Hiç de değil herkes aynı olmamalı bence. Bir yazıda okumuştum, şöyle diyor; dünyadaki bütün kraliçeler aynı görünseydi sizcede dünya çok sıkıcı bir yer olmaz mıydı? Bütün kadınlar güzeldir kusurlarıyla hemde. Herkes aynı olacak diye birşey yok herkes aynı giyinicek aynı boyda aynı kiloda olacak diye birşey yok. Bazı insanlar bunu kuruntu haline getirebiliyor işte zayıflamam lazım ya da işte kilo almam gerekiyor? Kim için ne için? Yani olduğunu kabullenmek çok güzeldir kusurlarıyla hemde. Bazı erkekler hatta bazı geri kafalı insanlar diyeyim işte "biraz kilo mu versen?" "bu aralar fazla yiyorsun" "çok zayıfsın" "biraz ye de kilo al" bu tarz şeyler söyleyip özgüvensizlik yaratabiliyor. Hayır! Olduğundan daha fazla güzelsin kendisinin farkına varamayan bir çok insan bugün depresyonda ya kilo alma derdinde ya da zayıflama bu gibi şeyler gerçekten rahatsızlık veriyor bana. Herkesin kendine ait bir çekiciliği vardır bunun farkına varılmalı. Balık etliler de çok çekicidir zayıf ya da orta kiloda kadınlarda. İyi günler.
Balık etli olmak ayrı şişman olmak ayrı. Balık etli çekici olabilir ancak balık etliyle şişmanları karıştırmayalım. Zayıf olmak ta çekici olabilir bir deri bir kemik olmamak şartıyla. Kişinin kendi ideal kilosunda olması çekicidir. Ve fit olması. Tabi bu benim görüşüm. Nesnel bir yargıya varamayız zaten çekicilik güzellik gibi kavramlar görecelidir.
Bence öyle bir şey yok kendimden örnek vermek gerekirse bazen balık etli bi kadın görürüm ve görusunuşune çok imrenirim bazen de bu zayıf kadınlar için olur. Mesela görseldeki kadın çok çekici. Bence kendini seven ve saygı duyan bütün kadınlar çekici olur💙🤘
yahu gadası bu balık et mevzusuna bi tuhaf bakıyorum balık tan kastın ney.. Balina mı, iskorpit mi, sazan mı, lüfer mi... kilo hiç bir insanda güzel duran birsey değil kilosuzlukta öyle bunun bir dengesi var ve sağlıklı vucut bu denge aralıgında oluyor ama bunun bir çekiciliği yok çekicilik insanın tavrı ve yönetimi ile alakalı
Yanlış görselleri seçmişsin bu balık et değil ki. Ayrıca her kadın çekici olmayı istedikten sonra çekici olabilir. Zaten hiçbir şey yapmasakta çekici olarak gözüküyoruz erkeklerin gözünde en kötü dayıların gözünde. Ey ülkemin cefakâr karıları hepimizi Allah kurtarsın.
100 kg yağlı olup kendini balık etli sanan var😄😄 balık et kemik yapısının iri olması sebebiyle kişinin dolgun gözükmesi oluyor… kilolular kendini balık etli sanmasın
Gozlerim kanadi. Kilolu olmak ayri yakisani bulamamak ve rukuse toslamak ayri. Bu basbayagi rukus, kilolu diye degil yanlis kiyafet secimi yapti diye kotu olmus.