Merhaba ben aslında beyaz tenli biriyim ama yıllardır ellerim esmerlerden daha koyu renkte duruyor. Bileğim ile elim arasında bariz belli bir farkli renk tonu var ve bu çok kötü duruyor :(
Rengini açmak için evde yapılacak doğal şeyleri denedim. Gratisin ten rengi beyazlatici bir kremini kullandım ama olmadı hâlâ aynı güneş kremi hiç kullanmamistim önceden onu da kullanmaya başladım ama ten rengim bir türlü düzelmiyor :( ne yapabilirim takıntı haline geldi artık bu benim için
Rengini açmak için evde yapılacak doğal şeyleri denedim. Gratisin ten rengi beyazlatici bir kremini kullandım ama olmadı hâlâ aynı güneş kremi hiç kullanmamistim önceden onu da kullanmaya başladım ama ten rengim bir türlü düzelmiyor :( ne yapabilirim takıntı haline geldi artık bu benim için
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Merhaba.
Pirinç maskesini yaparsanız eski haline döner hatta açılır rengi.
Benim de öyle. Hiç kafaya takmıyorum
Beni rahatsız ediyor ama ya beyaz tenliyim ama elim esmerlerden daha koyu :(
Sana şimdi benimkinin resmin atim, şok olursun🤣
Güneşten korunmaya çalış zamanla rengi düzelir
Ama yıllardır böyle ne zaman açılacak önceleri çok dikkatimi çekmiyordu.. Ama şu son 4-5 yıldır aşırı şekilde takıntı haline geldi :(
Vazalin iyi geliyor rengi açıyor istersen dene
Bisey yapamazsin zamanla acilir
Ama açılmıyor işte :') yıllardır böyle..
Zamanla
Zamanla geçmiyoooorr :(