Saçımı boyattım herkes peşime düştü özellikle esmer erkekler geliyor pek hoşuma gitmiyor açıkçası esmerlerde yok alev gibi saçların bembeyazsın vs saçma sapan mesaj atıyorlar yakışmayız yani ben beyaz erkek beğeniyorum neden hep esmerler peşime düşüyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKızıl bana en çok yakışan renktir. Annem saçlarımı sadece kızıla boya namı istiyor o derece seviyorlar. Ama saçlarım şu an siyahtı aktı kahverengi oldu. Çünkü bakır kızılı rengini kapamak zordu. Üstelik insanı yaşlı gösteriyor kızıl. O yüzden uzaklaştım. Dikkat çekmesinin sebebi farklı bir renk olması. Saçını saruda yapsan dikkat çekerdi zaten.
1110 Yorumla- +1 yıl
Kızıl farklı bi özgüven ya da mavi
- +1 yıl
Yaşlı göstenriyo, cildin gençse yaşlı göstermez.
Edit;İstisnalar vardır, kaideyi bozmaz. - +1 yıl
Aaa mavi yapacağım kesinlikle. Kızıl olgun duruyor bir de erkeklerin aklında seksilik ve cinsellikle tanımlanmış bir renk.
- +1 yıl
Bu ciltle alakalı değil. Ben 16 yaşındayken yaptırdığım ilk renkti. Aşk kızılı. Saçımı boyayınca bana bakan yaş oranı da arttı.
- +1 yıl
Mavi on numara, insanda aşırı samimi bi havaya sokuyodur.
- +1 yıl
Aynen mavi saçlılara da aşık oluyorum
- +1 yıl
Yapmak istediğim bir renk. Ama saçımı çok yıprattı. Gittim önce bal sarısı boyadım. O bende bakır kızılı tuttu. Sonra gitti kahve bronz boyadım çok güzel bir renkti. En son da küllü sarı boyayıp siyah yaptım. Dedim ki saçıma biraz zaman vereyiö yoksa sonu hiç iyi değil.
- +1 yıl
Normalde siyahtan sonra saçımı mavi yapacaktım ama saçlarım mahvolur diye yapmadım.
- +1 yıl
Lacivert dene.
- +1 yıl
Mavi siyahtan mı bahsediyorsun?
- +1 yıl
Bu arada çok konuşuyosun. Belli ki anlatacak birilerini bulamamışsın.
Neyseki bende çok konuşuyorum. - +1 yıl
Lacivert rengi o veriyor bir tek.
- +1 yıl
Siyahtan maviye
- +1 yıl
koyu mavi oluyo zaten
- +1 yıl
Ya alakası yok yaa. Ben her zaman çok konuşurum. Yapım bu.
- +1 yıl
Zamanı gelince, ağızdan çıkacak laf azaldığında konuşma bitiyo zaten. Sen çok düşünüyosun ve ayrıntılısın o yüzden
- +1 yıl
Öyle olmaz ki. Rengin tutması için saçı açacaksın. Sonra mavi boyayı kullanacaksın.
- +1 yıl
Sonuç olarak saçı maviye boyatıcan mı?
- +1 yıl
Bak benim hiç konuşacak konum bitmez. İnsanları da sıkmam. Genelde benle çok eğlenirler.
- +1 yıl
Evet boyatıcam ama şimdi değil.
- +1 yıl
Özgüvenlisinnde duvara denk gelebilirsin.
- +1 yıl
Senin hiç konuşmadığın eski arkadaşların var mı?
- +1 yıl
Yok be. Ne renkler yaptım. Mavi bir şey olmaz.
- +1 yıl
Eski arkadaşlarım yok da akrabalarım var? Olur mu?
- +1 yıl
Vardır, ya da ortak bi etkinliğinizin, hobinizin, ilginizin olmadığı biriyle konuşamazsın.
