Siz zayıf mısınız yoksa etine dolgun mu?

Zayıfım.
Etine dolgunum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Neden soruyorsun? Mezbaha da satışa mı çıkacağız? Ayrıca her vücut şeklinin kendine has güzellikleri olduğunu düşünüyorum. Aaaa pardon yanlış yere yazıyorum bunları, haklısın. Fit yaa süper, sportif filan duruyor demeliydim :)
Cevap
59Cevap
Anlatayım minyon tipliyim 155 boyundayım hatlarım belirgin ve normalim ne çok kilolu ne de çok zayıfım😅😅
@serdarr11 teşekkür ederim 😅
Minyon kizlar candır gerisi yalan dolandir
@aliali1926 ya sevindim erkekler böyle mi düşünüyosunuz 😂🙈
Benim için öyle minyon olsun çamurdan olsun çok tatlı oluyolar
@aliali1926 ☺️🙃
@aliali1926 senin boyun kaç
Seninle konussbilirmiyiz sıkıntı olur mu senin için
Benim boyum 178
Burdamisin ✋✋✋
Fazla zayıfım, insanlar tarafından çok duyuyorum bunu fakat herhangi bir rahatsızlığım yok bu konuda…
Sagdaki fotograf balik etli efsane balik etli kadinlar candir can❤️❤️❤️ adamin nefesini keser vesselam
+Bu guguk kuşu ne diyor?
-bilmem iğnemisiniz yoksa balonmusunuz dediğini iddia ediyor,
+Bak sen demek öyle diyor öyle mi?
-Aynen de öyle diyorum diyor,
+sen şu arkadaşa de ki biz ne iğneyiz nede balonuz...
Aslında zayıfım ama belim ince olmasına rağmen, diğer yerlerim dolgun.
İkisinin ortası 185 falan boy spor su fizik ve 73 kilo
Normalim. Yani etine dolgun değilim çünkü yağ yok, zayıf da değilim.
Ben zayıflıktan ve etine dolgun olmaktan da hiddetle nefret ediyorum nefffreeeeett!
Pandemi öncesi zayıf, şimdi dolgun olan tayfadanım 😂
Ne zayıfım nede şişkoyum, ikisinin tam ortasındayım.
Zayıf gibiyim ama hafif göbeğim var azıcık 😂😂😂😂
Etime dolmasam daha fazla iyi olacak ksfkg
Aslında kiloluyum ama omuzlarım ilk fotodaki kız gibi
İkisinin ortasından düşük ne demekse artik 😄
Zayıfım fakat incecik de değilim. Bence fazla zayıflık kadını güzel göstermiyor. Biraz et olucak.
51.5 kiloyum keşke bi dört kilo daha alsam
Zayifim 4-5 kilo almam lazim
Ortası yok mu bunun ortası benim😅
Zayıf çok hoşuma gidiyor
172 67 kg normal bence
Zayıfım.
Böyle soyliyim boy 1.73 49 kg
boyuma göre yapılıyım 186 boy kılo 93
zayıf oldugumu düşünüyorum
Ben mi?
Kasıma dolgunum :P
normalım ikisi de değil
Ne sıskayım ne obez.
Gayet kararındayım
Etime dolgunum gel ısır sjsjs
Biz ona zayıf demeyelim de, fit diyelim.
Bastığım yerden ses gelir ama çok şişman değilim
Hafif etine dolgun. Öyle bıngıl bıngıl olmaz
Etine dolgun ama tostoparlak da değil
Çok zayıf sayılmam ama kilolu da değilim.
Kasıma dolgunum diyebiliriz.
Soldakini Allah düşman başına vermesin o ne la
Kadın da etine dolgun iyidir
Etine dolgun walla
Zayıfım ama kadının dolgunu iyidir :)
Etine dolgun
etine dolgun
etine dolgun :(
sen etine dolgun değilsin
Zayıf degilim
Karışık biraz durumlar
Hafif balıketliyim.😄
Etine dolgun olsun 10 fazla olsun
Balık etliyim 😂😂😂😂
Etine dolgun
Etine dolgun
Profil resmime bakabilirsin sence nasılım
Ortası 😂
Balık etli diyelim.
yüzünden anlaşılıyor
Ortası diyelim
İkisi de değil
Millete göre 100kiloyum
2 kilo fazlam var 😄
Zayıfım😄
Ahhaha 😄 evet gerçekten
60 kiloyum da neden soruyorsunuz😄
Yaşımı söylemek istemiyorum. Merakınızı gidermişimdir umarım.
Etine dolgun
Etine dolgun bir hatun olsun gerisi olmasada olur.
Orta boy pizzayım
O dolgun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?