Sizin için problem mi? 

Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

vah vah Sharon ablam ne hale gelmiş.. ki daha bile yaşlı şu an diye biliyorum... dünyayı kasıp kavururken , yaşlanıp piyasadan silinip gitmek... ne oldum değil ne olacağım.. işte o paylaşamadığımız süslü dünya.. hepimiz toprak olup gideceğiz sonunda buradan..
İnsanoğlu doğası gereği doğar yaşar yaşlanır ve ölür benim için hepsi bütünün bir parçası ve hiç endişe etmiyorum bu konuda.
Saçlarım beyazlıyor kırışıklıklarım oluşmaya başlıyor ve ben hepsini sıradan unsurlar olarak görüyorum
Cevap
37Cevap
Günümüz ciddi problemi olaral görüyorum. İnsanlar bu yüzden eşlerine arkadaşlarına psikolojik şiddet uyguluyor farkında olmadan. Kadın kocasına çöktün der, koca karısına kırış kırış oluyorsun der, arkadaş arkadaşa botox önerir bla bla. Keşke hiç görmeseler de herkes kendinden sorumlu olsa. Toplum baskısının bir diğer adı.
Bir ara cok takiyordum yasliliga ama artik dert etmiyorum cunku bizim aile genetik olarak gec yaslaniyor saclarimiz bile 45 ten sonra beyazlamaya baslayip kirisikliklar 50 den sonra gorunmeye basliyor o yuzden dert etmiyorum babaannem halalarim annem gibi olurum iyi olur hepsi guzel hala
hayır etmiyorum
cildim fiziğim sağlığım yaşıma göre gayet iyi
yaşlansam da bu beni rahatsız etmez. her çizgimi kırışıklığımı severim
Kaçamayacağım bir şeyden endişe etmem, tıpkı ölüm gibi. Ancak kendine ve cildine bakarak bu durum nispeten yavaşlatılabilir.
Yok , hiç öyle şeyleri kafaya takmıyorum. Her yaşın ayrı bir güzelliği vardır. Sağlık konusunu bilemem tabi. Yaş ilerledikçe riskler artıyor.
Kim yaşlanmayı istiyor ki gençlik tabiki de daha güzel
Yaş aldıkça daha da güzelleşiyorum. Bakalım nereye kadar))
Sadece saçlarımda beyaz tel görmek garip hissediyorum
Hayır, hiç yok gerçekten. Değişebilir, eminim hepsi aynaya baktığımda beni mutlu eder.
40 yaşıma geldim hala aynıyım değişmedim. 60 yaşımda da böyle olacağım galiba.
Daha yeni erişkin bir birey oluyorum yaşlanmayı düşünmedim şu an
her şey zamanında güzel ve bakıyorumda çirkin bir yaşlı olmayacağım 😃
Her yaşın bir güzelliği vardır takılmıyorum o yüzden
Bu saatten sonrası ilgilendirmiyor kapattık dükkanı canım 🙄
23 yaşıma geldim tipim neredeyse lisede ki halimle aynı, dış görünüşümün yaşlanması durmuş galiba
Niye dert edeyim ki onca derdin ortasında şeyime bile takmam bunu.
Endişe etmiyorum
Seksapalitesi yüksek olan insanlar yaşlansa da çekicidir
Sonuçta her yaşta değişiyoruz. Yaşlanmanın normallerinden biri de bu. Abartılacak bir şey yok
Endişem yok içim rahat çok şükür hayat ne gösterirse artık 🤔
2 yıl önce yakışıklıydım şimdi çöktüm kereste müdürü gibiyim.
Problem tabiki de. Böyle soru da ne bilim. cevabı bilinen soru sormak.
Yaşlılığın ayri bir çekicilik kattığını düşünüyorum.
EVET düşündükçe üzülüyorum
Evet korkularım var bu konuda
Hayır çünkü olduğum yaşı hiç göstermedim
Hayır her yaşın değeri farklıdır
Dış görünüş psikolojiyi etkiler
Yıllardır hiç yaşlanmamış gibiyim :D
Ölüp gidicez bir de ona üzülmekle uğraşamam 😁😁
insan için her yaş ayrı güzel...
Yaşlanmak istemiyorum😰😰hep genç kalalım 🙃
Sonunda yaşlanacaz sorun yok
Hayır çünkü yüzüm minyon
Ah be gençlik ne güzel şey 😃
Yaşlanmaya güzeldir. Sorun olmaz.
Hayır, hiç umursamam.
Vay be, Tansu Çiller ne hale gelmiş..
Bu sağdaki hilariy clinton mu,?
Etmiyorum hep aynıyım.
İstemesek de değişiyor zaten
Ben etmiyorum önemli olan huzur bence
her yaşın kendine göre bir güzelliği vardır :)
Saçlara veda etmek kötü olacak
Korkuyorum çünkü asla geriye dönemiyorsun
Tabii ki
Koca bir hayır
Niye
Süper genetiklerim var çünkü 🙂
Evet hem de çokk
Umurumda değil.
Yaşlanmak güzeldir
Gerçeklerden korkmaya hiç gerek yok
hiçbir şey gençlikteki gibi olmayacak ne acı
Her yaş ayrı lezizdi
Hayır korkum yok
Yaşlanamiyorum
Hayır çünkü bütün insanoğlu aynı yoldan geçiyor...
Neden böyle bir şey düşüneyim ki?
Etmiyorum
Hayır etmem
Bazen
Öyle bir ndşşem yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?