- +1 yıl
Akraba da olur
- +1 yıl
Sen telefonda 1 insanla 1 saat konuşursun
- +1 yıl
ama kendini anlatma olasılığın yüksek
- +1 yıl
Karşındakini sıkarsın
- +1 yıl
Hiçbirşeyini bilmediğin biriyle de konuşamazsın yeterince
- +1 yıl
Eski arkadaşların var, eskidiğinden arkadaş olarak görmüyorsun
- +1 yıl
Eski arkadaşların uzağa gitse en fazla eskilerden bahsedersin ve konu biter.
- +1 yıl
Lan yazsana bi, bak deli gibi oluyorum karşımdaki susuncs.
- +1 yıl
Bazı insanlar var sadece kendisinden bahseder. Aşırı gereksizdir, onlardan olma. Banane lafını bol yersin
- +1 yıl
Erik aldım ne sinirleniyorsun.
- +1 yıl
Ayrıca herkesin seni anlamasını istiyorsun. O yüzden uzun uzun yazıyon
- +1 yıl
Görüşlerininden belli, hep uzun
- +1 yıl
Allah bilir hızlı konuşuyosundur
- +1 yıl
Çünkü aklından çok şey geçiyordur. Dilin aklına yetişemiyordur.
- +1 yıl
bitirdim.
- +1 yıl
Uzun uzun yazmamın sebebi detaycı bir insan olmam. Ama bak ben hızlı yazınca veya konuşunca otomatik modada oluyorum. Çok düşünmeden konuşuyorum.
- +1 yıl
Sen çok fenasın ya.
- +1 yıl
Lan bende öyleyim ama çok düşünmeden değil o hızlı ve anlık kararla düşünmekten
- +1 yıl
Kendimden biliyorum
- +1 yıl
Deneyimlendik, ve deneyimlendiniz
- +1 yıl
Aslında düşünüyordum da bak. Ama işte konulurken böyle çok deli gibi düşünmem.
- +1 yıl
Allah bilir, bazen insanlar seni anlamayınca 2-3 kere tekrar ediyor ya da yok bişey diyip geçiştiriyorsundur
- +1 yıl
hızlısın çünkü
- +1 yıl
Anlık düşünüyorum.
- +1 yıl
Tipik ben örneği.
- +1 yıl
Diksiyon iyidir. Ama dediğin gibi de oluyor ama. Az yavaş olsam, aslında cidden çok olgun ve mantıklı konuşuyorum. Ama işte o da ben değilim.
- +1 yıl
Önceden de prova yapıyosundur. Eksik kalmasın diye.
- +1 yıl
Bazı konularda...
- +1 yıl
Tamam kardeşim, aynıyız. Sorun yok
- +1 yıl
Önceden prova yapmıyorum. Spontane oluyor. Eskiden yapardım artık yok. Taktik maktşk yok bam, bam, bam. 😂
- +1 yıl
Ama ben düzeldim biraz, sıra sende
- +1 yıl
Nasıl düzeldin?
- +1 yıl
Görüşmeye giderken karşıma çıkacak her sorunun cevabını tartıyorum Ondna bahsediyorum. Misal misafirliğie gidicen tart
- +1 yıl
Kesin anan baban her şeyi tartmadan söylüyon diye, boş boğazsın diye kızıyordur.
- +1 yıl
Düzelmedim, sadece biraz daha yavaş, biraz daha mantıklı, önceden düşünerek hareket ediyorum
- +1 yıl
Bende sana diyorum ki. Ben zaten yavaş olsam. Bu kadar hızlı düşünmesem o dediklerini yapıyorum. Yeni tanıştığım bir ortamda aklımı kullanırım.
- +1 yıl
Ve her bokun mantığını kavramaya çalışıyorum ki hata yapmayayım
- +1 yıl
Küfürsüz Laf sokmakta da ustadırlar, misal sen
- +1 yıl
Biraz patavasızım. Hatta adım terbiyesize bile çıkmış. Ama haklıyım. Bilerek yapıyorum.
- +1 yıl
Herkes yeni tanıştığı bir ortamda aklını kullanır
- +1 yıl
Burcun nedir?
- +1 yıl
İlgiyi %100 seviyon
- +1 yıl
Yani haklısın. Ama işte yabancı bir ortamda daha akılcıyım. Ama işte farklı olduğum her ortamda belli oluyor. Bunu istemiyorum mesela. Dikkat çok çekiyorum.
