Ben erkeğim cilt bakımı yapıyorum vs felan saç bakımı sizce bunu abartı yapmak ayıp bir şey mi yani etrafımda tahmin ediyorum böyle şeyleri duysa komik gelir erkeklere yani cildim çok iyi sivilce felan çıkan bir cilt değil ama daha iyi olmasını istiyorum düzenli sık bakım sizce bu nasıl bi durum açıklar mısınız bunda anormal durum yok dimi sjsjsj garip oldu ama pardon?
Hayır tam tersi bakımlı erkek her zaman bir sıfır öndedir. Üstelik bakım yapmanın cinsiyet ayrımı olamaz. Hem kendin için hemde hoşlandığınız biri varsa onun gözüne girmek dikkat çekmek için kişisel bakımınıza dikkat etmelisiniz. Mesela cilt bakınızda gece yatmadan önce ve sabah uyanınca nemlendirici kremler kullanarak canlı sağlıklı bir cilde sahip olabilirsiniz. Sakal bakımı, ağız diş bakımı , saç kesimi ve kiyafet seçiminize de mutlaka özen gösterin.
Merhaba. Cilt bakımının cinsiyeti olmaz. Herkes kişisel bakım ve hijyeniklik açısından bunu yapmalıdır. Bu hem cilt sağlığı için faydalı hemde güzel bir cilt görünümüne imza atmaya fayda sağlayan bir etkendir.
Erkek bakımı bizim milletin genetiğine ters :D eski seyyahlar bile yazmışlardır Türklerin kadınları güzelliklerine önem verirken erkekleri önem vermez ve adeta çirkin bir görünüm kazanmak için çaba sarfederler sanki diye.
Kişisel yorumum bakımın kızı erkeği yoktur bunu yapmakla mutlu olan herkes yapmalı. Hatta hayatından eksik etmediği bir rutini olmalı bakım yapmak.
Ben aromatik yağları severim onları kullanırım. Sadece görsel için değil zihinsel olarak bir bakım görevi görüyor bunlar