• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

En nefret ettiğiniz güzellik tabusu hangisi?

MaxwellinDinozoru
MaxwellinDinozoru Takip Et
FenomenGuru Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
136
Yapay Zekaya Sor
Kilo ve boy tabusu bence. 🌸
En nefret ettiğiniz güzellik tabusu hangisi?
En nefret ettiğiniz güzellik tabusu hangisi?
Cevapla
Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
19 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • esrtun1
    esrtun1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 52%
    +1 yıl

    Kilo. Yıllardır kilolu kişilere o kadar çok taciz , akıl verme çabasıyla baskı ve aşağılama yapıldı ki artık kilolu insanlar bilhassa biz kadınlar , kadınlığımızı sorgular olduk. Ben mesela yıllardır hastalık uğruna kilo aldım ve veremiyorum nerden baksan 10 kilo fazlam var ama bana kendimi o kadar hayvani hissettirdiler ki ben sevme sevgi yetimi kaybettim. Şu an birçok kız güzel kıyafetler giydiginde kendilerine direkt olarak yüklenen özgüvene sahip olurken bile , ben beni beğenecek kimse olmayacağı için hiçbir kiyafetin içinde özgürce , özveriyle , özgüven ile duramıyorum. Gerçekten bize ne yaptıklarının farkında bile değiller..

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • H2__O
    H2__O Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 98%
    +1 yıl

    Adı üzerinde tabu, insanlığın genet takıntıları, gereksiz şeyler.

    Ama şunu da söylemeden edemeyeceğim;

    Hormonel sorunu ya da kiloya sebep olan bir hastalığı olanları ayrı tutarak söylüyorum, fazla kilo sağlıksız bir şey olduğu için karşı cins tarafından çekici bulunmaz. İnsanlar sağlıklı gördüğü karşı cinsi çekici bulurlar. Bir insan herhangi bir sağlık sorunu olmadığı halde kendisine bakmadığı, spor yapmadığı ve boğazına hakim olmadığı için kilo alıyorsa bu o kişinin kendisine olan saygısızlığıdır.

    Boy ise bambaşka bir konu. Boy insanların elinde değildir, genetik kodda ne yazıyorsa o kadar olur. O yüzden boy ile kiloyu aynı kategoriye koymak saçma.
    Kısa boylu kadın ya da erkekten çok hoşlanabilirsiniz çünkü genetik kodlarından dolayı o boydadır ama gayet sağlıklıdır ve size çok çekici gelebilir.

    Çok insan tanıyorum, biraz kilo verseler son derece güzel ya da yakışıklı olacaklar ama tembellikten, boğazlarını düşkünlükten yapmıyorlar...

    Fazla kilolu olmak son derece tehlikelidir, sadece çekici bulunmak açısından değil, kalp damar sağlığı, beynin sağlıklı çalışması, bağışıklık sistemin sağlam olması gibi konularda çok ciddi tehdit oluşturur, ayrıca erkeklerde cinsel performansı da düşürdüğünü duymuştum.

    Fazla kilo almanıza sebep olan ciddi bir sağlık sorununuz yoksa lütfen tembel olmayın, az yiyin, spor yapın, hatta bir diyetisyen ile ciddi programlar yapıp sağlıklı bir insan olun.
    Tedavi edilebilir hastalığınız varsa da lütfen tedavi olun, hayat kaliteniz çok ciddi oranda artar, spor ile çok uğraştığım için buna çok kez şahit oldum.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

123

Cevap

46

Cevap

  • ruhkasifiyim
    ruhkasifiyim Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl

    Hepsi. Bana hepsi saçmalık geliyor. Moda, güzellik standartları hatta makyaj.

