Yoksa gecenin bir yarısı uykunuzdan makyajınız akmış öcü gibi mi kalkarsınız 🙈🙈


Aşırı mutlu eve geldiğim akşamlar hemencik yatağıma geçip bayılabiliyorum makyaj umrumda olmuyor lakin günlük zamanlarda her zaman makyajımı siler uyurum.
Genelde temizlerim temizlemedigim de oldu. Şeytan kardeşler gelmedi bana onları burdan kinim kinim kınıyorum.
Bak şu şeytanın işine 🤣
Ayıp ettiler 😂
Teşekkürler hocam
Reca ederim hocam
Cevap
2Cevap
Cilt sağlığı için temizlemek iyi olur gadası. Zaten çoğu bakımlı kadın kesinlikle makyajını silmeden uyumaz.
Makyaj yapmadığım için öyle bir derdim olmuyor.
Kesinlikle temizlerim. Makyajlı uyuyamam. Cilt uzun süre havasız kalırsa sivilce de yapar. O yüzden sıcağında temizlemek daha iyi.
makyaj yaptığım zamanları sen biliyorsun hayatım 😏 gece yatmadan da çıkartıyorum şeytan falan;neme lazım gerek yok şimdi 🤣🤣
Uyuyamam asla uykum kıymetlidir her türlü rahat ve temiz olmak isterim. 🤷♀️
2 elim kanda olsa o makyaj silinir. Temizligi nemlendirmesi yapilir.
Duş alıp uyuduğum için makyajla yatmiyorum cildin nefes almasını engeller
Evet ama mesela sadece rimel varsa ım çok üşendiğimde temizlemediğim oluyor
Bazi kadinlar ne yaprsa yapsin o sekilde uyuyup uyansa bile güzellikleri kaybolmuyor🙂
Dışardan gelince direk silerim, sürdüğüm tek şey var o da siyah göz kalemi basit çıkıyor. ☜(°ヮ°☜)
Temizlerim tabi uykuya dalıp bayilmazsam
Makyaj yapmıyorum hiç
makyajlı asla yatamam
Evet zaten pek makyaj yapmam
Kesinlikle
Muhakak temizlerim
Makyaj yapmıyorum
Hayır temizlemiyorum
mutlaka silerim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar