sürekli tek düşündüğüm bu araştırıyorum lazerle pek değişim olmuyor sanırım cerrahi operasyonda riskli gibi daha kötüsü de olabilir tekrar kesip dikiyorlar napıcam ben çok mutsusuzm yüzünde dikiş izi olan var mı iz bu şekilde olduğu için çok kötü duruyor çizgi şeklinde olsa takmayacam izi olup bir tedavi yöntemi uygulayan var mı tamamen geçmesi mümkün değil zaten istediğim daha iyi bir iziz bunun şeklide ama çok beyaz ten rengimde aslında açık ama iz baya beyaz göze çarpıyor
Yüzümde 1.5 2 cmlik dikiş izi var psikolojim bozuldu napabilirm?
Nasıl oldı bu? Ben dudağımın kenarındaki beni aldırmıştım estetik dikiş yapıldı 1,5 cm kadar iz oluşmuştu. 1 sene Siliscar kullandım, yaklaşık 1 senede Dermatixri kullanmıştım aşırı beyaz ve hassas ciltli olmama rağmen şu an bir izim kalmadı. Zaten ameliyattan 7 8 ay sonra hafiflemişti izi 2 yılda geçince tamamen yok oldu diyebilirim. Kremlerimi düzenli kullandım belki de ondandır. Ama tabii senin nasıl olduğunu bilmediğim için birşey diyemem, benimkini estetik cerrah estetik dikişiyle yapmıştı
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
bwnimde aynı şekil ani büyüyen benim vardı gittim doktora göstermek için çok ani oldu benim 1 sene olacak ama izler azalmak yerine artıyo sanki bembeyaz şekilde ve aynı yukardaki gibi estetik dikiş vs atmadı bide kızarıklık gittikten sonra izde azalma olmaz aynı şekil kalır diyorlar :((
Keşke estetik dikiş yaptırsaydın böyle izi kalır, beyaz ize yapılacak birşey yok pek ama lazer işe yarıyor diyorlar birde güneş kremi kullanmadıysanda etkisi olmuştur. Ama çok ilgi çekmez yine de sen takıyorsundur
Ben keyfi aldırmıştım benim risk taşımıyordu o yüzden iyice araştırdım doktoru zaten yakınlarımda tavsiye etmişti senin acil olunca tabii dikkat edememişsin, lazerle halledilir diye düşünüyorum. Ne kadara yaptırmıştın?
iyi yapmışsın valla dandik yerde olsan iz kalıyor tabi kalmayabilirde devlette ücretsiz valla böyle olacağını bilsem bende araştırır gider özel bir doktorda yaptırırdım basit bişey gibi geldi ne bileyim lazeride araştırıyorum tekrar cerrahi müdahale yapılacak durumda değil iz dikiş ipleri olduğu için daha büyük iz kalır oda korkunç şu an tek yapabileceğim lazer