Yandan profili kötü olan biri güzel olamaz mı? Detat nolur?

Ben mesela yandan prıfilimi bepenmiyırum çünkü burnum uzun. Burnumu beğenmiyorum. Ön taraftan kendimi beğeniyorum ve çok arkadaşım çevrem de güzel olduğumu söylüyor
ama ben yandan bepenmediğim için özgüvensizlik oluştu bende. Hoşlandığım bir erkeğin bile sırf bu yüzden beni sevmeyeceğini düşünüyorum. Asla yan duramıyorum ona karşı mesela. Ve bu çok sinirimi bozuyor artık çirkin hissrtmeye başlıyorum kendimi
Yandan profili kötü olan biri güzel olamaz mı? Detat nolur?
Cevapla