Benim henüz yok. Rihanna'nın dövmesini ama çok hoş buluyorum. Yaptırsam, böyle bir şey isterim:


şu an dövmem yok ama yaptırmak istesem murat Boz'unkine benzer bir dövme yaptırmak isterdim
Bileğim boynumda olmasininisterdim kuzum bişe ama hassas bı tenim var
Sendeharika dururdu uyumlu bı vücudun tenin var
Cevap
15Cevap
Evet vücudumda fazla dövme var. Ayrıca dövme sanatçısıyım 🎨
ya öyle mi, ne güzel :)
Düşünüyorum, ama ilk önce ev - araba her şeyi ayarlamalıyım. Annem evden kovarsa diye..😶😂
Hahaha ya ama :/
Hiçbir zaman kalıcı dövme yaptırmam. şu an kolumda geçici var öylesine.
Bence dövme yaptırma pişman olursun bence kadınlarda ayak bileğine minimal iyi gidiyor
Bende çok beğeniyorum bu dövmeyi yakışacaksa yaptır
Bu dövmeyi yaptırmak da cesaret ister yalnız
Farkındayım
Utanmıcan da yaparken sdghh ben olsam utanırdımcghhh
Hayır sanmıyorum jsksks
Bazılırı direk göğse yaptırıyor, bu yine idareymiş, arasına yaptrmış alsşa
Yok ve yaptırmayı düşünmüyorum...
Yok, ama düşünüyorum bakıyorum hatta.
Yok, düşünmüyorum.
Omzumda kartal dövmesi düşünüyorum
Dövmem yok göze alsam boynuma yaptırırım :D
Dövmem yok, düşünmüyorum..
Evet
Bacağıma yapı cam ama model lazım
Bence hiç yapılmaz benim açımdan çok itici dövme sevmem hele orda daha çok itici
Zevkler ve renkler tartışılmaz.
Aynen haklısın ama yani duruş olarak orda aynı kalmaz yani 2 3 seneye orası buruşsa tuvalet kağıdı gibi olur skdkdkkd
jsksjdkd, o da kişiye göre değişir bence
Aynen Ama illa buruşur küçük hanım yani pp deki sen isen sana yakışmaz o jdjdjd ciddiyim yanlış anlama
ya ne alaka şimdi 🙄
Bilmem öyle düşündüm zayıf gibisin hafif uymaz o sana bence ama yanlış anlama
Evet öyleyim, ama aynı modeli yaptırmam djksks
Yani sapık cümle gibi olcak ama senin vücuduna o dövme uygun diyil oraya
Sebep?
Zayıf gibisin yani çok zayıf değil ama fit zayıf karışık
Rihanna ne peki? Obezite mi
Obez değil ama vücudu biraz daha toplu zayıf değil hafif balık ete kaçan yapısı var
Modelini zaten ona göre düşünürum, dediğim gibi 1:1 yaptırmam
Sen bilirsin sana daha çok vücut yapına göre küçük sade dövme yakışır
Yok, ama begendigim bir sey bulursam yaptiririm
Yok ama düşünüyorum esim izin verse
Nereye yaptırmak istiyorsun
@umutsuzum64 kasık
orda kimse görmez ama
var sol kolum dirsekten bileğe kadar kaplı
Yok ama olsun isterdim
Dövmem yok. Yaptırmamda.
Yok düşünmüyorum
Evet yaptırmayı düşünüyorum ama özel olmalı
Düşünmedim knk
Evet var
yook
asla ve asla
Var.
dövmeye düştüm 😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar