Kilo. Yıllardır kilolu kişilere o kadar çok taciz , akıl verme çabasıyla baskı ve aşağılama yapıldı ki artık kilolu insanlar bilhassa biz kadınlar , kadınlığımızı sorgular olduk. Ben mesela yıllardır hastalık uğruna kilo aldım ve veremiyorum nerden baksan 10 kilo fazlam var ama bana kendimi o kadar hayvani hissettirdiler ki ben sevme sevgi yetimi kaybettim. Şu an birçok kız güzel kıyafetler giydiginde kendilerine direkt olarak yüklenen özgüvene sahip olurken bile , ben beni beğenecek kimse olmayacağı için hiçbir kiyafetin içinde özgürce , özveriyle , özgüven ile duramıyorum. Gerçekten bize ne yaptıklarının farkında bile değiller..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Adı üzerinde tabu, insanlığın genet takıntıları, gereksiz şeyler.
Ama şunu da söylemeden edemeyeceğim;
Hormonel sorunu ya da kiloya sebep olan bir hastalığı olanları ayrı tutarak söylüyorum, fazla kilo sağlıksız bir şey olduğu için karşı cins tarafından çekici bulunmaz. İnsanlar sağlıklı gördüğü karşı cinsi çekici bulurlar. Bir insan herhangi bir sağlık sorunu olmadığı halde kendisine bakmadığı, spor yapmadığı ve boğazına hakim olmadığı için kilo alıyorsa bu o kişinin kendisine olan saygısızlığıdır.
Boy ise bambaşka bir konu. Boy insanların elinde değildir, genetik kodda ne yazıyorsa o kadar olur. O yüzden boy ile kiloyu aynı kategoriye koymak saçma.
Kısa boylu kadın ya da erkekten çok hoşlanabilirsiniz çünkü genetik kodlarından dolayı o boydadır ama gayet sağlıklıdır ve size çok çekici gelebilir.
Çok insan tanıyorum, biraz kilo verseler son derece güzel ya da yakışıklı olacaklar ama tembellikten, boğazlarını düşkünlükten yapmıyorlar...
Fazla kilolu olmak son derece tehlikelidir, sadece çekici bulunmak açısından değil, kalp damar sağlığı, beynin sağlıklı çalışması, bağışıklık sistemin sağlam olması gibi konularda çok ciddi tehdit oluşturur, ayrıca erkeklerde cinsel performansı da düşürdüğünü duymuştum.
Fazla kilo almanıza sebep olan ciddi bir sağlık sorununuz yoksa lütfen tembel olmayın, az yiyin, spor yapın, hatta bir diyetisyen ile ciddi programlar yapıp sağlıklı bir insan olun.
Tedavi edilebilir hastalığınız varsa da lütfen tedavi olun, hayat kaliteniz çok ciddi oranda artar, spor ile çok uğraştığım için buna çok kez şahit oldum.10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
+1 yılHepsi. Bana hepsi saçmalık geliyor. Moda, güzellik standartları hatta makyaj.
Bunlar herkesi tek kalıba sokma idealleri.
• Herkesin aynı tarz giyinmesi sağlanıyor, moda ile
• Herkesin yüzü aynı yapılıyor, estetik ile
• Herkesin kilosu aynı oluyor, ameliyat ile
• Herkesin kaşı, gözü tek tipte oluyor, makyaj ile
• Herkesin görünüşü aynı oluyor, güzellik algısı ile
~hani hepimiz korkuyoruz ya robotlardan aslında asıl robot bizleriz. Kendimizden korkmalıyız bu çağa bu kadar çok uymamızdan 🌷50 Yorumla
+1 yılMerhabalar.
