Güzellik & Bakım Bu tarz yoğun göz makyajı cekici geliyormu? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Ya karar verin bu ne yaaaa herkes farklı birsey demiş sadece göz içine sürülen kalem olsa günlük olurmu yinede Bu tarz yoğun göz makyajı cekici geliyormu? Cevapla Makyaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Oluştur Takip Et Master Yaş: 30 , eic 74% +1 yıl İnsanların gözlerini bu görüntülere alıştırmayın çocuklar.Makyajı sildikten sonra kanser hastası gibi görünüyorsunuz zira.. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Yo her zaman degil ya Yorumla
rydia Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Üstteki güzel bir tek ama her gözde farklı duruyor tabiki 1 0 Yorumla
Culdesac Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 3,1b cevap paylaştı. Geliyor. En sevdiğim makyaj biçimi 3 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 4,9b cevap paylaştı. ağır makyajlı kadınları itici buluyorum. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ya ama bunlar zaten güzel makyajsızda Yorumla ahhbukizlar +1 yıl tamam da bunların aktığını düşünsene.. çok kötü görünüyorlar o zaman da Yorumla
Dont_speak Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Güzel bir kadının yüzünde her türlü çekicidir. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Bencede
Kimimsanki Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Özel gecelerde evet, günlük kullanımda çok rüküş 1 0 Yorumla
GezegenAdam Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 995 cevap paylaştı. Yokbe Tofaş çıkar gibi 0 6 Yorumla Soran +1 yıl O ne demek anlamadım Yorumla GezegenAdam +1 yıl Kasa ölü ama modfiye etmek Yorumla Soran +1 yıl Türkçe konuş yaaaa Yorumla GezegenAdam +1 yıl Of Doğancılar varta böyle arabaya bakım yapoyaorlar ama normalde b o k gibler o işte Yorumla Soran +1 yıl Yazıklar olsun defol Yorumla GezegenAdam +1 yıl Noldu lan Yorumla
Uykusuz081 Takip Et Xper 5 Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl İlk fotoya bayıldımm 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ay 35 yaş üstüde ilk kadına bayılıyor niye anlamadım Yorumla Uykusuz081 +1 yıl En güzel onun gözleri çünkü Yorumla
morcivertss Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Hayır sonuna kadar sadeliği savunurum 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Ruju silsek sadeyiz sürsek boyalı dizim doğal anlayışınız bu Yorumla morcivertss +1 yıl Ruj abartı değil tenini tamamen kapatan fondöten, elmacıkların araba farı gibi parlaması, yüzünün rengini değiştiren daha bir çok şeyiniz var işte. Yorumla Soran +1 yıl Bütün sırrımızı cözdün Yorumla morcivertss +1 yıl Hadi ya artık insan içine çıkamazsınız demek mi oluyor bu çok üzücü Yorumla Soran +1 yıl Ahaha ya makyajsızda güzel cildim ama makyaj daha bakımlı ve cekici gösteriyor Yorumla morcivertss +1 yıl Bakımlı nasıl olabilirsin ya makyajla 😄 sağlıksız hepsi güya sağlıklı olanlar da çok pahalı bir çoğu alamıyor. Bakımlı olmak makyaj ile alakalı değil bence ama sen bilirsin 😄 Yorumla Soran +1 yıl Ya hayır sen anlamadın demek istediğimi offffff sus Yorumla Soran +1 yıl Makyajlıları sizde cekici buluyorsunuz itiraf et hafif ama bu kadar degil Yorumla
hayatbenimleguzel Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl ilk hatun muhteşem yaa 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Kadınsı biraz bence ya Yorumla hayatbenimleguzel +1 yıl e iyi ya işte... bence kendi de makyajı da süper Yorumla Soran +1 yıl Çocuksu birinin yüzünede gider ama bence bu makyaj türü Yorumla hayatbenimleguzel +1 yıl yoo kadına süper yakışmış Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl tipe göre değişir ama gözleri guzel birine yakisir 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Gözlerim iyi makyaj yakışıyor ama bunu günlük kullanımda tercih edebilir miyim bilmiyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl her gun yapma haftafa 1 yap yeterli her gun yaparsan bir degisik gozukursun Yorumla Soran +1 yıl Heralde Yorumla
darrrrbelimatttkapp Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 906 cevap paylaştı. benı cekmedı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
İnsanların gözlerini bu görüntülere alıştırmayın çocuklar.
Makyajı sildikten sonra kanser hastası gibi görünüyorsunuz zira..
Yo her zaman degil ya
Üstteki güzel bir tek ama her gözde farklı duruyor tabiki
Düğün makyajı gibi normal gün için çok fazla bana göre
Geliyor. En sevdiğim makyaj biçimi
Bana çekici geliyor, yaparım da
ağır makyajlı kadınları itici buluyorum.
Ya ama bunlar zaten güzel makyajsızda
tamam da bunların aktığını düşünsene.. çok kötü görünüyorlar o zaman da
Güzel bir kadının yüzünde her türlü çekicidir.
Bencede
Özel gecelerde evet, günlük kullanımda çok rüküş
Hiç te değil itici bence
Yokbe Tofaş çıkar gibi
O ne demek anlamadım
Kasa ölü ama modfiye etmek
Türkçe konuş yaaaa
Of Doğancılar varta böyle arabaya bakım yapoyaorlar ama normalde b o k gibler o işte
Yazıklar olsun defol
Noldu lan
İlk fotoya bayıldımm
Ay 35 yaş üstüde ilk kadına bayılıyor niye anlamadım
En güzel onun gözleri çünkü
Hayır sonuna kadar sadeliği savunurum
Ruju silsek sadeyiz sürsek boyalı dizim doğal anlayışınız bu
Ruj abartı değil tenini tamamen kapatan fondöten, elmacıkların araba farı gibi parlaması, yüzünün rengini değiştiren daha bir çok şeyiniz var işte.
Bütün sırrımızı cözdün
Hadi ya artık insan içine çıkamazsınız demek mi oluyor bu çok üzücü
Ahaha ya makyajsızda güzel cildim ama makyaj daha bakımlı ve cekici gösteriyor
Bakımlı nasıl olabilirsin ya makyajla 😄 sağlıksız hepsi güya sağlıklı olanlar da çok pahalı bir çoğu alamıyor. Bakımlı olmak makyaj ile alakalı değil bence ama sen bilirsin 😄
Ya hayır sen anlamadın demek istediğimi offffff sus
Makyajlıları sizde cekici buluyorsunuz itiraf et hafif ama bu kadar degil
ilk hatun muhteşem yaa
Kadınsı biraz bence ya
e iyi ya işte... bence kendi de makyajı da süper
Çocuksu birinin yüzünede gider ama bence bu makyaj türü
yoo kadına süper yakışmış
Doğal güzellikten yanayım
Düğünlük bunlar
tipe göre değişir ama gözleri guzel birine yakisir
Gözlerim iyi makyaj yakışıyor ama bunu günlük kullanımda tercih edebilir miyim bilmiyorum
her gun yapma haftafa 1 yap yeterli her gun yaparsan bir degisik gozukursun
Heralde
benı cekmedı