Krem de sürüyorum ama sanırım acıyı seviyorum çok sürmedim kıpkırmızı oldum😀😀


Geçmiş olsun 😌 zor valla
Cevap
86Cevap
Bu kadar yanmayı nasıl becerdin peki 😁😀 bu arada resimi cekerkenki yüz ifaden ne güzelmiş 😀 halinden gayet mutlusun
😀😀😀
Bu arada senin en azından sırtın yanmış ben yaklaşık 5-6 sene önce yüzüm kollarım kıpkırmızı tanıdı güneşten arkadaşla balığa tutmaya gitmiştik güneşte tepemizde ama balıkta çıkıyordu hafiften rüzgarda esiyordu anlamadik zaten nasıl yandigimizi eve bı geldik aynaya bakınca 🤦♂️🤦♂️😱
Bacakları gördün mü, bence de görme ajajaja
Resimde bacaklar yol ki nasıl göreyim müneccim miyim ben 😁😁 nasıl yaptın bunu peki uyuyup kaldın mı 😁😁
O değilde şu an o kırmızı yerler nasıl aciyordur 😁😁
Döndümde.
Sana kaçkere diyecem şöyle şeyler paylaşıp beni sinir edip kıskandırma diye :/
Hiç demedin ajaja
Sonra erkeklere sapık diyorlar 🤣teşhir Twitter dkdkd
Ben o şeylere takılmıyorum ya nasıl olsa ölücez ajaja
Çok şükür bugünde kendimden başkasının iç çamaşırının ucunu gördüm. Günlük kota tamam 👍
Cevaba gelirsek kremleniyorum kızarmamak için. 🙂
Kadınları böyle ucundan ucundan açık görünce neden bu kadar etkileniyorum. Hele şu sizin yorumunuz tarzında sözler aşırı etkiliyor. Bronzlaşmak teferruat
Pantenol ve e vitamini içerikli güneş sintasi losyon kullan o kızarıklık acıyacak :) beyaz olduğuma ıstakoz gibi oluyorum o yüzden dikkat et :) aciyuuuuu aciiyuuuu deme :)
Beyaz tenli insanların en büyük özentisi esmer tenli olabilmek olamıyorsa bronz olmak bu yolda çekilen her Çile kutsaldır😀
Çıplak olarak atmış olsa idin farkı anlardık şu an sadece belinin hoş olduğu belli oluyor. Bence çıplak At 😂.
Aynısı başıma geldi. Bu durumdan korunmak için 50 faktör bir güneş kremini bir buçuk saatte bir uygulamalısınız. Geçmiş olsun🙂
Merhaba
Bir defa başıma geldi o kadar çok acıyordu ki kip kırmızı olmuştu.
Yüzüm böyle benimde.
2 gün oldu denize gideli hala yanıyor.
Güzel olmuş bence ayrica fiziğin de güzel ama neden gülüyorsun onu anlamadım 😀
Bronzlaşmak cok kötü be
Sanada iyi olmus ne guzel tenin var bronzlaşmak senin neyine😂😂
Yardıma ihtiyacın varsa yardım edebilirim 😂 şaka bi yana da bu çok farklı bir acı hakkaten 🤦♂️
Ya kremi az sürmüşsün ya da faktör az benim cilt hassas olduğu için 50 ve üzeri faktör kremleri alıyorum
Hep yüz üstü uzanmışsın 5 dk da bir çevirecektin bi taraf çok kızarmış
Uzanmadım ki hep yüzdüm
Şimdi gördüm. Bende aynı sekil kızarıp kalıyprum pudra surmuş gibi
O değilde soruyla nickin arasında bağ kurmaya çalışırken devreleri yaktım iyimi😂😂
İşte tam da o noktada bağlantı var , ironi ajakak
Bana böyle ironilerle gelmeyin sorunlu biri olup çıkacam bu sitede sayenizde🤣🤣
5 senedir ben delirmedim sende oynatmazsın😀😀
Güneşte yandıktan sonra bikini izi çok kötü oluyor ki sen çok fena yanmişsin dusnemiyorum 😂
oğlum ne canımsın. Soğuk suyla ıslatılmış el havlusunu üstüne koy , sıcağı çeker.
Hayır zaten bronz bir ten rengine sahibim hatta fazla bronzda diyebilirim
Oofff fecii.. Ben sevmiyorum yanmayı. Gölgede duruyorum genelde. Sürekli de krem sürerim.
Yüzdükten sonra tekrar tekrar sürmen gerek krem. Büyük ihtimal üşendim tekrar sürmeye veya krem dandikti
Hayır kendimi bunu asla yapmam çok dikkat ederim...
Bende olmuyor. O asamayi gecip bronz oluyorum genelde.
Bu gece uyku yok sana sıçtın.
Tam benzettiğin gibi olmuş 🤭😂 ve kesinlikle tam olarak böyle oldum. 😂
sen kendin istemişsin çok sürmezsen böyle kıpkırmızı olursun :D
Güneşin altında durmayı sevmem küçükken bir kez yandım o gün bugündür ders oldu.😀
Geçmiş olsun efendim... Güneş kremi varsa onu şu anda da sürebilirsiniz..
Işık yeterli değil, daha net bir görüntü lazım anlamak için...
Malesef antalya kaş 'ta bi defa basma geldi arkadaslar uzerimdeki şemsiyeyi almis kizarmis tavuga donmustum 😎
Yok direk karardım simdi pisman oldum bir an once eski tenime donmek istiyorum
Bronzluk uğruna nelere katlandigimi bilemezsin aldhkwndm
Fena olmuş yatarken bile canını acıtır bu durum senin. Fütursuzca güneşlenmissin
Beyaz tenli olunca malesef sürekli başıma geliyor..
Tavuk değilde siyah rengine döndüğüm oluyo genellikle her yaz
Biz de. Ona amele yanığı derler her gün başıma gelir
Bronzlaşmak kadar çirkinleştiren bir eylem daha olamaz. 🤮
Hiç öyle kızardığımı hatırlamıyorum, geçmiş olsun.
Evet oldu
Ayyy onun acısı ölüm gibi.
Iyı olmussun ya ole deme :) ama, cok guldum kb :)
Beyaz tenliysen normal.
Tenim beyaz hep olan seyler
çok fena olmuşsun yogurt sür :D
zaten esmerim kızarmıyorum siyahlaşıyorum 🤣🤣
Bence yakışmış öyle deme ya 😊
Yogurtluyoruz bu akşam🤣
Piliç olmuşsun işte 😂
Üstüne hafif bir sos döküp yenmelik tavuk olmuşsun
Yanık olabilir böyle millete gösteripte edepsizlik yapıp kendini ortalık malı yapmak nedir gece burdaki çoğu kişiye malzeme olacaksın
Ee sende öylesin ki buradasın?
Şükür ben öyle değilim oramı buramı çekip göstermiyorum burda edepsizlik yapan sensin
Sende buranın edep bekçisi misin ajaja
Bişeyin bekçisi değilim kendine mümine deyip böyle foto paylaşman normal mi
edepsizlik değilde nedir
Zaten o ironi amca
1. dinle ironi olmaz 2. bu senin edepsiz ve utanmaz biri olduğunu değiştirmez 3. Oldu olacak dede de 28.5 yaşındayım
Ya dinle imanın kimde olduğunu ne biliyorsun dinde de zorlama olmaz abim
Saçmalıyorsun şu an dini imanı olan böyle foto paylaşmaz
Dini olan bir erkek de burada olmaz
Din iman bende deyip böyle foto paylaşınca sorun yok ben burda olunca dinsiz imansız oluyorum öyle mi güldürme 😂
Ya kurban olayım özele gel bana din dersi ver
Affet ama ğüldüm 😂😂🙈
Çok ğeçmiş olsun ya ☺️
Acil krem sür yoğurt sur ve rahat bol elbiseler giy hata hiç giyme bnce surtundukçe canın çok yanan. .
Bugün de denizde olcam akşam artık ufff
Yok sen tavuk değil pirzola gibi olim diyorsun 😂😂
Gözümde bile gözlüğün izi var kendime gülüyorum insanlar ne der düşünemiyorum ve yarın iş var eyvah eyvah rezillik
Hahha 😂 onu ğörmedşm ama yapma kızım kimse seni tanıyamaz bak 😂
Her yaz dönüyorum muhakkak 😅
Hiç bronz olmak istemedim.
Güneşlenmiyorum 😃
Owwww geçmiş olsun :D
Genelde kızarıyorum ben
Baya kızarmısısn ne yapmıısn kendine. 😄
Amele yanıgı
Bikini izi oldumh
Hayır daha çok kararıyorum :/
Kızarmış tavuk mu? Bayılırım ayranda var mı 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?