Merhaba Cilt çatlakları derinin aşırı gerilmesi sonucu oluşan cilt kusurlarındandır. Bu soruna hemen hemen herkes ergenlik döneminde karşılaşır. Sonrasında oluşan çatlaklar da hızlı kilo alıp verme yüzünden olur. Cilt çatlakları oluşurken ilk başta pembe veya mor renktedir. Görselden anladığım sizin daha başlangıç evresi. Çünkü çatlaklar zamanla ten renginden bir kaç ton açık bir renge bürünür. Maalesef ev ortamında hazırlayacağınız kürlerle bunu geçirmeniz imkansız gibi bir şeydir. Cilt çatlaklarında lazer tedavisi düşünürseniz oldukça etkili bir sonuç alabilirsiniz. Sonrasında cilt bakımınıza dikkat etmelisiniz. Sürekli devam ettirilmelisiniz ki bir daha oluşmaya alt yapı bulamasın. Evde uygulayabileceğiniz tatlı badem yağı ve nane yağını karıştırarak çatlakların üzerine masaj yaparak uygulayabilirsiniz. Böylece çatlakların daha dazla ilerlemesini engellemiş olursunuz.
Çatlaklarınız gelişme aşamasında. Kırmızımsı morumsu çatlaklar ilaç tedavisiyle geçirilebilir fakat tamamen yırtılmış beyaz çatlaklar estetik tedavisi ile geçer. Bunun için dermatolojiye görünmeniz gerekiyor, geçmiş olsun.
Siz ne tuhaf insanlarıniz ya yok çatalı görünüyormus yok vücudunu atmis. Ben niye catlaktan baska bir sey görmüyorum? Denize gidince herkesin bikini giyindigi yerlerde ne yapıyorsunuz siz acaba?
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bunlar gözlerini kapatıyormuş denizde havuzda bikini giyen kızlar görünce ahahahah çok gerizekalılar ya abi neyim gözüküyo çıldırıcam öyle bi kız değilim zaten göstermek istesem başka bi yerimi atardım direk gözükürdü 😂 bi de demiş ki ağır fakesin ve trolsün diye 😂 sanki sorduğum soruda ne varsa anlamadım bu normal bi şey çatlak herkeste oluyo sadece çözümünü aradım
Boşver ya her yerde var boylelerinden. Bir yerlerini göstermek isteyen çatlağıni mi atar 😄 gozlerini de kapatmazlar emin ol hepimizden daha cok bakarlar 🤭
Sadece çatlak bölgeni çekmek yerine heryerimi gostermissin Banane diye bir şey yok burda paylaşmıssın bende yorumcuyum burda terbiyesizler amaç farklı sizlerin
RuhunBedeLi haklı sonuna kadar sonra erkekler abaza diyosunuz çatlak bölgen nerede gotunun çatalı görünüyor pislikler utanmada yok bunlarda 100 kilo fizigini atmış mallar