Ergenlikteyken vücudun kusursuz olması gerektiğini sanırdım. Yani benden başka kimsede çatlak yok sanırdım. Çünkü alışveriş yaparken afişlerde vs hep sıfır beden pürüzsüz tenli kızlar olurdu. Sonra denizde orada burda gördüm ki herkeste benim gibi az da olsa çatlak bulunuyor. Bu biraz vücudumla barışmamı sağladı. Tabi geçirmek için baya uğraştım. Kremler yağlar vs. Bir etkisi olmadı. Zaten Şu an düşündüğümde de o kadar takılmıyorum. Belli olmuyor bile.30 Yorumla
+1 yılKilo ve burun takıntısı beni bitiriyor. Sanki herkesin burnu düzgün olacakmış gibi insanlar kendini kasıyor ve estetik yaptırdıklarında hepsi birbirine benziyor. Kilo takıntısına gelecek olursam şişmanladığında duba gibi olmuşsun zayıfla diyenler var yav kardeşim sanane yani o insanlarda biliyor şişman olduğunu dikkat etmek isteyen dikkat eder size ne. Herkes zayıf olacak gibi bir şey yok.
20 Yorumla
+1 yılHepsi :/
Yani o kadar saçma ki. Özellikle yeni çıkan kalıplar.
Zayıfsan =çubuk
Kiloluysan= dombili, anca ye zaten vb.
Uzunsan=deve, zürafa
Kısaysan= kesin pick me'dir bu.
Makyaj yapsan= boyacı
Makyaj yapmasan= bakımsız
Estetikliysen= plastik israfı
Estetiksizsen= tıp gelişti gidip yaptırsana vb.
Siyah giyinsen= oo havalı (!) (genelde hawli diyorlar), yasta mısın?
Renkli giyinsen= pick me, 3 yaşında mısın?
Obezsen= normalleştirin.(son zamanlarda hep bu sözü duyuyorum)
...
YANİ BAŞKA DERDİNİZ Mİ YOK? SİBER ZORBALIĞIN BU KADARI FAZLA. sürekli olarak insanları eleştirmeyi kalıplara sokmaya çalışmayı kesin!40 Yorumla
+1 yılgüzellik tabularındna komple nefret ediyorum
güzellik standardı diye bir şey olamaz
her insan güzeldir
sadece bakmasını görmesini bilmek gerekir50 Yorumla
+1 yılBoy, bu yüzden çok erkek boy komplekslerine giriyor patlicam resmen, yok 1 80den aşağı erkek mi olur 1 60lar gebersin ölsün bitsin. Triplerini biz çekiyoruz sonra
313 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
- +1 yıl
yalnız bu tabu değil cinsel seçilim.
mesela mısırda biz erkekler gibiyiz. :)
- +1 yıl
@goradragas nası tabu değil ya 1 80 altı erkek ölsün?
- +1 yıl
Evet seçilim sonucu ureyemeyerek ölmüş oluyor 😉
- +1 yıl
@goradragas kısa severim döckkd
- +1 yıl
- +1 yıl
@goradragas tükenmesin soyları severuum ben söxmdöckdk
- +1 yıl
güzellik şeyi değil de, mesela kızların (bazı) playboy, bad boy, gizemli saçma sapan ergence şeylere tav olmalarını ve bunları abartmalarını sevmiyorum (ama kendileri bilir)
ve en önemlisi erkekler kaslı, six pack, dövmeli falan , kızlar 90 60 90 olmalı zayıf olsa da ele gelmeli sarışın, kumral, rengli gözlü , siyah saçlı beyaz tenli ve s. olmalı algısı çok fena.. hayır size ne? herkes kendi hayatıyla ilgilense bunlar olmaz.. göze hitap etmeyen birini gördüler mi hemen hakaret linç çok saçma nereye gidiyoruz böyle anlamıyorum10 Yorumla
+1 yılher sarışın güzeldir
renkli göz güzeldir
zayıflık çekicidir
iri göğüs kalça şarttır
beyaz tenliler güzeldir90 Yorumla
+1 yılGüzelliğe dair tüm tabular saçma. Güzellik kriterlerini sağlamayan insanlar çirkin değildir. Bunu bizlerin algılarına yerleştiren zihniyet çirkindir.
