
Uzun sakal zaten yakışmıyor ama arada kirli sakal bıraksak mı diye düşünüyorum.
Sizce, kirli sakal mı daha iyi olur yoksa sinekkaydı hâl akar gider mi?

Birakmasinlar baby faced olarak kalsinlar
yakışana sakal. baby face tercihim
Bana pek gitmiyor ama hani bi "kirli sakal" furyası var ya, o yüzden görüşlerinizi almak istedim.
Teşekkür ederim.
Cevap
1Cevap
ileride istesende istemesende belli bir sakalın olucak hazır babyface olabiliyorken ol bence ileride babyface olmayı istersin
Cevapları okumaya geldim
😉 hadi bakalım yakışıklı
teşekkür ederim. Benim fikrim ise baby face bir özelliktir ya. Mesela bazı erkekler sakalı kesince yüzleri tavuk poposuna dönüyor fakat baby face olanlar kesince hiç sırıtmıyor güzel duruyor. Sakal uzatmazsan kaşınma gibi problem yok sivilce yok vs her açıdan olumlu bakıyorum. Aynı zamanda sakalında çok yakıştığı erkekler var +3-4 puan katıyor onlara. Sakal erkeğin makyajıdır mesela çenesi geride olan bozuk olan falanda sakalla kapatabiliyor. O yüzden baby face makyajsız erkeğe eşittir.
Çok güzel yorumladın, benim de detayda en başta vurguladığım konu buydu işte.
Teşekkür ederim görüşün için
Bırakmalı
öff sakaldan iğrenirim ben ya
Kirli sakal seni erkeksi gösterir bırak bence
hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar