Tam tersi güzel olanlar iticidir bu zamanda, bu ülkede biraz güzel olduğu kendini bir b*k zannediyor abuk sabuk şımarık davranışlar , erkeğe karşı saygısız konuşmalar ve KİBİR ! Ben çoğu erkek arkadaşımdan aynı görüşü alıyorum ! Güzel olandan çok karşısındaki erkekler iletişim kuran konuşan tanışanlar kazanır. Güzel olup konuşmayan MAL gibi soğuk domuz gibi yabani duran bir kızı çoğu "düzgün" erkek istemez! Bu ülkede erkeklere sapık tacizci ve artık katil diyorlar TVlerde sabhatan akşama kadar. Düzgün hiçbir erkek tanışmaya hiçbir çabası olmayan MAL gibi soğuk duran bir kızla kounşmak gelip tanışmaz.. peki kimler zorla gelir konuşur? "alfa" adı verilen sapıklar)(alfa=hayvanlarda süğrü lideri demektir) Onlar çağrılmadan iletişim kurmadan bakmadan zorla her kıza giderler aldatır terkederler. Aşk sevgi pizza değildir , iki tarafta çabalamalıdır. Pizzayı bile sen sipariş edersin ve öyle kapına gelir. Düzgün erkekler köpek değildir, zorla kimse istenmediğit yere gelmez. Bakmayanla ilgilenmeyenle tanışmazlar. Bu arada "tapmak" kelimesi çok aşağlık pisslik namusszca bir kelime ! Bir kadına güzel diye yiyecek gibi bakanlar senin deyiminle "tapanlar" = O.. Ç'larıdır. Yaratan ALLAH'tan başkasına tapanda en aşağlık pisslik insandır+belasını bulacaktır. Hoşlandığı erkekle tanışmaya hiçbir çabası olmayan iletişim kurmayan soğuk negatif küfreder gibi bakan ya da hiç bakmayan ya da kulaklık gözlük takan danngalak tanışmak için çaba göstermeyen kadınların bulabilecekleri erkekler = işte bu bahsettiği "tapan" aç maymun kardeşim aşağlık O.. Ç'larıdır.
Tabiki tapmaz, bir çoğu sadece cinsellik amacı güder. Burada dahada önemli olan durum siz neden kendinizi güzel bulmayarak kendinize haksızlık ediyorsunuz ki? Üstelik, Her kadının kendine has kendini farklı kılan güzellikleri varken. Bunun yanında, sizin güzel gördüklerinizde noksan olan durumlarda vardır. Siz güzel bakmayı bilir güzel görürsünüz. Çevredeki insanlar içinde sizin karşınıza henüz güzel bakan ve güzelliği gören biri henüz çıkmamıştır. Önemli olan bakmak değil görmektir. Bir çok insan bakar ama görmek farklıdır. Sizde güzelsiniz , sadece güzelliklerinizi görebilecek kapasitede biri ile karşılaşmamışsınız. Hepsi bu aslında.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Gözün sevem kardeş, ne tapması. Tapılacak sadece Rabbimizdir. Sende illaki görülmek, önemsenmek istiyorsan, biraz titiz, temiz, nazik içten ve ağır olman yeterli. Bir dene reçeteyi. Unutmaki her kişinin bir talibi sevip beğeneni mutlak vardır kadın erkek farketmez. Her malın bir alıcısı olduğu gibi. Ama sen iyi analiz yapamayıp sana ilgi duyanı analiz edemezsen göremezsen ya yüksekten uçarsın, ya da bekler durursun.
Erkeklere güvenmemeyi son 9 ayda öğrendim özellikle 1 hafta önce terketmek zorunda kaldığım adam benden statü olarak da tip olarak da aşağıdaydı ama sempatikliğine ağır başlılığına aşık oldum zamanla. Güzel çekici kariyer sahibi bir kadınım, iyi niyetliyim ve aldatıldım sosyal medyadan defalarca. Hemde 5 para etmez onlarca erkeklerin ekli olduğu kadınlar ile. Bana öyle bir şey öğretti ki, iyi niyetin, fedakarlığın öneminin olmadığını, herkese karşı duvar örmem gerektiğini, sevginin dürüstlüğün önemli olmadığını öğrendim. Bunu gerçekten benim için sonuna kadar savaşan bir adam çıkmadıkça asla asla güzel yanlarımı kimseye yedirmeyeceğim.