- +1 yıl
Sana zeki kız diyorlardır dimi
- +1 yıl
zeki lafını işitmişsindir
- +1 yıl
kardeşim özelden yazaydın ya, burayı meşgul ettik
- +1 yıl
herkes görüyo
- +1 yıl
İkizler senin ne? Sen de izikler çıkıyormulsun bir de ben şok o zaman.
- +1 yıl
Merhaba en sevmediğim burçtansın
- +1 yıl
Evet çok zeki olduğum söylerler. Ay korkmaya başladım.
- +1 yıl
Yaa neden benim burcuma bu kadar önyargı var.
- +1 yıl
Muhtemelen aynı kafayı yaşıyoruz.
Aynı kafada olan birinin olduğunu bilmek güzel - +1 yıl
İkizler burcu kime nasıl yaklaşacağı belli değil
- +1 yıl
Bi akrabam var hiç sevmem, o da ikizler
- +1 yıl
Güzelde bizim için dünya çok iyi bir yer değil.
- +1 yıl
Balık burcu. O gadar da deyil
- +1 yıl
Ya ama ben öyle değilim. Sevmediğim birine tavrım bellidir. Hem dengesizlik sadece ruh halimde var.
- +1 yıl
Çöplüğe benziyo buralar. Günler tiyatro salonu gibi, aynı sahnede farklı şeyler yaşamayı amaçlıyoruz
- +1 yıl
Balık mısın? Hiç erkek bir balıkla tanışmadım. Ama kadınları çok ağlak oluyor. Sende öyle misin?
- +1 yıl
ağlak değilim, sadece yeterince ahlaklı olmaya çalışıyorum herkese karşı
- +1 yıl
Sizde sosyallikten kaçamayan cins
- +1 yıl
Her daim insanlara iç içe
- +1 yıl
Bence yaşamın kendisi öyle. Öyle olmasaydı eğer milyonlarca insan dünyaya gelip. Aynı şeyleri yaşayıp, aynı duyguları paylaşıp kendini farkı sanmazdı.
- +1 yıl
Atılgan
- +1 yıl
Sordular mı sana, dünyaya gelmek ister misin diye?
- +1 yıl
Sormadılar dediğini duyar gibiyim
- +1 yıl
Bana da
- +1 yıl
Aslında öyle değil biliyor musun? Bu kadar çok konuşsam da. Kendim veya duygularım özellikle de sorunlarım hakkında asla konuşmam. Şeffaf gözükürler ama şeffaf değiller.
- +1 yıl
Dünyadaki amacım, biraz hatırlanayım, yıllar geçsede hatırlanayım saygınlık yani
- +1 yıl
Kime sormuşlar ki, bana sorsunlar.
- +1 yıl
kız her türlü saç renginden bahsettin bana
- +1 yıl
Ben amacımı bulamadım. Bir boşluk hissediyorum bu konuda. Ama ne yapmam gerektiğini buldum. Buda bir şeydir.
- +1 yıl
ne yapcan?
- +1 yıl
Ahahaha. Ama kafamız nası güzel? 😂
- +1 yıl
100. görüş yeterli artık
- +1 yıl
Yapmak istediklerimi yapacağım. Sevdiğim insanları daha çok seveceğim.
- +1 yıl
totemi bozdun 100 de kalsaydı
- +1 yıl
Lan parmağım çürüdü yazmaktan
- +1 yıl
Yorumu görmedim.
- +1 yıl
sevme en iyisi, hiiç değer verme fazla
- +1 yıl
Hahahha.
- +1 yıl
seversin kaçar gider, samimiyet biter özlerisn, komuşamazsın
- +1 yıl
Kimi seviyorsun?
