Eskiden oluşmuş yanık izi/lekeler nasıl geçer?

baştan aşağı saymam gerekirse; alnımın sağ köşesinde küçükken arkadaşımla çarpışmam sonucu oluşan yarık izi,
sol elimin kenarında küçük cam girmesiyle oluşan iz,
sağ elimde küçükken sıcak tepsiye değdirmemle oluşan yanık izi,
ve sol bacağımda geçen sene olduğum ilizarov ameliyatı sayesinde oluşan boydan boya çukur ve ameliyat izi. (takılan fiksatör yüzünden çukurlar var.)

bunları bir sene içerisinde geçirebilmemin imkanı varsa ne yapmam gerekiyor? yardımcı olursanız çok mutlu olurum. sivil havacılık kabin hizmetleri bölümüne girebilmem için vücudumun görünür yerlerinde hiçbir iz olmaması gerekiyor ama gördüğünüz üzere, benim maalesef iz olmayan yerim yok.

ameliyat izi dışında diğerleri kaç senelik oldukça eski izler. her türlü tavsiyeye açığım. şimdiden teşekkürler
Eskiden oluşmuş yanık izi/lekeler nasıl geçer?
Cevapla