Sorunun cevabına gelirsek çok düşük bir ihtimal ile de tersi bile olsa erkekler güzel kadınlara kesinlikle tapıyor. Maymun iştahlılar. Kadınlardan da vardır illaki lakin erkeklerin eline su dökemez kadınlar bu konuda...
Tapmak çok yanlış bir kelime. Güzelliği verene tapılır, güzele sevgi beslenir saygı duyulur. Kimseye dış görünüşünden dolayı “yüksek ilgi alaka” beslemedim. Çok seçiciyim ama bu daha çok huy, karakter anlamında oluyor. Yoksa kimse dört dörtlük değil.
kardeşimin 30 dan fazla sevgilisi olmuştur. Bu senekine Allah tan çok tapıyo. Güzel desen güzel de değil, tahmimce orasına bal sürmüş. Annemle ondan özel ders almayı düşünüyoruz. Kardeşime tasması elinde köpek muamelesi yapıyo. Ben de güzel olduğumu düşünüyorum ama birini bulamadım. Allah işte birine veriyor birine vermiyo
@kimse_bilmesinbeni Annemin dediğine göre bebekler doğunca köyümüzde kızlara bal sürüyorlarmış, kızın annesi olan yengem ben doğunca sürmüş bence kendi kızına da sürmüştür:)
@kimse_bilmesinbeni Annemin dediğine göre bizim köyde eskiden kız bebeklere sürülürmüş , kızın annesi yengem bana da sürmüş:) kardeşime emir vermiş instagramı kapatmış, tekrar emir vermiş başka şehirden değil işi A* şehrinden bul demiş. Valla nasıl bir yetenek alkışlıyorum
Hayır ben yakışıklıyım ve zenginim. Sizin tanıdığınız çirkin abazanlardan değilim tapan değil tapılan taraftayım. Sevgilim var ayrıca kimin ne kadar güzel olduğu umrumda değil.
Gözü güzellikte olan o bedene ulaşınca o kadına dönüp bakmaz bile. Güzelliğin peşinden koşlan erkeklerin güzel kadınları aldatmalarından çıkarabilirsiniz bu sonucu.
bunu kızlara da sormanı tavsiye ederim. Bağcılar canısı görünümlü erkeklerin yanında gerçekten su gibi kızlar niye var mesela? hani derler ya armudun iyisini ayılar yer diye...
akilli ve karakteri duzgünse tapmazlar ama bir gerçek ilk görüşte çok güzel bir kizla çok çirkin bir kiz arasinda guzel olan biraz daha iyi on imaj oluşturur erkegin gözünde
profil resm yok nasıl görsünler ayrıca çirkin kadın yoktur benim gözümde
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hayır ya kızların yüzüne bile bakmıyorum , çok nadir bakarım o da aşşşşırı derece güzelse ilgimi çeker , amber heard gibi bir kadın görsem mesela bakarım her yerine , onun dışında bakmam
Beni sosyal medyadan aldatan eski sevgilimin g... üne tekmeyi basmadan önceki konuşmalarımızda eski sevgilisi onu aldatmış. Bana kadınlara güvenmiyorum demişti, aldatılmış, bu sebepten tüm kadınlar ile yüzeysel ilişkiye sıcak bakmış hep lakin zamanla bana güvendiğini farklı olduğumu çok iyi bir kadın olduğumu söylemişti sonuç ne söylimmi :)) benden gizli hesap açık kadınları ekledi, arkasından özürle gelip 2 kez aldatılan adam zamanında hak etmediğim halde beni aldattı. Oda sizin gibi derdi, demem o ki kimse yoğurdum ekşi demiyor, herkes dürüst insan arıyor tapılacak kadın erkek arıyor ama elde ettikten sonra kıymeti kalmıyor, söylediğinin aksini yapan acıtan erkek ya da kadınları toprak kabul etmesin inşallah...