40 Yorumla
+1 yılKilo, boy, çekik göz, ince bel, el, tırnak, saç. Başka kaldı mı bi sn bakayım..
30 Yorumla
+1 yılValla bende bilmiyorum daha o yolunun ucunu göremedik
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKilo boy yüz şekli herkes aynı olmak zorunda mı fabrikasyon gibi
60 Yorumladirekt genel olarak hepsi herkes kendine güzelse o kişi güzeldir illa kylie jenner gibi olmaya veya barbie gibi olmaya gerek yok
40 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 768 cevap paylaştı.
+1 yılBurun. Ben yamuk burunları, kemerli burunları severim. Yakışanı aşırı yakışıyor. Estetiklilerin hepsi ama kendine has bi burnu olması insanın daha güzel.
20 Yorumla
+1 yılAslında buraya yazacağımız her madde yanlış olur. Doğru olan bir şey varsa o da mavi göz sarı saç kadar, siyah saç kahverengi gözde çok güzeldir. zayıf olmak kadar, balık etli olmak, kısa olmak kadar uzun boylu olmakta güzeldir. Burda en nefret ettiğiniz derken sarışınlar ya da uzun boylulara karşı bir nefret doğuyor. Önemli olan güzelliğin böyle maddelere dayalı bir tarifi olmamalıdır.
20 YorumlaHokka burun çok kalın dudak ve bişektomi direk insanlar yapaylaşmak için bunları yapıyor herkes klon oluyor doğallık bam başka
30 YorumlaUzun burunlu insanlarla -özellikle kadınlarla- çok dalga geçiyorlar. Biz böyle yaratılmak istemedik. Neden dalga geçersinizki? Bu da bizim bir özelliğimiz😕
11 Yorumla
+1 yılZayıf olan güzel olur hayır
20 Yorumla
+1 yılBedeninle barışmalısın saçmalığı. Eğer değiştirebileceğin seni veya toplumu rahatsız eden bir şey varsa onu değişmelisin. Engelli veya ampute değilsen kendini vücudunu sevmeye zorlaman gerekmiyor.
21 Yorumla- +1 yıl
Toplumu rahatsız etmek ne ya nasıl kafalar yaşıyorsunuz
Zayıflığın fiziğim var sanılması ve ne giyerse yakışır algısı tamamen yalnış ve saçma
Mesela zayıflara dar pantolon yakışmaz
Etek şort elbise mom jean yakışır ama skinny jean asla04 Yorumla- +1 yıl
Hayır vücut tipine bağlı yakışana çok iyi yakışıyor sende şu an zayıfları gömüp ayrımcılık yapıyorsun ama
- +1 yıl
Bence Değişir 45 kilo 167 boyla yani baya zayıf dar pantolonla asiri iyi görünen kızlar tanıyorum ben spor yapıp kas ile sekillendiriyorlad
+1 yılValla incecik hatun kişiler muazzam gorunuyor😂
Güzellik tabularından nefret etmem yahucum ben olamıyorum öyle dıye olanı neden şşapıyım kii 😂 güzeller işte zayıf olanlar huh skskslsl00 Yorumla
+1 yılKilo boy önemli. 165 altında kızları güzel bulamıyorum. Aynı şekilde zayıf kızları da. Böyle uzun balık etli iri yarı esmer kızlara bayılıyorum. Sırf bu 2 li bir kızdan etkilenmem için yeterli 🤤
00 YorumlaBoy takıntısı olanları hiç anlamıyorum sevgi boyda veya güzellikte değil yürekte başlar
30 Yorumla
+1 yılSarışın ve mavi yeşil göz takıntısı ten rengi uzun boylu zayıf bunun haricinde olupta güzel olamaz düşüncesi
12 Yorumla- +1 yıl
@Berivann6 👍
+1 yılZayıflık güzeldir, kalcali ve büyük göğüs olmak güzeldir. Bunların hepsi en nefret ettiğim güzellik algısı.