- +1 yıl
lan mesaj kutusuna yaz. Burda özelimiz mi kaldı? İfşaladık kendimizi
- +1 yıl
110. görüş
En İyi Cevaplar
+1 yılBeyaz ten renkli göz üstüne kızıl yapınca norveçli gibi oluyoruz da ondan ben de beyaz ten yeşil gözlüyüm kızıla boyatsam güzel kontrast oluşturur belki ama benim yüzüm toplu olduğundan cesaret edemiyorum.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
57Cevap
Ülke geneli esmer malesef bana da sarışın denk gelmiyorki hiç 😅
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen sarışın falan hoş olurdu 🥲
Kızıl ın bir esrarı var. Ne sen sor ne de ben söyleyeyim. ama ben beyazım, bak ben de seviyormuşum demek ki 😀
00 Yorumla
+1 yılBiz de severiz, ama beyaz ten mavi gözlü olursa. Lakin bizim ırkta kızıl saçlı yok😊
02 Yorumla- +1 yıl
Naıim abi ya sorduk mu
- +1 yıl
Soru soruyorsun sorduk mu diyorsun. Kafan mı iyi bir şey mi kullanıyon
Çakma kızıl iticiliği var yazanlar abaza olduğundandır
011 Yorumla- +1 yıl
Evet abazalar gerçekten ama itici olduğunu zannetmiyorum 10 erkekten 8 i Abaza o zaman
- +1 yıl
Hahaha sen saç rengine ten rengine düşmezsin yani öyle mi
- +1 yıl
E bu da düşmek işte elit erkekler bunlara takılmıyor o yüzden değiştiricem saçımı
- +1 yıl
Hayır ya anlamıyorsun ki dediğimi ben fiziksel özelliklere takılan tipleri istemiyorum elit erkekler fikirlere bakıyor varoşlar fiziklere 😅
- +1 yıl
Türklerin geneli öyle %90
+1 yıl"Esmerler uzak dursun" diye not bırak. Bugün gördüğüm en hafif dert seninkisiydi. Kutlarım.
02 Yorumla- +1 yıl
Jahahjajakd abi sesli güldüm
- +1 yıl
Yüzünde gülüşe sebep olduysam ne mutlu bana. Şimdi de kendimi kutluyorum.
+1 yılUlen benim niye haberim yok kızıl sevdiğimden, enteresan🤣🤣🤣🤣
00 YorumlaKizil sac bana cok. seksi ve cekici geliyor bunun yaninda platin gri mukemmel😁
00 Yorumla
+1 yılKimisine yakışıyor. İlle Türk erkekleri diye bir durum da yok tüm dünyada seven erkek var.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 304 cevap paylaştı.
+1 yılKızıl saç, beyaz ten, renkli göz, az biraz çil mi?
Herkes sever.00 Yorumla Bir tek onlar kızıl seviyormuş, "beyaz adam görmek kızıl saç, hemen kusmak" demek ki... 😁
00 Yorumla
+1 yılÇakma kızıl olduğunu söyle bırakırlar peşini bende kızıl seviyorum ama orjinal olanı.
00 Yorumla
+1 yılBenimde kızıldı saçlarım. Ama çok çabuk akıyor, iki hafta da bir mutlaka boyamam gerekiyordu.
00 Yorumla
+1 yılSaç boyanması çok saçma geliyor bana. Bırakın sarı saç, kızıl saç, genetiği öyle olanlara kalsın.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbeyaz erkeklere sesleniyor... adaaaammm galmadı adammm yok diyor 😄 duyrulur esmerler sssie lan
04 Yorumla- +1 yıl
Hahaha evet
Cevap sahibi+1 yılsen de sarışın seviyosun 😄😄 galatasaraylı olabilir misin
- +1 yıl
Değilim
Cevap sahibi+1 yılamaan en güzeli kendini sevmen gerisi boş illa gelir biri sever seni.. senden çok düşünen biri var mı belki sadece ilk görüşte aşık olmıycan :)
+1 yılBen de beğeniyorum ancak doğal olanları. 😊 Bir de son zamanlarda platin beyazı mı oluyor, o renkte çok hoş.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 323 cevap paylaştı. Böyle bir sempatim yok zira herkese yakılan bir renk değil.
00 Yorumla
+1 yılHiç alakası bile yok o an kızıl saçlı hatun sexsi bir görünüme sahip de Kan yanlış yere pompalandigi için gitmesi gerek yere gitmiyoda ondan 🤣🤣🤣🤣
00 Yorumla
+1 yılKızıl insan çok az ondan mı acaba?
