Güncellemeler
+1 yıl
Hepinizin güzel yorumları nedeniyle ürünü aldım. Şu an teslim edilmedi ancak kargoya verilmiş. Bende kullanıp buraya güncellerim ❤️

Bunun şampuanını kullanıyorum ve aşırı güzel kokuyor ve saçımı yumuşacık yapıyor. Bildiğin tatlı süt kokusu var. Şampuanı yemek istemiyor da değilim hani 😄
Bende 😄
Cevap
2Cevap
Bunu kullanmıyorum ama bu saç için ürünler üreten bu Marka gerçekten çok iyi kesinlikle tavsiye ederim
Sprey halinde olanı kullanıyorum iş görüyor bence kokusuna abartıldığı gibi yükselmiyorum ama yine de hoş
Gayet güzel saç köpüğünü , sprey saç şampuanını da kullandım pişman olmazsın... Kokusundan bahsetmiyorum 🤩🤩🤩
İyi diyorlar ama denemedim
Köpürüyorum ay harika
Tek bildiğim çok güzel kokuyor hsjdjd
Evet kokusu da çok hoş.
Harika
baya iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?