10 Yorumla
+1 yılTabu değil malesef. Gerçekten de ince bilek uzun bacak güzel duruyor. Nefret değil kıskançlık benimksii
00 Yorumla
+1 yılBence kilodan ziyade göğüs, bel, kalça takıntısı ya. İlla bi dolgun göğüs ve kalça, çok ince bel arıyolar. Çok sinir bozucu bence
00 Yorumla
+1 yılMakyaj yapmadan olmaz tabusu. Ojeli olmadan eller bakımlı olmaz tabusu.
11 Yorumla
+1 yılSaçlar kadının süsüymüş. saçsız güzel olmak marifet bence, tşkkkrlr
10 Yorumla
+1 yılİnsanları belli bir kalıba sokmaya çalışan her güzellik standartı beni rahatsız ediyor
11 Yorumla
+1 yılDudak dolgusundan nefret ediyorum çok yapay duruyor
20 Yorumlaboy hariç herşeyim tam ama işte allah boydan almış diğer yerlere vermiş
00 Yorumla
+1 yılBisiklet koltuğu gibi çenesi olan erkeklerin yakışıklı bulunması
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 332 cevap paylaştı.
+1 yılKimde kusursuz değildir derim hep neyse onu bunu bırakın ben geldimm
01 Yorumla- +1 yıl
Nesini beğenmediler ki bu yorumun?
Makyajsız güxel olunmaz tabusu diye birşey var çok sıkıcı
01 Yorumla- +1 yıl
yalnız bu tabu değil gerçek :)
Kiloyla beraber dolgun dudaklar ve kalıplaşmış burun şekli...
00 Yorumla
+1 yılAynen öyle gerisini Farmasi Oriflame halleder 😂😂😂
00 Yorumla
+1 yılParlak gür uzun saçlar 😂 ben bu konuda baya bir sorun yasadiğım ıcin özguvenimi düşürüyor
07 Yorumla- +1 yıl
Saçlarım çok gür olduğu için aslan yelesi gibi bağlıyorum bağladığım için beğenmiyorlar ):
- +1 yıl
@Rosemanoban ben çok beğenirim oyle gür saçlari ne yazik ki benimki dokuldugu icin kafami kucuk hissediyorum benim de eskiden aslan yelesi gibiydi herkes topla şunu derdi işte ağzı olan konuşuyor güzellik standarti saçmalıginin kanıtı
- +1 yıl
@asdfgjjmk bio şampuanlar çok işe yarıyor benim kullandığım bir şampuan vardı doğal aşırı iyi geliyor saça sağlam parlak gür oluyordu ama alması zor trde satışı bitmiş olabilir
- +1 yıl
@Rosemanoban peki senin dokulme sebebi vitaminsizlik mi stres vs genetik miydi. benim b12 cok dusuk ondan dokuluyor sanirim. igne aliyorum. boyle durumlarda sampuan ise yarar mi bilmiyorum onu merak ediyorum
- +1 yıl
@asdfgjjmk benim hiç dökülmedi benim saçlarım gür bende ondan şikayetçiyim, ama bu şampuan cidden aşırı iyi geliyordu annemin saçları azdı çoğalıyor parlak yapıyordu adı, Ogansia şampuan bulması zor network marketing işi bir ürün mağazaları olabilir
- +1 yıl
@Rosemanoban arastiricam tesekkur ederim cok
Büyük göğüsler daha çekici tabusu hoşuma gitmiyor çünkü kendimi bu yönde eksik hissediyorum
01 Yorumla
+1 yılGüzel olanın yakışıklı, yakışıklı olanın güzel sevgilisi olur🥲
00 Yorumla
+1 yılÇirkin yaratılmış olmak.
