Güzellik & Bakım Kaşlarını ayrı ayrı oynatmasını bilenler burada mı? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Ağız, göz veya burun beraber hareket etmiyor bu arada. Kaç kişiyiz ajsksk Kaşlarını ayrı ayrı oynatmasını bilenler burada mı? Cevapla Kaş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
34blackk35 Takip Et Bilge Yaş: 40 , eic 98% +1 yıl Evet. bir kasim havada digeri assada rahat rahat yapabiliyorum.. hatta gozumun biri bi tarafa bakarken digeride tam ortaya bakabiliuor 1 3 Yorumla Soran +1 yıl iki kaşınla da mı yapabiliyorsun Yorumla 34blackk35 +1 yıl Tek taraf sadece Yorumla Soran +1 yıl hmm o zaman bizim tayfadan değilsin Yorumla
lokomotif-portakal Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl :) ben yapamıyorum. Ben iki gözümü bile kırpamıyorum. Sadece biri. Sağı kırpabiliyorum ama sol göz olmuyor. 1 0 Yorumla
21can2121 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 92% +1 yıl Her iki kaşımı istediğim gibi yukarı aşağı yapabiliyorum bence kolay 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Yapabilene tabi kolay Yorumla 21can2121 +1 yıl Ama önceden yapamıyordum ki 😆😆 Yorumla
Medicalmen Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Kaşım gözüm ayrı oynamıyor xdxd 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Bırak şimdi bu ayakları xdxd Yorumla Medicalmen +1 yıl Hahahaha Yorumla
Balarısı_ Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 94% +1 yıl Ben sol kaşımı yapabiliyorum 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Hmm, eğer sağ kaşı da kaldıramıyorsun, İvana'nın dediği gibi "bizden değulsun" Yorumla
Borislav85Milic5 Takip Et Xper 5 Yaş: 73 , eic 100% +1 yıl Hahaha, başka yapanlar da mı varmış? 1 0 Yorumla
İtsUnknown Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Burada 2 2 Yorumla Soran +1 yıl Hoşgeldin Yorumla İtsUnknown +1 yıl Hoş bulduk 😅 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Evet. bir kasim havada digeri assada rahat rahat yapabiliyorum.. hatta gozumun biri bi tarafa bakarken digeride tam ortaya bakabiliuor
iki kaşınla da mı yapabiliyorsun
Tek taraf sadece
hmm o zaman bizim tayfadan değilsin
:) ben yapamıyorum. Ben iki gözümü bile kırpamıyorum. Sadece biri. Sağı kırpabiliyorum ama sol göz olmuyor.
Her iki kaşımı istediğim gibi yukarı aşağı yapabiliyorum bence kolay
Yapabilene tabi kolay
Ama önceden yapamıyordum ki 😆😆
Yok, tek kaşım oynuyor jsjs
Kaşım gözüm ayrı oynamıyor xdxd
Bırak şimdi bu ayakları xdxd
Hahahaha
Ben sol kaşımı yapabiliyorum
Hmm, eğer sağ kaşı da kaldıramıyorsun, İvana'nın dediği gibi "bizden değulsun"
Yok oynamıyor benimki
Hahaha, başka yapanlar da mı varmış?
Elmi kaldırıyozayakmı
amaaa olmuyorrrr üfff
Hayır.
Tamam.
Burada
Hoşgeldin
Hoş bulduk 😅
bu sen misin?
Bu nasıl saçma bir düşünce?
Bunu yapamıyorum ya 😂
Evet buradayım.