Sadece siz mi güzel olduğunuzu düşünüyorsunuz, çevreniz de sizle aynı fikir de mi?


Merhaba
Çoğunlukla başkalarının düşüncesi oluyor ama biliyorum ki boş gerçek olmayan laflar. Ben sadece kendimi tatlı buluyorum biraz abartılacak kadar güzel değilim.
Bencede değilsin doğru
itici olduğumu düşünüyorum başkaları yakışıklısın falan dese de yakışıklı arkadaşlarımın karşı cinsleri tarafından nasıl süzüldüğünü (kesmek dedikleri şey :d ) görerek de bu düşüncemi doğruluyorum. Kabullenebilmiş değilim henüz ama kabullenmek zorundayım
Yani ara sıra başkaları söylüyor da. Ben pek öyle düşünmüyorum ya bazen güzel hissediyorum bazen hissetmiyorum.
Ben kendim düşünüyorum banane milletten
Cevap
18Cevap
Güzellik yakışıklılık görecelidir buna inanıyorum. Ve her zaman karşı cins doğrusunu söyler. Senin arkadaşın seni doğru puanlamaz kıskanır çünkü. Kızlara güvenirim.
Ben öyle hissediyorum ama aynı zmanda soylerler. Ama gerçek nedir diye sorarsan Her önüne gelen demediğine göre gideri varla- yakışıklı arası birseyim sanırım 😄
Tip olarak severim kendimi zaten kimsenin sevmesine ihtiyacım yok diyemem var ama benim sevdiğim kişinin beni sevmesine sadece
Başka insanlar tarafından da söyleniyor kendi kendime aynanın karşısına geçip çok güzelim beee demiyorum 😂😂 Deliha geldi aklıma.. Keyifli günler..
Baskalaei soylee fakat ben inanmam iltifatlar bos anlamsiz kelimelerdir
Soyluyolar da niyeyse kibarliktan falan diyolar gibi geliyo halbuki begeniyorum kendimi aslinda
Harikayım diyemem değilim ama güzel olduğumu hem düşünüyorum hem de çevremden duyarım :)
Hayat mucizelere gebe demekki
Hic dusunmuyorum ve cevremde zaten destekler bicimde bir tavri var.
Yakışıklı olduğumu çok defa hissettim, hissettirdiler
Başkalarının düşüncesi oluyor genelde ve abartı buluyorum, kendimi öyle çok beğenmem
Bence doğru yoldasın
Başkaları söyler ve ben abarttıklarını düşünürüm mutevazıyım 😄
Gerçekçisin diyelim
Aynadaki düşünceme soyutluk da eşlik edince, sonuç kaçınılmaz oluyor.
Kendimi bazen güzel buluyorum bazen hiç beğenmiyorum. Ama hep güzel olduğumu söylerler
Ben pek öyle düşünmüyorum ama baskalari söylüyor bazen
Aynalar fısıldıyor 😃
Çevremde söyler yakışıklı olduğumu ama yalnızım bu hayatta nedendir bilinmez
Ben öyle olmadığımı söylerim karşıdakiler daha Allah'tan belanı mi istiyorsun yakışıklısın ne istiyorsun derler
Cok begendiklerini soylerler tam tersi bende hic begenmem kendimi
Hep güzel olduğumu söyleyenler oluyor ama ben kendimi ruh halime gore guzel hissediyorum
Herkes benimle aynı fikirde
Umrum dışılar, ama etkiler
Başkaları yakışıklı olduğumu söylüyor
Benim düşüncem ve çevremden de çok duydum 👌
O çevre marsta mı acaba
Başkaları da söylüyor
Söylüyorlar , abartiyorlar bence😉
Kesinlikle
Başkaları da söylüyor düşüncelerim de söylüyor.
Başkaları söyler ben de öyle olduğunu düşünürüm
Başkaları da söylüyor
Hem benim hem de başkalarının düşüncesi. 👽
Güzel değilim herkeste güzel olmadığımı söyler
Başkaları söylüyor ama ben inanmıyorum
Çok fazla insandan duydum övgüleri.
İnsanlar söylüyor
Söylüyorlar
Başkaları söyler ama ben inanmam
Kimse söylemiyor :(
Söyleyenler var
İkisi de.
İkisi
Soyluyor
Başkaları söylüyor
Söylüyorlar
Başkaları da söyler
Göreceli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?