🥲
Hayatın boyunca bir hiç olmak gibidir.00 Yorumla
+1 yılgüzel ve yakışıklı olmak için illa zayıf insan tabusu olma durumu beni ifrit ediyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGelmiş geçmiş ve gelecekteki bütün kadınların bakir erkeklerden nefret edip playboyların köppeği olmasıdır.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHepsi. Kimse bedeni ile insanları tatmin etmek zorunda değil. Bütün bedenler toprak olucak. Sevgi, merhamet, dostluk, insanlığa yararlı olmak, hayvan sevgisi, doğa sevgisi ; İşte bunlar kalıcı şeyler...
30 YorumlaBana göre de göz rengi ve burun şekli.. 🙁
30 YorumlaZayıflığı güzellik sanan kızlar 🤮
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHepsi.
Boy, kilo, saç, göz, dudak, burun, kalça, göğüs, bel...10 Yorumla
+1 yılErkeklerde karın kası tabusu. Hayvan gibi kasın var, kimse çekici bulmuyo. Biri zayıf diye karın kası var, oovv çek seksi deniyo.
00 Yorumla
+1 yılHepsinden.. Çünkü herkes öyle olmak zorunda degil
20 Yorumla
+1 yılKızlar için büyük göğüs ve büyük göt.. erkekler için kaslı vücut yapısı.. güzelliğin belli bir ölçütü yoktur bazılarına yakışır bazılarına yakışmaz kalıplara sokmamak lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBencede. Sevgilim yakışıklı ama 173 ve zayıf diye yanıma yakıştırmiyolar
00 YorumlaKilolular güzel olmaz tabusu kiloluyum ama yüzüm çok güzel güzel bir kızım
317 Yorumla- +1 yıl
kadınlar birbirlerini çok güzel kandırıyor yav :)
- +1 yıl
haklısın bende balık etliyim yüzüm güzel burdaki erkekler hiç kız görmemişler 😂😂
- +1 yıl
açıkçası banada zayıf adınlar hiç çekici gelmez. balık etli evrimsel olarakta daha çekici. ama bu tabu değil çoğu erkek zayıf seviyor. kadınlarda kilolu erkek sevmiyor :)
- +1 yıl
assfsajfhjfj ilk defa duyuyorum :) kilolu olmasanız muhtemelen bu dediğiniz hiç olmazdı
- +1 yıl
anladım. ben instagramda ashley graham gibi +size mankenleri takip ediyorum çok iyiler. ama erkeklerin geneli zayıf seviyor
- +1 yıl
ancak insta. da görebiliyoruz :)
- +1 yıl
Evt çok güzelsin kendini sev , çok güzelsin🥰
+1 yılHangisiyle üzerine çok geliyorsa o kötüdür. Boy kilo çirkin güzel itici kavramı vs.
30 YorumlaKilo mu aldın veya kilo mu verdin kelimesi kilo alınıp verilen bişey karşıdaki sana fikrini sormuyor ama sen yine sölüyorsın büyük saçmalık
10 Yorumla
+1 yılHepsi. İnsanı güzel yapan onda birleşen bütün özelliklerdir. Şöyle kişiler daha güzel falan çok saçma
10 Yorumla
+1 yılSaçın yakışıklılığa etki etme düşüncesi. Halbuki kel olup yakışıklı olan nice adam var. Mesela : Alex.
00 Yorumla
+1 yılSaçlarımı siyaha boyadım ama rengi çok sert ve parlak geldi. Biraz yumuşatıp matlaştırmak için ne yapabilirim
00 YorumlaYuvarlak yüz çirkin algısı...
50 Yorumla
+1 yılBirçok şey var da, en en nefret ettiğim sarı saç. Ya saçlarım sarı olsa yine siyaha boyatırdım 😂😂
10 Yorumla( Diş) Boy'u uzun olursa Ayrıca Beyaz tenliyse güzel.
00 Yorumla- Devamını Gör (109)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 