    Bunlar herkesi tek kalıba sokma idealleri.
    • Herkesin aynı tarz giyinmesi sağlanıyor, moda ile
    • Herkesin yüzü aynı yapılıyor, estetik ile
    • Herkesin kilosu aynı oluyor, ameliyat ile
    • Herkesin kaşı, gözü tek tipte oluyor, makyaj ile
    • Herkesin görünüşü aynı oluyor, güzellik algısı ile

    ~hani hepimiz korkuyoruz ya robotlardan aslında asıl robot bizleriz. Kendimizden korkmalıyız bu çağa bu kadar çok uymamızdan 🌷

    5
    0 Yorumla
  • lokomotif-portakal
    lokomotif-portakal Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 37
    +1 yıl

    Merhabalar.
    Ergenlikteyken vücudun kusursuz olması gerektiğini sanırdım. Yani benden başka kimsede çatlak yok sanırdım. Çünkü alışveriş yaparken afişlerde vs hep sıfır beden pürüzsüz tenli kızlar olurdu. Sonra denizde orada burda gördüm ki herkeste benim gibi az da olsa çatlak bulunuyor. Bu biraz vücudumla barışmamı sağladı. Tabi geçirmek için baya uğraştım. Kremler yağlar vs. Bir etkisi olmadı. Zaten Şu an düşündüğümde de o kadar takılmıyorum. Belli olmuyor bile.

    3
    0 Yorumla
  • justcallmeasalady
    justcallmeasalady Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Kilo ve burun takıntısı beni bitiriyor. Sanki herkesin burnu düzgün olacakmış gibi insanlar kendini kasıyor ve estetik yaptırdıklarında hepsi birbirine benziyor. Kilo takıntısına gelecek olursam şişmanladığında duba gibi olmuşsun zayıfla diyenler var yav kardeşim sanane yani o insanlarda biliyor şişman olduğunu dikkat etmek isteyen dikkat eder size ne. Herkes zayıf olacak gibi bir şey yok.

    2
    0 Yorumla
  • Dutlukurabiyee
    Dutlukurabiyee Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Hepsi :/
    Yani o kadar saçma ki. Özellikle yeni çıkan kalıplar.
    Zayıfsan =çubuk
    Kiloluysan= dombili, anca ye zaten vb.
    Uzunsan=deve, zürafa
    Kısaysan= kesin pick me'dir bu.
    Makyaj yapsan= boyacı
    Makyaj yapmasan= bakımsız
    Estetikliysen= plastik israfı
    Estetiksizsen= tıp gelişti gidip yaptırsana vb.
    Siyah giyinsen= oo havalı (!) (genelde hawli diyorlar), yasta mısın?
    Renkli giyinsen= pick me, 3 yaşında mısın?
    Obezsen= normalleştirin.(son zamanlarda hep bu sözü duyuyorum)
    ...
    YANİ BAŞKA DERDİNİZ Mİ YOK? SİBER ZORBALIĞIN BU KADARI FAZLA. sürekli olarak insanları eleştirmeyi kalıplara sokmaya çalışmayı kesin!

    4
    0 Yorumla
  • çikolataçikilop
    çikolataçikilop Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    güzellik tabularındna komple nefret ediyorum
    güzellik standardı diye bir şey olamaz
    her insan güzeldir
    sadece bakmasını görmesini bilmek gerekir

    5
    0 Yorumla
  • Nammellesss
    Nammellesss Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Boy, bu yüzden çok erkek boy komplekslerine giriyor patlicam resmen, yok 1 80den aşağı erkek mi olur 1 60lar gebersin ölsün bitsin. Triplerini biz çekiyoruz sonra

    3
    13 Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Kimin tribini cektin

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      155 160 kizin 180+ istemesi sacmaliktan baska bir sey degil

      Yorumla
    • Nammellesss
      Nammellesss
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
    • goradragas
      goradragas
      +1 yıl

      yalnız bu tabu değil cinsel seçilim.
      mesela mısırda biz erkekler gibiyiz. :)
      En nefret ettiğiniz güzellik tabusu hangisi?

      Yorumla
    • Nammellesss
      Nammellesss
      +1 yıl

      @goradragas nası tabu değil ya 1 80 altı erkek ölsün?

      Yorumla
    • goradragas
      goradragas
      +1 yıl

      Evet seçilim sonucu ureyemeyerek ölmüş oluyor 😉

      Yorumla
    • Nammellesss
      Nammellesss
      +1 yıl

      @goradragas kısa severim döckkd

      Yorumla
    • goradragas
      goradragas
      +1 yıl

      En nefret ettiğiniz güzellik tabusu hangisi?

