
Koyarım
Koymam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Merhaba, güzelleşmek için yüzüme asla salyangoz koyamam. İğrenç bence vediğer iğrenç şeyleri de güzelleşmek için hiç deneyemem. Bir kere bile acaba yapsam mı diye düşünmem. Yani yüzüne salyangoz koyuyorsun bir kaç dakika içinde güzelleşiyorsun eğer öyle bir durum olsa kiyok yine de asla ve asla yüzüme salyangoz koymam. Bunu yapanları çok merak ediyorum acaba hiç mi iğrenmiyorlar jdjfjcıdjd. Midem bulanır yani tamam Allahın yarattığı canlıya iğrenç denmez ama sonuçta Allah yüzümüze koyalım diye yaratmadı.
Cevap
11Cevap
Koyarım sülük denemişliğim var ne kadar kötü olabilir ki? :)
Yalan zaten yok öyle birsey angut arkadaşım yaptırdı biliyor sonuç bir bo* yok sadece o iğrenc anı yaşadı ahhshahh
Iıyyy o ne yaa hayatta koymam koydurtmamda iğrenç yaaa 😵🤢
salyangozları çok severim çok tatlı hayvanlar küçükken hep alıp kolumda gezdirirdim zaten onları ve vücutta gezdiklerinde oluşan hissi çok seviyorum tavsiye ederim
Yüzüme koymam ama salyangozları çok seviyorum yinede çok tatlılar...
Iyy hayır
bu soruyu bin kere sordular. hala soruyorlar
Koyamam
Bunlar çok sevimli. 🥰☺️
Evlerden ırakkk 😱 nefret ederim öğkk yapış yspış
b ok sürün b ok bi sürmediğiniz o kaldı
Evettt her şeyi koyarım ben
Aslaaa
Hayır
Hayır
Uy çok tatlılar
Hayır
Koymam
Sümüklü sümüklü 🤮🤮
Koymam
bana kimse koyamaz.
Hayırr☺️
Koymam
Besliyorum zaten
Aslaaaaa öğkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?