00 Yorumla
+1 yılAllah başka dert vermesin dkckckck
24 Yorumla- +1 yıl
Bıktım kız
- +1 yıl
Ben değiştirdim kahverengi yaptım dün kurtuldum 😃
- +1 yıl
Sana da mi esmerler yazıyordu 😂😂
- +1 yıl
Yok öyle dikkat etmedim de dışarı çıkınca çok ilgi çekiyordu 😂
Ben renkli saç sevmiyom açıkcası saç rengi önemsiz bence
00 Yorumla
+1 yıl"Beyaz erkek seviyorum" dedin beni kazandın 😂
02 Yorumla- +1 yıl
Beyaz severim ama kara çocuklar peşime düştü
- +1 yıl
Hahah koşş, kaç onlardan 😂
+1 yılKızıl saçlı kadının bir başka çekiciliği var.
02 Yorumla- +1 yıl
Bilsem yapmazdım
- +1 yıl
Kestane yap o zaman sende 😀
+1 yılNadir bulunan dikkat ceker
10 YorumlaYok çünkü pek ondan ilgi çekiyordur
00 Yorumla
+1 yılAz bulunur ve yakışana da çok yakışıyor
00 Yorumla
+1 yılKumral severim ben 😏
00 YorumlaÇünkü gerçek kızıl dünya da nadir bulunur.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 405 cevap paylaştı.
+1 yılBeyaz tene kızıl iyi olur
00 Yorumla
+1 yılAzdırıcı gösterdiği için
00 Yorumla
+1 yılKızıl saç çok çekici kılıyor kadını
00 YorumlaKara veya kumralı hiçbir şeye değişmem
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 973 cevap paylaştı. Doğal olmayan saç sevmem
00 Yorumla
+1 yılEsmerim ve hiç ilgimi çekmiyorsun😄
00 Yorumla
+1 yılMavi seviyorum. Kızıl sevmem
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 719 cevap paylaştı. Doğal kızılsa severiz😃
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEsmer sevmiyorsun ne seviyorsun sarışın mı?
01 Yorumla- +1 yıl
Evet beyaz tenli sarı
Gizli Üye(30-35)+1 yılerkekler sac pesinde degil @m pesinde.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBeyaz tenlilere yakışıyor bunu biliyorum sadece
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKızıl saçlı beyaz tenli tam s. kmelik ondan :D
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılen nefret ettiğim saç rengi
00 Yorumla Güzellik & Bakım konusunda 355 cevap paylaştı. Ben bile düşüyorum kızıl saça
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEsmer yani siyah saç kumral daha güzel bence
00 Yorumla
+1 yıle daha çekici
06 Yorumla- +1 yıl
Abazalar seviyor ıykk tiplerdi hepsi
- +1 yıl
normalde çirkinler yani?
- +1 yıl
Evet saç rengine keko tüpler bakıyor görmemişler çünkü
- +1 yıl
o zaman kızıl yapmasın kimse
- +1 yıl
Bilsem yapmazdım
- +1 yıl
peruk falan tak bari
Güçlü görünüyor çünkü
00 YorumlaBuğday ten seviyorsan bir çay icebiliriz xd
00 YorumlaBeyaz ten burda 😁
00 Yorumla
+1 yılRuspu gibi gördükleri icin olabilırmi
00 Yorumla
+1 yılAyrı bi cekici oluyorlar
00 Yorumla
+1 yılHep p*rno sektörü yüzünden
00 Yorumla
+1 yılKara dul yüzünden 🤭
00 Yorumla
+1 yılDemek ki yakışmış güzel olmuşsun 🎀
00 YorumlaTercih meselesi
00 YorumlaNe alaka
00 Yorumla
+1 yılbal kabağı
00 YorumlaBu sizin kuruntunuz sanırım 😂
00 Yorumla
+1 yılAl benili cekici seksi
00 Yorumlaben sevmem
00 Yorumlaİgrenç hiç sevmem
00 Yorumla
+1 yılkim demiş
00 YorumlaNe bilim
00 Yorumla- Devamını Gör (9)
Devamını Gör(54)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer