Bakım denilince akla yüz bakımı geliyor ama el kuruluğu tırnak bakımı da çok önemli. Siz dikkat ediyor musunuz el -tırnak bakımınıza? 🌼

Bakım denilince akla yüz bakımı geliyor ama el kuruluğu tırnak bakımı da çok önemli. Siz dikkat ediyor musunuz el -tırnak bakımınıza? 🌼

Bakım dediğin zaman aklıma sadece yüz veya eller değil tüm bedeni tepeden tırnağa bakıma almak geliyor. Cilt için ayrı, saç için ayrı, tırnaklar için ayrı, beden için ayrı ve son olarak yüz için daha hassas bakım yaparım ;) sakal ve bıyık içinde zaman zaman farklı şeyler yaparım, soruyla ilgili el ve ayaklarıma yün eldiven/çorap bakımı yaparım sık sık :)

Yün çorap ayak derisini yumuşatır. Ayağımı bebe bakım yağıyla ovarım ve çorapları giyer yatarım :) sabaha kadar yumuşacık oluyor. Aynı şekilde eldiven giyerim :) ellerimi tutanlar yumuşacık ellerim olduğunu söyler.
Eller önemli kızlar valla ben daha çok el yapısı güzelse bakımlı buluyorum gerçi. Ben çok dikkat ediyorum şahsen fazla uzun olunca hiç hoşuma gitmiyor tırnaklar
Merhaba.
Sık sık ellerimi yıkarım. Pedikür, manikür vs ne gerekirse yaparım. Bebek yağı kullanıp, el yapıma uygun olan nemlendirici bakım kremi uygularım. Aslında her şey bu kadar basit ve pratik.
Cevap
10Cevap
Ellerimi devamlı yıkıyorum tırnaklarımı düzenli kesiyorum
Erkekte olsan tırnaklar çok derin kesilince kötü görünüyor
Tırnaklarımı temiz bakımlı tutarım 7 24 nemli tutarım ve kesim, manikür pedikür vb asla aksatmam bir kanın elleri güzel olmalı nasrin olmalı☺️
şanslıyım doğuştan bu konuda çok şükür , maniküre gitmem bişey yapmam tek yaptığım el kremi sürmek ve tırnaklarımı gelişine uzatmak
Günlük düzenli nemlendiriyorum, tırnak yağları var el için ondan kullanıyorum, tuzlu karbonatlı suda bekletiyorum ayriyeten sararmayı önlemek için.
Elimi her gün nemlendiririm. Tırnağımdaki sarılıklar gitsin diye limon sürüyorum. Törpülüyorum. İşe yarıyor
Hic ugrasmiyorum.. eve cagiriyorum.. manikurdu- pedikurdu aradan cikiyo.. hafta bir ayda dort kez. Net !
Deniz tuzu peelingi kullanıyorum çok güzel yapıyor ♥️
Düzenli olarak kesiyorum ve nemlendirici krem kullanıyorum
Soruyla ilgisi yok ama takma tırnak kullanan var mı? Eşime almak istiyorum nereden alınıyor
Merhabalar. Gratis ve ya Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.
son bir sorum daha var, tak çıkarı kolay mı yapıştırma değil dimi
Bir gece yağlı limonlu bir bakım diğer gibi yoğun bakım el kremi
Sevgilim hem el hem ayak tırnaklarımı öpüyo çok iyi geliyo
Torpulemek hoşuma gidiyor. Ojeji de asetonla silince tırnaklarıma krem sürüyorum
Dm den konuşabilir miyiz
Lütfen
Her gün temizleyip törpülüyorum haftada bikac gün ojelerimi silip limonun kabugu ile masaj yapıyorum ve her gün nemlendiriyorum çokta güzel tırnaklarım var herkes takma zannediyor
Tamam atarım insta ver kendimi övdüğümden değil tırnak bakımınin doğru olduğunu ve sonucunun güzel olduğunu anlatıyorum
Burdan atmayı bilmiyorum onun için dedim zaten
Hiç bişi. Ama tırnaklarım çabuk kırılıyor
Hiç bir şey yapmıyorum uzadıkça kesiyorum
Tırnak kesiyom bu gadar
Kesiyorum. Hafta da bir kez uzamadan keserim.
asimetrik kestiğim tırnaklarımı törpülüyorum
Extra birşey yapmıyorum aslında
El ve tırnak peelingi harika kızlar tavsiye ederim
Hindistan cevizi yağı
Limon ve şeker
Fotoğraf harika
Hayir
Manikür e giderim ayda 2 kere
O eller ne kavrar varyaa
kesiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?