Kızlar boyunuz kaç acaba, ben niye bu kadar kısayım yav :( ?

Boyum 1.50 anca var , bu kadar da kısa olmak hiç güzel değil. Bir de tıp fakültesi öğrencisiyim. Doktor olsam gözükmem bile :// 😔
Kızlar boyunuz kaç acaba, ben niye bu kadar kısayım yav :( ?
Cevapla