      Yorumla
    • Nammellesss
      Nammellesss
      +1 yıl

      @goradragas tükenmesin soyları severuum ben söxmdöckdk

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Üremekle ne alakasi var, her uzunun uzun cocugu mu oluyor kesin bir sey mi bu sanki annesi kisadir 🤔

      Yorumla
    • Nammellesss
      Nammellesss
      +1 yıl

      @Shazam6 her iki uzun kişinin de kısa çocuğu olabiliyor genetik

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Evet ben de onu diyorum, goradragas secilim sonucu uremeyerek ölmus oluyor demis ya ondan dedim uzunlarinda kisa cocugu olabiliyor yani alaksiz

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Alakasiz*

      Yorumla
  • isell
    isell Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    güzellik şeyi değil de, mesela kızların (bazı) playboy, bad boy, gizemli saçma sapan ergence şeylere tav olmalarını ve bunları abartmalarını sevmiyorum (ama kendileri bilir)
    ve en önemlisi erkekler kaslı, six pack, dövmeli falan , kızlar 90 60 90 olmalı zayıf olsa da ele gelmeli sarışın, kumral, rengli gözlü , siyah saçlı beyaz tenli ve s. olmalı algısı çok fena.. hayır size ne? herkes kendi hayatıyla ilgilense bunlar olmaz.. göze hitap etmeyen birini gördüler mi hemen hakaret linç çok saçma nereye gidiyoruz böyle anlamıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    her sarışın güzeldir
    renkli göz güzeldir
    zayıflık çekicidir
    iri göğüs kalça şarttır
    beyaz tenliler güzeldir

    9
    0 Yorumla
  • DaimaKırmızı
    DaimaKırmızı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 95%
    +1 yıl

    Güzelliğe dair tüm tabular saçma. Güzellik kriterlerini sağlamayan insanlar çirkin değildir. Bunu bizlerin algılarına yerleştiren zihniyet çirkindir.

    4
    0 Yorumla
  • MelikeWinchester
    MelikeWinchester Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 90%
    +1 yıl

    Kilo, boy, çekik göz, ince bel, el, tırnak, saç. Başka kaldı mı bi sn bakayım..

    3
    0 Yorumla
  • optimizasyon
    optimizasyon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Valla bende bilmiyorum daha o yolunun ucunu göremedik

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kilo boy yüz şekli herkes aynı olmak zorunda mı fabrikasyon gibi

    6
    0 Yorumla
  • Berraee
    Berraee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 90%
    +1 yıl

    direkt genel olarak hepsi herkes kendine güzelse o kişi güzeldir illa kylie jenner gibi olmaya veya barbie gibi olmaya gerek yok

    4
    0 Yorumla
  • DorothyBabe
    DorothyBabe Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 768 cevap paylaştı.

    Burun. Ben yamuk burunları, kemerli burunları severim. Yakışanı aşırı yakışıyor. Estetiklilerin hepsi ama kendine has bi burnu olması insanın daha güzel.

    2
    0 Yorumla
  • Marialiamf
    Marialiamf Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Aslında buraya yazacağımız her madde yanlış olur. Doğru olan bir şey varsa o da mavi göz sarı saç kadar, siyah saç kahverengi gözde çok güzeldir. zayıf olmak kadar, balık etli olmak, kısa olmak kadar uzun boylu olmakta güzeldir. Burda en nefret ettiğiniz derken sarışınlar ya da uzun boylulara karşı bir nefret doğuyor. Önemli olan güzelliğin böyle maddelere dayalı bir tarifi olmamalıdır.

    2
    0 Yorumla
  • Berivann6
    Berivann6 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Hokka burun çok kalın dudak ve bişektomi direk insanlar yapaylaşmak için bunları yapıyor herkes klon oluyor doğallık bam başka

    3
    0 Yorumla
  • hhaoaon
    hhaoaon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 70%
    +1 yıl

    Uzun burunlu insanlarla -özellikle kadınlarla- çok dalga geçiyorlar. Biz böyle yaratılmak istemedik. Neden dalga geçersinizki? Bu da bizim bir özelliğimiz😕

    1
    1 Yorumla
    • Vişnelly
      Vişnelly
      +1 yıl

      Yani

      Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl

    Zayıf olan güzel olur hayır

    2
    0 Yorumla
  • Achilleus55
    Achilleus55 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Bedeninle barışmalısın saçmalığı. Eğer değiştirebileceğin seni veya toplumu rahatsız eden bir şey varsa onu değişmelisin. Engelli veya ampute değilsen kendini vücudunu sevmeye zorlaman gerekmiyor.

    2
    1 Yorumla
    • Histercümani
      Histercümani
      +1 yıl

      Toplumu rahatsız etmek ne ya nasıl kafalar yaşıyorsunuz

      Yorumla
  • deltaaa
    deltaaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 88%
    +1 yıl

    Zayıflığın fiziğim var sanılması ve ne giyerse yakışır algısı tamamen yalnış ve saçma
    Mesela zayıflara dar pantolon yakışmaz
    Etek şort elbise mom jean yakışır ama skinny jean asla

    0
    4 Yorumla
    • Rosemanoban
      Rosemanoban
      +1 yıl

      Hayır vücut tipine bağlı yakışana çok iyi yakışıyor sende şu an zayıfları gömüp ayrımcılık yapıyorsun ama

      Yorumla
    • deltaaa
      deltaaa
      +1 yıl

      Doğru öyle yapmış oldum sanki
      Ama örnek vermek zorundaydım
      Hani öyle demiyeyimde
      Normal ya da hafif kalın fit bacaklılara daha çok yakışıyor

      Yorumla
    • Rosemanoban
      Rosemanoban
      +1 yıl

      Bence Değişir 45 kilo 167 boyla yani baya zayıf dar pantolonla asiri iyi görünen kızlar tanıyorum ben spor yapıp kas ile sekillendiriyorlad

      Yorumla
    • deltaaa
      deltaaa
      +1 yıl

      Spor yaparsa evet fit zaten iyi
      Ben ama görmedim sporsuz zayıfa yakıştığın varsa foto at bakayım merak ettim doğrusu

      Yorumla
  • Depresif-_-Polyanna
    Depresif-_-Polyanna Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 71%
    +1 yıl

    Valla incecik hatun kişiler muazzam gorunuyor😂
    Güzellik tabularından nefret etmem yahucum ben olamıyorum öyle dıye olanı neden şşapıyım kii 😂 güzeller işte zayıf olanlar huh skskslsl

    0
    0 Yorumla
  • hereiamagain
    hereiamagain Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Kilo boy önemli. 165 altında kızları güzel bulamıyorum. Aynı şekilde zayıf kızları da. Böyle uzun balık etli iri yarı esmer kızlara bayılıyorum. Sırf bu 2 li bir kızdan etkilenmem için yeterli 🤤

    0
    0 Yorumla
  • heskod
    heskod Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 54%
    +1 yıl

    Boy takıntısı olanları hiç anlamıyorum sevgi boyda veya güzellikte değil yürekte başlar

    3
    0 Yorumla
  • beyazyakalıanarşist
    beyazyakalıanarşist Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 94%
    +1 yıl

    Sarışın ve mavi yeşil göz takıntısı ten rengi uzun boylu zayıf bunun haricinde olupta güzel olamaz düşüncesi

    1
    2 Yorumla
    • Berivann6
      Berivann6
      +1 yıl

      Aynen bunlarda saçma o kadar esmer yanık tenli kumral siyahilerden de güzel kadın var zaten çeşitlilik olmasaydı herkes aynı tene renge vücuda sahip olurdu

      Yorumla
    • beyazyakalıanarşist
      beyazyakalıanarşist
      +1 yıl

      @Berivann6 👍

      Yorumla
  • Parcalibulutlu97
    Parcalibulutlu97 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    Zayıflık güzeldir, kalcali ve büyük göğüs olmak güzeldir. Bunların hepsi en nefret ettiğim güzellik algısı.

    1
    0 Yorumla
  • Neistedinibilmeyen
    Neistedinibilmeyen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 95%
    +1 yıl

    Tabu değil malesef. Gerçekten de ince bilek uzun bacak güzel duruyor. Nefret değil kıskançlık benimksii

    0
    0 Yorumla
  • KaramelMacchiato_
    KaramelMacchiato_ Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 95%
    +1 yıl

    Bence kilodan ziyade göğüs, bel, kalça takıntısı ya. İlla bi dolgun göğüs ve kalça, çok ince bel arıyolar. Çok sinir bozucu bence

    0
    0 Yorumla
  • hojiblanca
    hojiblanca Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl

    Makyaj yapmadan olmaz tabusu. Ojeli olmadan eller bakımlı olmaz tabusu.

    1
    1 Yorumla
    • Fth37
      Fth37
      +1 yıl

      Çok da güzel olur, bir de kına yakılırsa yeme de yanında yat

      Yorumla
  • Cottoncndy
    Cottoncndy Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 88%
    +1 yıl

    Saçlar kadının süsüymüş. saçsız güzel olmak marifet bence, tşkkkrlr

    1
    0 Yorumla
  • Görkemligök
    Görkemligök Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 37%
    +1 yıl

    İnsanları belli bir kalıba sokmaya çalışan her güzellik standartı beni rahatsız ediyor

    1
    1 Yorumla
    • Vişnelly
      Vişnelly
      +1 yıl

      Benide

      Yorumla
  • merakligece
    merakligece Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Dudak dolgusundan nefret ediyorum çok yapay duruyor

    2
    0 Yorumla
  • Melo_04
    Melo_04 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    boy hariç herşeyim tam ama işte allah boydan almış diğer yerlere vermiş

    0
    0 Yorumla
  • mehmetM3400
    mehmetM3400 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Bisiklet koltuğu gibi çenesi olan erkeklerin yakışıklı bulunması

    0
    0 Yorumla
  • Elagözlü7575
    Elagözlü7575 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 92%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 332 cevap paylaştı.

    Kimde kusursuz değildir derim hep neyse onu bunu bırakın ben geldimm

    0
    1 Yorumla
    • bisolarbipolar
      bisolarbipolar
      +1 yıl

      Nesini beğenmediler ki bu yorumun?

      Yorumla
  • rydia
    rydia Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Makyajsız güxel olunmaz tabusu diye birşey var çok sıkıcı

    0
    1 Yorumla
    • goradragas
      goradragas
      +1 yıl

      yalnız bu tabu değil gerçek :)

      Yorumla
  • myqueennn
    myqueennn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 96%
    +1 yıl

    Kiloyla beraber dolgun dudaklar ve kalıplaşmış burun şekli...

    0
    0 Yorumla
  • DurriYekta5
    DurriYekta5 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 77%
    +1 yıl

    Aynen öyle gerisini Farmasi Oriflame halleder 😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • bilemiyorumartıkın
    bilemiyorumartıkın Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 57%
    +1 yıl

    Parlak gür uzun saçlar 😂 ben bu konuda baya bir sorun yasadiğım ıcin özguvenimi düşürüyor

    0
    7 Yorumla
    • Rosemanoban
      Rosemanoban
      +1 yıl

      Saçlarım çok gür olduğu için aslan yelesi gibi bağlıyorum bağladığım için beğenmiyorlar ):

      Yorumla
    • bilemiyorumartıkın
      bilemiyorumartıkın
      +1 yıl

      @Rosemanoban ben çok beğenirim oyle gür saçlari ne yazik ki benimki dokuldugu icin kafami kucuk hissediyorum benim de eskiden aslan yelesi gibiydi herkes topla şunu derdi işte ağzı olan konuşuyor güzellik standarti saçmalıginin kanıtı

      Yorumla
    • asdfgjjmk
      asdfgjjmk
      +1 yıl

      neden dokuluyor çare bulabildin mi ayni durumdayim😔😔

      Yorumla
    • Rosemanoban
      Rosemanoban
      +1 yıl

      @asdfgjjmk bio şampuanlar çok işe yarıyor benim kullandığım bir şampuan vardı doğal aşırı iyi geliyor saça sağlam parlak gür oluyordu ama alması zor trde satışı bitmiş olabilir

      Yorumla
    • asdfgjjmk
      asdfgjjmk
      +1 yıl

      @Rosemanoban peki senin dokulme sebebi vitaminsizlik mi stres vs genetik miydi. benim b12 cok dusuk ondan dokuluyor sanirim. igne aliyorum. boyle durumlarda sampuan ise yarar mi bilmiyorum onu merak ediyorum

      Yorumla
    • Rosemanoban
      Rosemanoban
      +1 yıl

      @asdfgjjmk benim hiç dökülmedi benim saçlarım gür bende ondan şikayetçiyim, ama bu şampuan cidden aşırı iyi geliyordu annemin saçları azdı çoğalıyor parlak yapıyordu adı, Ogansia şampuan bulması zor network marketing işi bir ürün mağazaları olabilir

      Yorumla
    • asdfgjjmk
      asdfgjjmk
      +1 yıl

      @Rosemanoban arastiricam tesekkur ederim cok

      Yorumla
  • Huxley17
    Huxley17 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    Büyük göğüsler daha çekici tabusu hoşuma gitmiyor çünkü kendimi bu yönde eksik hissediyorum

    0
    1 Yorumla
    • kartalrç
      kartalrç
      +1 yıl

      Karekter olarak sorun yok ise takma

      Yorumla
  • Hatayliibeyy
    Hatayliibeyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 95%
    +1 yıl

    Güzel olanın yakışıklı, yakışıklı olanın güzel sevgilisi olur🥲

    0
    0 Yorumla
  • RedViper01
    RedViper01 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Çirkin yaratılmış olmak.
    🥲
    Hayatın boyunca bir hiç olmak gibidir.

    0
    0 Yorumla
  • benbircezveyim
    benbircezveyim Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl

    güzel ve yakışıklı olmak için illa zayıf insan tabusu olma durumu beni ifrit ediyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Gelmiş geçmiş ve gelecekteki bütün kadınların bakir erkeklerden nefret edip playboyların köppeği olmasıdır.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Hepsi. Kimse bedeni ile insanları tatmin etmek zorunda değil. Bütün bedenler toprak olucak. Sevgi, merhamet, dostluk, insanlığa yararlı olmak, hayvan sevgisi, doğa sevgisi ; İşte bunlar kalıcı şeyler...

    3
    0 Yorumla
  • J_eSSe
    J_eSSe Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Bana göre de göz rengi ve burun şekli.. 🙁

    3
    0 Yorumla
  • Yüce_Türk
    Yüce_Türk Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 95%
    +1 yıl

    Zayıflığı güzellik sanan kızlar 🤮

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hepsi.
    Boy, kilo, saç, göz, dudak, burun, kalça, göğüs, bel...

    1
    0 Yorumla
  • agresifpanda696
    agresifpanda696 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Erkeklerde karın kası tabusu. Hayvan gibi kasın var, kimse çekici bulmuyo. Biri zayıf diye karın kası var, oovv çek seksi deniyo.

    0
    0 Yorumla
  • Mammamiavv
    Mammamiavv Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Hepsinden.. Çünkü herkes öyle olmak zorunda degil

    2
    0 Yorumla
  • alonegirls_
    alonegirls_ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kızlar için büyük göğüs ve büyük göt.. erkekler için kaslı vücut yapısı.. güzelliğin belli bir ölçütü yoktur bazılarına yakışır bazılarına yakışmaz kalıplara sokmamak lazım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bencede. Sevgilim yakışıklı ama 173 ve zayıf diye yanıma yakıştırmiyolar

    0
    0 Yorumla
  • Perolla
    Perolla Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Kilolular güzel olmaz tabusu kiloluyum ama yüzüm çok güzel güzel bir kızım

    3
    17 Yorumla
    • Şştbayım
      Şştbayım
      +1 yıl

      Kilolu kadın çirkin kadın değildir bunu bir türlü anlamayan cahil zihniyetlerle dolu her yer 🤦🏻
      Bu arada güzelsin he 💜

      Yorumla
    • Perolla
      Perolla
      +1 yıl

      Kesinlikle öyle teşekkür ederim hemcinsim

      Yorumla
    • Şştbayım
      Şştbayım
      +1 yıl

      Rica ederim bebek
      🧸

      Yorumla
    • Perolla
      Perolla
      +1 yıl

      ❤️ muckss

      Yorumla
    • goradragas
      goradragas
      +1 yıl

      kadınlar birbirlerini çok güzel kandırıyor yav :)

      Yorumla
    • Perolla
      Perolla
      +1 yıl

      Niye kandiralim baliketli dünya güzeli bir sürü kadın sayarım tahta gibi ne o öyle ama siz erkekler kadından anlamiyosunuz doğru

      Yorumla
    • sonsigaramsın06
      sonsigaramsın06
      +1 yıl

      haklısın bende balık etliyim yüzüm güzel burdaki erkekler hiç kız görmemişler 😂😂

      Yorumla
    • goradragas
      goradragas
      +1 yıl

      açıkçası banada zayıf adınlar hiç çekici gelmez. balık etli evrimsel olarakta daha çekici. ama bu tabu değil çoğu erkek zayıf seviyor. kadınlarda kilolu erkek sevmiyor :)

      Yorumla
    • Perolla
      Perolla
      +1 yıl

      Doğrudur ben kilolu erkek seviyorum valla çoğu tatlı yakışıklı oluyor kişiye göre değişir kilolu bir erkekle sevgili olurdum

      Yorumla
    • goradragas
      goradragas
      +1 yıl

      assfsajfhjfj ilk defa duyuyorum :) kilolu olmasanız muhtemelen bu dediğiniz hiç olmazdı

      Yorumla
    • Perolla
      Perolla
      +1 yıl

      Zayıf olsam da beğenirdim göbekli erkek daha seksi geliyor bana

      Yorumla
    • goradragas
      goradragas
      +1 yıl

      anladım. ben instagramda ashley graham gibi +size mankenleri takip ediyorum çok iyiler. ama erkeklerin geneli zayıf seviyor

      Yorumla
    • Perolla
      Perolla
      +1 yıl

      Bende o tarz kadın seviyorum işte kadın dediğin tam da öyle olmalı dolgun iri uzun kıvrımlı

      Yorumla
    • goradragas
      goradragas
      +1 yıl

      ancak insta. da görebiliyoruz :)

      Yorumla
    • Perolla
      Perolla
      +1 yıl

      Ülkede çok yok evet baliketim diyenler de obez

      Yorumla
    • Rosemanoban
      Rosemanoban
      +1 yıl

      Evt çok güzelsin kendini sev , çok güzelsin🥰

      Yorumla
    • Perolla
      Perolla
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • Sahtekarsavar01
    Sahtekarsavar01 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Hangisiyle üzerine çok geliyorsa o kötüdür. Boy kilo çirkin güzel itici kavramı vs.

    3
    0 Yorumla
  • Kbrnını
    Kbrnını Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kilo mu aldın veya kilo mu verdin kelimesi kilo alınıp verilen bişey karşıdaki sana fikrini sormuyor ama sen yine sölüyorsın büyük saçmalık

    1
    0 Yorumla
  • KNKÖZGENİZ
    KNKÖZGENİZ Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Hepsi. İnsanı güzel yapan onda birleşen bütün özelliklerdir. Şöyle kişiler daha güzel falan çok saçma

    1
    0 Yorumla
  • BöyleSöylediZerdüşt
    BöyleSöylediZerdüşt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Saçın yakışıklılığa etki etme düşüncesi. Halbuki kel olup yakışıklı olan nice adam var. Mesela : Alex.

    0
    0 Yorumla
  • İsimmsiizzKullanicii
    İsimmsiizzKullanicii Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Saçlarımı siyaha boyadım ama rengi çok sert ve parlak geldi. Biraz yumuşatıp matlaştırmak için ne yapabilirim

    0
    0 Yorumla
  • Piposs
    Piposs Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Yuvarlak yüz çirkin algısı...

    5
    0 Yorumla
  • 1CevabınVarmı
    1CevabınVarmı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Birçok şey var da, en en nefret ettiğim sarı saç. Ya saçlarım sarı olsa yine siyaha boyatırdım 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • Vişnelly
    Vişnelly Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    ( Diş) Boy'u uzun olursa Ayrıca Beyaz tenliyse güzel.

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (109)
Devamını Gör(154)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > En nefret ettiğiniz güzellik tabusu hangisi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Karşı cinste en sevmediğiniz huylar nelerdir? 6 cevap verildi
Burcunuzun en nefret alan özelliği? 10 cevap verildi
En sevmediğiniz huyunuz nedir? 49 cevap verildi
En sevmediğiniz huyunuz nedir? 26 cevap verildi
Karşı cinste en nefret ettiğiniz şey ne? 32 cevap verildi
Karşı cinste en sevmediğin huylar nelerdir? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