Biraz da erkekleri konuşalım! Göbekli erkek mi, kaslı erkek mi? Hep kadınların güzelliği, çekiciliği konuşuluyor. Bu sefer erkekleri konuşalım. 'Normal, orta karar' gibi bir seçenek eklemiyorum. Bu iki seçenekten hangisi daha çok tercih edilir ve neden?
Göbekli erkek
Kaslı erkek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Biraz da erkekleri konuşalım! Göbekli erkek mi, kaslı erkek mi?
Selam Ne diyebilirim ki eğer bir ile kafamız uyuşmuyorsa size anlamıyorsa ya da sizle birlikte sevinemiyor sizde birlikte izlemiyor adeta robot gibi ise isterse dünyanın en yakışıklı en kaslı insan olsun gerçekten varlığı da yokluğu birdir göbekli olup olmaması önemli değil ya da yaşı boyu kilosu bunlar önemsiz şeyler takılmamak gerek yani bana göre kasta olmasına gerek yok fazlası itici duruyor ama aşırı göbekli olması yani ortası iyidir beni anlasın yeter. #perso
Sanırım bazı kaslilar kasli erkek istemeyen kızlara kızmış. Kasli erkek aile babası olacak adam görüntüsü vermez evladım. O yüzden ciddi kızlar da pek ilgilenmez. Rahat iliskiler peşinde koşan kizlar ise bayılır. Siz manken gibi kızlarla evleniyor musunuz? Hayır. Göbekli erkek daha çok sevilir anlamına gelmesin bu. Sağlıksız vücut iticidir. O yüzden ne kasli ne göbekli normal yapıda adam idealdir.
Kaslıyım bunu kız için yapmıyoruz, sevdiğimiz sağlığımız için yapıyoruz. Fakat kaslı erkek aile babası olacak adam görüntüsü vermez deyişiniz ön yargıdır kurtulun lütfen 🥳🥳
@İkinciHenry Düşüncelerin seni ilgilendirir evladım. Ben bu sitede daha önce ekmeğini yiyemeyeceksem neden kas yapayım diyen kişiler gördüm. Ekmek dedikleri de kız meselesi yani anlamışsındır. Sağlığı için yapanlar elbet vardır ama bir erkeğin sağlıklı olmak için kas yığını olmasına da gerek yok. Çoğunun mesleği mankenlik modellik oyunculuk gibi görselliğin ön planda olduğu ve esini aldatmaya da ortam hazirlayan değişik işler. Ciddi bir kız neden böyle biriyle birlikte olsun?
Şu göbekli diyenlere sesleniyorum, kaslı size baksında siz beğenmeyin oldumu, ayrıca kasıntı diyenlerde var, o kendine olan öz güvenidir, ama kızlar genelde yanlarında onlardan dahq dikkat çeken adam istemez çünkü havaları söner, göbekli olsun çirkşn olsun bana hayran olsun derler. Size göbeklerle mutluluklar🤣🤣🤣🤣
Fiziksel boyut çok ama çokkk kısa bir süre sonra çekiciliğini yitiriyor şahsım adına Keyifli sohbet etmek/ Karşılıklı kıymet bilmek/ İsteklere önem vermek ilk sıralarda yer alıyor benim için❤️
Ya sal boşver birbirinizi kandırmayalım cirkine, tipdize bakimlida olsa cart cırt şans tanınmaz başta, öyle denk gelecekte zamanla tanıyacaksin onda da zoraki ortamda bulunursun. Sosyal medyada vs bir yerden yazsa hiç şansı yok
Sosyal mecralarda şans veriyorum demedim zaten kaldı ki sanal ortamda mı tanıma yapmaya çalışacağım bir de insanları gerek yok Reel ortamlarda rutinim olan aktivitelerde tanıdığım arkadaşlık dostluk ikili ilişkiler vs olmuştur Mümkünse her kim ise çevremdeki kişiler iş ortamı sosyal çevrem aile içi mümkünse bakımlı olalım olur mu Bu önce zaten kişinin kendine saygısıdır sonrası zaten gelir gelecek olursa bu benim şahsi fikrim ayrıca İnanıp inanmamak senin sorunun😈
Hafif göbekli erkek 😂😂 ya yazın insan kendini nasıl tutsun ki mangallar yapılıyor, balıklar ızgaraya atılıyor, hazır hafif sarmısaklı ( patlıcan köz filan 😂 ) mezeler de bu işin cabası 😂. Ne kadar koşsan spor yapsan da yetmiyor sahilde.😂👍
Gobekli ya da kasli degil normal orantili fit vucutlu erkek makbul kasli yapay geliyor dogal olmali gobeklide saldim. Cayira misali olmamali herhalin bi guzelligi var tadinda olmali
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Elbette kas. Kas yigini olmasa da orta kas iyidir. Her cins duzgun fizik ister. Buna kadinlarda dahil. Biri hosumuza gittiginde bile fizik ve yuzune bakip aninda karar veriyor beynimiz. Seks esnasinda belki vücut onemli olmayabilir, alinan haz o an gozleri kor edebilir ama seksin baslangicinda da bir gorsellik vardir. O görsellikle baslanir sekse. O yuzden goruntu olarak karsi tarafin fit, kasli olmasi artıdır benim icin.
Zevk meselesi bunlar. Herkes benzer şeyleri sevecek diye bir şey yok. Mesela ben kaslı sayılan, 4 senedir falan ağırlık çalışan birisiyim. Ama sevdiğim kız tipi balık etli veya kilolu kadınlar oluyor. Bunları genellemek doğru değil.
İlla bir genelleme yapılacaksa herkes sağlıklı olabileceği kilo aralıklarında olmalı. Gerisi boş
Kaslı ve çivi gibi biri olarak. Kilolu erkek diyorum. İşimizi kolaylaştırıyorlar. Kaslı erkeklerde daha çok çalışmamı gazlıyorlar. Sıkıntı yok benim için. 😎